Σε ετοιμότητα τα κόμματα στον δρόμο προς τις κάλπες – Το βασικό πολιτικό μήνυμα της Κυβέρνησης

Σε ετοιμότητα τα κόμματα στον δρόμο προς τις κάλπες – Το βασικό πολιτικό μήνυμα της Κυβέρνησης

Πηγή: Αρχείου

Η οικονομία και κατ’ επέκταση η κοινωνική πολιτική αποτελεί παραδοσιακά την προμετωπίδα των σχεδιασμών όλων των κομμάτων που ρίχνονται στη μάχη των εκλογών και … ο καλύτερος κερδίζει.

Ο χρόνος πλέον μετρά αντίστροφα για την έναρξη του 2023 και τις επερχόμενες εκλογές αλλά και για την υλοποίηση όλων εκείνων των μέτρων και των σχεδιασμών της κυβέρνησης που θα ενισχύσουν το θετικό αποτύπωμά της και το κοινωνικό προφίλ της στο δρόμο προς τις κάλπες.

Η οικονομία και κατ’ επέκταση η κοινωνική πολιτική αποτελεί παραδοσιακά την προμετωπίδα των σχεδιασμών όλων των κομμάτων που ρίχνονται στη μάχη των εκλογών και … ο καλύτερος κερδίζει.

Οι επόμενοι τρεις μήνες λοιπόν, αποτελούν αναμφίβολα ένα κρίσιμο χρονικό διάστημα για το Μέγαρο Μαξίμου κατά το οποίο θα πάρουν «σάρκα και οστά» όλες οι νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχουν ήδη ψηφισθεί και έχουν αποτύπωμα στην καθημερινότητα και την «τσέπη» των πολιτών, με ορισμένες από τις σημαντικότερες να είναι οι αυξήσεις στις συντάξεις από την αρχή του έτους, η κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης αλλά και η εφαρμογή του market pass που δεν θα λύσουν αλλά θα βοηθήσουν στην καλύτερη αντιμετώπιση των αντικειμενικών προβλημάτων που προκαλεί στα ελληνικά νοικοκυριά τόσο η διεθνής ενεργειακή κρίση όσο και η πληθωριστική, που εκτοξεύει την ακρίβεια.

Η ακρίβεια άλλωστε αποτελεί το νούμερο «ένα» πρόβλημα που απασχολεί τους πολίτες, όπως αποτυπώνεται σε όλες τις έρευνες, και στο πλαίσιο αυτό κυβενρητικά στελέχη εκτιμούν ότι τελικά το αποτέλεσμα της κάλπης θα κριθεί κατά το μεγαλύτερο μέρος ίσως με βάση το ερώτημα «ποιος μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα την οικονομία και τη στήριξη των νοικοκυριών».

Εξάλλου, το βασικό πολιτικό μήνυμα που θέλει να εκπέμψει η Πειραιώς και το Μέγαρο Μαξίμου όλη την επόμενη περίοδο και θα κορυφωθεί και κατά την επίσημη προεκλογική περίοδο είναι «μεγαλύτερη ανάπτυξη, καλύτερες αποδοχές, περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα». Ένα τρίπτυχο που αναμένεται θα προταχθεί στην καμπάνια του κυβερνώντος κόμματος καθώς ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είναι επουδενί διατεθειμένος να αφήσει την κοινωνική ατζέντα στον Αλέξη Τσίπρα, αντιθέτως, σκοπεύει να αναδείξει το κοινωνικό πρόσωπο της δικής του πολιτικής που όπως τονίζουν στελέχη του Μεγάρου Μαξίμου δίνει προτεραιότητα στις πράξεις και στιςλύσεις στα προβλήματα των πολιτών, ενώ η αντιπολίτευση επικεντρώνει στην καταστροφολογία και όξυνση, χωρίς προτάσεις.

Τους επόμενους δύο μήνες ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα περιοδεύσει σε Θεσσαλία, Ανατολική Μακεδονία, Δυτική Μακεδονία, Θράκη και Ήπειρο, απ’ όπου αναμένεται να αναδείξει εμφατικά το κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα της κυβέρνησης, με τις παρεμβάσεις του να απευθύνονται κυρίως στη μεσαία τάξη και τους εργαζόμενους αναδεικνύοντας το «λαϊκό χαρακτήρα της κεντροδεξιάς παράταξης» απέναντι στους «αριστερούς του χαβιαριού και των φιλελεύθερων πολυτελείας», όπως χαρακτήρισε κατά την τοποθέτησή του στο τελευταίο Υπουργικό Συμβούλιο του 2022, τους πολιτικούς του αντιπάλους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play