MoonPay: Το μέλι που έχει και κολλάνε διάσημοι
Πηγή: People.com
O Justin Bieber, η Gwyneth Paltrow, ο Snoop Dogg και ο Ashton Kutcher είναι μερικοί από τους 60 νέους επενδυτές που μόλις στήριξαν την startup του fintech MoonPay με νέα χρηματοδότηση 87 εκατ. δολαρίων, ανεβάζοντας την αποτίμηση της εταιρείας στα 3,4 δισ. δολάρια.
Και δεν είναι οι μοναδικές διασημότητες που έχουν επενδύσει στη συγκεκριμένη εταιρεία, καθώς η λίστα συμπληρώνεται με τους Chainsmokers, Drake, Eva Longoria, Jason Derulo, Kate Hudson, Paris Hilton, Matthew McConaughey, Mindy Kaling, Questlove και Shawn Mendes.
Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2018, έχει ήδη πραγματοποιήσει έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 555 εκατ. δολαρίων υπό τους Tiger Global και Coatue.
Τι κάνει, όμως, η MoonPay; Το λογισμικό της εταιρείας επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν και να πουλάνε κρυπτονομίσματα χρησιμοποιώντας συμβατικές μεθόδους πληρωμών, όπως οι πιστωτικές κάρτες, οι τραπεζικές μεταφορές και τα mobile wallets, όπως είναι το Apple Pay και το Google Pay.
Η MoonPay επίσης πουλά την τεχνολογία της σε άλλες εταιρείες, όπως στο website Bitcoin.com και το marketplace για NFTs OpenSea.
Πώς προσέλκυσε όλες αυτές τις διασημότητες η MoonPay; Όπως εξηγεί ο CEO της εταιρείας, Ivan Soto-Wright, πολλοί καλλιτέχνες δεν θέλουν να είναι πάντα σε περιοδείες, αλλά επιδιώκουν να διαφοροποιήσουν τα επιχειρηματικά συμφέροντά τους και τις επενδύσεις τους.
«Πολλοί από αυτούς έχουν χαρτοφυλάκια venture capital, πολλοί από αυτούς έχουν τα δικά τους ανεξάρτητα εγχειρήματα και εμείς ήρθαμε σε αυτούς λέγοντας ‘μπορούμε να σας βοηθήσουμε να καταλάβετε τις ευκαιρίες του Web3, του crypto και του metaverse’. Δεν μας απέρριψε ούτε ένας. Όλοι ήθελαν να είναι μέρος αυτού», εξηγεί ο Soto-Wright.
Πρακτικά, μέσω των NFTs και της τεχνολογίας blockchain, οι δημιουργοί ταινιών, μουσικής, μόδας, gaming κτλ, μπορούν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση, να ελέγξουν τα πνευματικά δικαιώματά τους και να πουλήσουν απευθείας τα έργα τους σε καταναλωτές, χωρίς να χρειάζονται μεσάζοντες.
Η MoonPay είναι κερδοφόρος από το 2019, όταν εγκαινίασε την πλατφόρμα της και τώρα έχει πάνω από 10 εκατ. πελάτες σε 160 χώρες. Φιλοδοξία της είναι να μπει στο χρηματιστήριο, ενώ περιγράφει αυτό που κάνει σαν το PayPal για την οικονομία του crypto.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας