Facebook: Γιατί ο Μαρκ Ζουκερμπεργκ κάνει Rebranding

Facebook: Γιατί ο Μαρκ Ζουκερμπεργκ κάνει Rebranding

Πηγή: Φωτογραφία - The New York Times

Facebook: Μπορεί η αλλαγή ονόματος να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος της εικόνας που έχει αναπτύξει;

O Μαρκ Ζουκερμπεργκ έχει ανακοινώσει ότι το Facebook θα υπόκειται σε μετονομασία και ότι νέο  είναι – Meta. Επιβεβαιώνοντας ότι το Zuck δεν είναι ούτε πρωτότυπο ούτε ενδιαφέρον. Έρχεται επίσης με ένα νέο λογότυπο που μοιάζει ύποπτα με αυτό που χρησιμοποιείται από το ABC μας και ειλικρινά #saveourabc. Αλλά πίσω στο Taserface. Εννοώ Facemeat. Εννοώ τον Μέτα.

Σύμφωνα με λεπτομέρειες που έδωσε στη δημοσιότητα ο Μαρκ Ζουκερμπεργκ το rebrand σηματοδοτεί μια νέα φάση για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για να ξεκινήσει η μετάβασή της στην εικονική πραγματικότητα και ένα λεγόμενο «μεταβερνίκιο» όπου ο φυσικός και ο ψηφιακός κόσμος ενώνονται.

Κάποιος παρακολουθούσε τις ταινίες του Marvel. Και τον Matrix.

Σύμφωνα με μια επίσημη δήλωση, αυτή η αλλαγή ονόματος είναι μια προσπάθεια εξορθολογισμού της ταυτότητας της μητρικής εταιρείας και ενσωμάτωσης των διαφόρων «εφαρμογών και τεχνολογιών κάτω από ένα νέο εμπορικό σήμα της εταιρείας».

Σε ένα εικονικό (φυσικά) συνέδριο, ο Zuckerberg είπε στο κοινό του για τα αναμενόμενα αποτελέσματα από το rebrand

«Με την πάροδο του χρόνου, ελπίζω να θεωρούμαστε μια εταιρεία μετασύνδεσης και θέλω να εδραιώσω τη δουλειά και την ταυτότητά μας σε αυτό που χτίζουμε», είπε.

«Τώρα εξετάζουμε και αναφέρουμε την επιχείρησή μας ως δύο διαφορετικά τμήματα, ένα για την οικογένεια των εφαρμογών μας και ένα για την εργασία μας σε μελλοντικές πλατφόρμες.

«Και ως μέρος αυτού, είναι καιρός να υιοθετήσουμε μια νέα εταιρική επωνυμία που θα περιλαμβάνει όλα όσα κάνουμε, για να αντικατοπτρίζουμε ποιοι είμαστε και τι ελπίζουμε να οικοδομήσουμε».

View this post on Instagram

A post shared by Meta (@meta)

Μερικοί από τους επικριτές του Facebook και του Ζούκερμπεργκ το χαρακτήρισαν ως μια κυνική προσπάθεια να αποσπάσουν την προσοχή από την επικείμενη απειλή των υποτιθέμενων Facebook Papers.

Ο Μαρκ Ζουκερμπεργκ έχει ήδη αναφέρει ότι η αλλαγή ονόματος επηρεάζει πραγματικά μόνο την εταιρεία γενικά. Η πλατφόρμα και η εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα εξακολουθούν να ονομάζονται Facebook

Ένα ακόμη μεγαλύτερο ερώτημα είναι πώς η αλλαγή του ονόματος σκοπεύει να βελτιώσει με οποιονδήποτε τρόπο τα πραγματικά ζητήματα για τα οποία η πλατφόρμα έχει γίνει εκκολαπτήριο – τοξική ψυχική υγεία, παραπληροφόρηση και πολιτική χειραγώγηση.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play