Squid Game: Πινακίδα σε δρόμο δημιουργεί πανικό στα social media
Αρκετοί fans του Squid Game που έκανε πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο στο Netflix φαίνεται πως έχουν αναπτύξει μια εμμονή με λεπτομέρειες γύρω από τη σειρά, αναζητώντας συνεχώς νέες πληροφορίες. Μία πινακίδα λοιπόν σε ένα δρόμο έξω από το Λονδίνο έκανε κάποιους να πιστέψουν ότι δείχνει την κατεύθυνση για το σκηνικό που γυρίζεται το Squid Game.
Η πινακίδα, όπως αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail, βρίσκεται κατά μήκος της εθνικής οδού Μ4 κοντά στο Slough, περίπου 25 μίλια δυτικά του Λονδίνου και είχε τα περιγράμματα ενός τριγώνου, ενός τετραγώνου και ενός κύκλου, μαζί με ένα βέλος που υποδεικνύει την επόμενη έξοδο.
Το τρίγωνο, το τετράγωνο και ο κύκλος εμφανίζονται στο Squid Game και μάλιστα είναι σήμα κατατεθέν της σειράς. Σε συνδυασμό λοιπόν με την ασάφεια της πινακίδας και την φρενίτιδα των fans, ξεκίνησε μια μεγάλη συζήτηση στα social media.
Police forced to reassure drivers new M4 sign will not lead to Squid Games https://t.co/5XBw2dUSk9
— Daily Mail Online (@MailOnline) October 13, 2021
Η απάντηση της αστυνομίας
Η αστυνομία της κοιλάδας του Τάμεση στο Ηνωμένο Βασίλειο έγραψε στο Twitter αυτήν την εβδομάδα για να διαβεβαιώσει τους οδηγούς ότι η πινακίδα δεν θα τους οδηγούσε στο Squid Game. Η πινακίδα, που αποτελείται από τρία σχήματα, στην πραγματικότητα εγκαταστάθηκε για να ενημερώσει τους οδηγούς για μια εκτροπή της διαδρομής τους ενώ πραγματοποιούνταν εργασίες οδοποιίας.
Evening all,
So, We can confirm that by following this signage from the M4 Junction 5 in @TVP_Slough will not lead you to the popular @netflix series #SquidGame
It’s just directions for diversion routes during the roadworks…phew! #P6110 pic.twitter.com/eIGcMJPuzf
— TVP Roads Policing (@tvprp) October 11, 2021
Netflix με μια ματιά
- H Netflix είναι αμερικανική πολυεθνική εταιρεία
- Ιδρύθηκε το 1997 από τον Μαρκ Ράντολφ και τον Ριντ Χέιστινγκς
- Τα κεντρικά της γραφεία βρίσκονται στο Λος Γκάτος, στην Καλιφόρνια
- Έχει γραφεία και στην Ολλανδία, τη Βραζιλία, την Ινδία, την Ιαπωνία και την Κορέα
- Εισήλθε στη βιομηχανία παραγωγής περιεχομένου το 2013
- Το ντεμπούτο της έγινε με τη σειρά “House of Cards”
- Στην αρχή η υπηρεσία ήταν διαθέσιμη μόνο στις πολιτείες των ΗΠΑ
- Από τον Δεκέμβριο του 2018, υποστηρίζει επίσημα 22 γλώσσες
- Το λογότυπο έχει αλλάξει δύο φορές από το 2000 έως σήμερα
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας