Ο νέος τρόπος ντυσίματος των υπαλλήλων σε τηλεργασία
Ο πανδημία του κορωνοϊού και τα lockdowns άλλαξαν άρδην τις ζωές μας αλλά και τον τρόπο της εργασίας μας. Η πλειοψηφία των υπαλλήλων πλέον, δεν χρειάζεται να δίνει το “παρών” στο γραφείο. Αρκεί ένας υπολογιστής και η δουλειά βγαίνει από το σπίτι. Το ίδιο και για τις διασκέψεις και συζητήσεις, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε τηλεδιασκέψεις και τηλεσυζητήσεις.
Οι εργαζόμενοι από την άνεση του σπιτιού τους και καθισμένοι σε έναν ουδέτερο χώρο εμφανίζονται στις κλήσεις διεκπαιρεώνοντας όλες τις υποθέσεις τους.
Αυτό όμως δεν είναι κάτι που μας κάνει εντύπωση, καθώς η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ που επιτρέπει την εξ’ αποστάσεων εργασία. Περισσότερο ενδιαφέρον έχει το πως εμφανίζονται στα meetings αυτά, με τον συνδυασμό «κοστούμι – πιζάμα» να έχει τον πρώτο λόγο. Τι κάνουν; Φορούν πουκάμισο για να φαίνονται περιποιημένοι στην κάμερα αλλά κανείς δεν ξέρει τι φορούν από τη μέση και κάτω. Αν είναι με τις παντόφλες, με μια φόρμα ή την πιζάμα.
Το γεγονός αυτό εκμεταλλεύτηκε μια εταιρεία στην Ιαπωνία, η οποία δημιούργησε ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο σύγχρονος εργαζόμενος της εποχής της τηλεργασίας. Συνδύασε το «επίσημο» στιλ της εμφάνισης γραφείου με την αίσθηση απαλότητας των ρούχων σπιτιού. Σύμφωνα με το Reuters η Aoki Holdings προωθεί τα κοστούμια της, που κυκλοφορούν ήδη σε αποχρώσεις του μπλε, μπεζ, μαύρου και γκρι, σε άνδρες και γυναίκες που εργάζονται από το σπίτι. Όπως επισημαίνει το πρακτορείο, κάθε κομμάτι του «κοστουμιού – πιζάμα» πωλείται ξεχωριστά, για δυνατότητα mix-and-match.
Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε τι εννοούμε:
ICYMI: This pajama suit, created by a Japanese apparel company highlights how clothing makers are adapting to popular demand for comfortable clothing while working from home https://t.co/uzCRTm3s1t pic.twitter.com/S3qCLYvC2z
— Reuters (@Reuters) December 21, 2020
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι τα τζάκετ είναι φτιαγμένα από πλεκτό απαλό ύφασμα και συνδυάζονται με ελαστικά παντελόνια, κατασκευασμένα για πολύωρη καθιστική εργασία. Καθένα από τα κομμάτια κοστίζουν περίπου 48 δολάρια στο online κατάστημα της Aoki. Βεβαίως τίθεται το ερώτημα εάν θα ακολουθήσουν το παράδειγμά της και άλλες εταιρείες ρούχων φέρνοντας έτσι την επανάσταση στον χώρο της «μόδας γραφείου» ή αν μιλάμε για κάτι παροδικό που με το τέλος της πανδημίας θα αποτελέσει και αυτό παρελθόν.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας