Συντριβή Boeing: Ίσως να συνήλθε ο πιλότος του αεροσκάφους
Πηγή: Law and Order
Σοκ προκάλεσε την Δευτέρα η είδηση ότι συνετρίβη ένα Boeing 737-800 σε μια βουνοπλαγιά στην Κίνα. Οι οικογένειες των ατόμων που επέβαιναν αναμένουν τους λόγους που έγινε αυτό το τραγικό ατύχημα.
Την ίδια στιγμή, ειδικοί αναφέρουν ότι ο πιλότος «ίσως να ανέκτησε τις αισθήσεις του» αφού οι δυνάμεις G έθεσαν αναίσθητο το πλήρωμα και «προσπάθησε να σώσει το αεροπλάνο που έπεφτε απότομα». Υπενθυμίζεται ότι το αεροπλάνο πραγματοποίησε μια εξαιρετικά απότομη πτώση 30.000 ποδιών σε δύο λεπτά με ταχύτητα 350 μιλίων την ώρα. Κάποια στιγμή ενώ έπεφτε, έκανε μια μικρή άνοδο 1.000 ποδών, πριν κάνει την τελική βουτιά και συντριβεί. Ισως για αυτή τη μικρή άνοδο να εννοούν οι ειδικοί ότι ενδεχομένως ήταν μια προσπάθεια του πιλότου να ανακτήσει τον έλεγχο.
The passenger plane that just crashed on Monday was a Boeing 737. Rescue teams have gathered and are approaching. The casualties are unknown. https://t.co/VpjULuYUiE pic.twitter.com/ymStHElwn3
— FrontSource (@FrontSource) March 21, 2022
Οι κινήσεις της China Eastern
Μετά τη συντριβή η China Eastern έχει καθηλώσει όλα τα αεροσκάφη Boeing 737-800 σήμερα, ωστόσο και ενώ οι ώρες περνούν από τη στιγμή που χάθηκε η επικοινωνία με το αεροσκάφος, οι οικογένειες των επιβατών και των μελών του πληρώματος αναμένουν ακόμα να μάθουν νεότερες πληροφορίες για την τραγωδία.
Συγγενείς των μελών του πληρώματος έφτασαν επίσης σε γραφείο της China Eastern κοντά στο αεροδρόμιο Κουνμίνγκ, από όπου το αεροπλάνο απογειώθηκε, σύμφωνα με το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο CCTV. Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό, η China Eastern έχει δημιουργήσει εννέα ομάδες για να ασχοληθούν με τη συντριβή του αεροπλάνου, τη διερεύνηση του ατυχήματος, τη βοήθεια προς τις οικογένειες και άλλα πιεστικά ζητήματα. Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας (CAAC) και η China Eastern λένε ότι έχουν στείλει αξιωματούχους στο σημείο της συντριβής.
Πώς συνετρίβη το Boeing στην Κίνα: Τι δείχνουν τα στοιχεία για τη βουτιά
Η πτήση MU5735 της China Eastern Airlines υπέστη ένα καταστροφικό «γεγονός απώλειας ελέγχου» και το αεροπλάνο έπεσε κατακόρυφα πριν συντριβεί σε μια πλαγιά κοντά στην πόλη Wuzhou της κομητείας Teng, στη νότια επαρχία Guangxi. Τρομακτικά πλάνα από κάμερες ασφαλείας έκαναν τον γύρο των κοινωνικών δικτύων. Σε αυτά φαίνεται το αεροπλάνο να πέφτει με ταχύτητα κάθετα προς το έδαφος τις στιγμές πριν από τη συντριβή.
Δεδομένα παρακολούθησης του FlightRadar, άλλωστε, έδειξαν ότι το αεροσκάφος πετούσε στα 29.100 πόδια στις 14:20. Περίπου δύο λεπτά αργότερα είχε πέσει κάτι περισσότερο από 9.000 πόδια και 20 δευτερόλεπτα μετά είχε πέσει στα 3.225 πόδια. Τα δεδομένα υποδεικνύουν μια κατακόρυφη κάθοδο 31.000 ποδών ανά λεπτό. Άλλα δεδομένα φαίνεται επίσης να δείχνουν ότι το αεροσκάφος ανέκτησε ύψος περίπου στα 7.5000 πόδια, πριν ξεκινήσει την τελική του βουτιά.
Η συντριβή προκάλεσε δασική πυρκαγιά που έγινε ορατή ακόμα και από δορυφόρους της NASA. Διασώστης που έφτασε στο σημείο φέρεται να είπε ότι το αεροπλάνο είχε διαλυθεί πλήρως. Η China Eastern εξέφρασε τα συλλυπητήρια μετά την επιβεβαίωση των θανάτων των 123 επιβατών και των 9 μελών του πληρώματος που επέβαιναν στο αεροσκάφος, προσθέτοντας ότι όλα τα θύματα ήταν Κινέζοι.
Διέταξε έρευνα ο Κινέζος Πρόεδρος
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Κίνας Σι Τζινπίνγκ δήλωσε «σοκαρισμένος» από το περιστατικό και ζήτησε να γίνουν προσπάθειες από κάθε πλευρά στην επιχείρηση διάσωσης, καθώς και έρευνα για τη συντριβή αλλά και τη διασφάλιση της πλήρους ασφάλειας της πολιτικής αεροπορίας.
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι επέλεξε έναν ανώτερο ερευνητή για να βοηθήσει στην έρευνα του δυστυχήματος. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας των ΗΠΑ, η οποία πιστοποίησε το 737-800 τη δεκαετία του 1990, δήλωσε ότι είναι έτοιμη να βοηθήσει στην έρευνα, εάν της ζητηθεί. Η Boeing Co., που έχει έδρα το Σικάγο, δήλωσε ότι ήταν σε επαφή με το συμβούλιο ασφαλείας των ΗΠΑ «και οι τεχνικοί μας εμπειρογνώμονες είναι έτοιμοι να βοηθήσουν στην έρευνα που διενεργεί η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας».
Οι έρευνες μετά από συντριβή διευθύνονται συνήθως από αξιωματούχους της χώρας όπου συνέβη το δυστύχημα, αλλά συνήθως περιλαμβάνουν τον κατασκευαστή του αεροπλάνου και τον ερευνητή ή τον ρυθμιστή από τη χώρα από όπου προέρχεται ο κατασκευαστής. Δεν είναι ακόμη σαφές τι οδήγησε στην ξαφνική βουτιά και τη συντριβή, αλλά οι ειδικοί αεροπορίας είπαν στη MailOnline ότι μπορεί να ήταν «ένα συμβάν απώλειας ελέγχου, πιθανώς μετά από ακινητοποίηση του αεροσκάφους σε μεγάλο ύψος» ή μια αισθητηριακή βλάβη στο πιλοτήριο.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας