Κώστας Καραμανλής: «Δεν κάνουμε του κεφαλιού μας αλλά ακούμε τους ειδικούς επιστήμονες»

Κώστας Καραμανλής: «Δεν κάνουμε του κεφαλιού μας αλλά ακούμε τους ειδικούς επιστήμονες»
Κώστας Καραμανλής: Στη «συνταγή» που ακολούθησε η κυβέρνηση και έκανε την Ελλάδα διεθνές παράδειγμα προς μίμηση στην αντιμετώπιση της πανδημίας, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Στο άνοιγμα των αερομεταφορών, αναφέρθηκε σε συνέντευξή του στα Παραπολιτικά, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Μεταξύ άλλων, τόνισε πως μέσα στην πτήση, λαμβάνονται όλα τα αναγκαία μέτρα που προβλέπονται διεθνώς, όπως είναι η υποχρεωτική πτήση μάσκας. Παράλληλα, έκανε ειδική μνεία στις υποδομές σημειώνοντας ότι “αποτελεί στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης να επενδύσει σε έργα υποδομών”.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υποστήριξε συγκεκριμένα ότι:

«Ένας θεμελιώδης λόγος που η Ελλάδα μέχρι σήμερα έχει γίνει διεθνές παράδειγμα προς μίμηση στην αντιμετώπιση της πανδημίας, είναι ότι δεν κάνουμε του κεφαλιού μας αλλά ακούμε τους ειδικούς επιστήμονες. Αυτό ακριβώς κάνουμε και τώρα στο θέμα των αερομεταφορών. Μέσα στην πτήση, λαμβάνονται όλα τα αναγκαία μέτρα που προβλέπονται διεθνώς, όπως είναι η υποχρεωτική πτήση μάσκας. Κατά την άφιξη πτήσεων εξωτερικού στην Αθήνα, ανάλογα με τον βαθμό επικινδυνότητας της χώρας προέλευσης, γίνονται τεστ COVID-19 είτε σε όλους τους επιβάτες, είτε δειγματοληπτικά.

Στη Θεσσαλονίκη, σε αυτή τη φάση γίνονται τεστ σε όλους τους αφιχθέντες από εξωτερικό, ενώ προς το παρόν δεν δέχονται πτήσεις εξωτερικού τα υπόλοιπα αεροδρόμια της χώρας. Στην πορεία, και ανάλογα με την κατάσταση που θα διαμορφώνεται και τις εισηγήσεις των ειδικών, μπορεί να λάβουμε και νέες αποφάσεις. Στόχος μας είναι να πετύχουμε την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στο άνοιγμα του τουρισμού και την προστασία της δημόσιας υγείας. Και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε».

Για τις υποδομές ο κ. Καραμανλής επεσήμανε ότι:

«Αποτελεί στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης να επενδύσει σε έργα υποδομών, γιατί είναι ένας τομέας που έχει εξαιρετικά υψηλό πολλαπλασιαστή για την οικονομία. Γι’ αυτό τον λόγο και έχουμε εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων, συνολικού ύψους 13 δισ. ευρώ. Το ποια από αυτά θα χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης είναι κάτι που θα προσδιοριστεί με ακρίβεια το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, σε συνδυασμό με τον προγραμματισμό που κάνουμε στα πλαίσια του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027».

Για την ηλεκτροκίνηση, ο υπουργός είπε ότι:

«Είναι αυτονόητο πως ηλεκτροκίνηση χωρίς εύκολη φόρτιση ΔΕΝ γίνεται! Στόχος μας είναι, λοιπόν, η δημιουργία ενός ευρύτερου δικτύου για την ανάπτυξη δημοσίως προσβάσιμων υποδομών φόρτισης. Τα σημεία αυτά θα βρίσκονται σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, αλλά και σε ιδιωτικούς και κοινόχρηστους χώρους. Και ειδικά για την εξυπηρέτηση των ταξί, προβλέπεται να δημιουργηθούν πιάτσες αποκλειστικής χρήσης από ηλεκτροκίνητα ταξί, με τις απαιτούμενες υποδομές φόρτισης».

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι: «Όσο για τα ηλεκτρικά λεωφορεία, όπως έχει ανακοινώσει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι πολιτική μας απόφαση να προμηθευτούμε. Στον μεγάλο διαγωνισμό για την προμήθεια νέων λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη που ετοιμάζουμε, με τον οποίον και θα λύσουμε οριστικά το πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών στις δύο μεγάλες πόλεις, ένα μεγάλο μέρος λεωφορείων θα είναι ηλεκτροκίνητα. Δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε ακριβή αριθμό αυτή τη στιγμή, αλλά θα έλεγα τουλάχιστον 300. Μάλιστα, από Ιούλιο ως Οκτώβριο, θα κυκλοφορήσουν δοκιμαστικά τα δυο πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία στο κέντρο της Αθήνας».

Τέλος, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στην ΕΥΔΑΠ:

«Ο ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς τα fake news τα έχει ψωμοτύρι… Χάρισαν την ΕΥΔΑΠ στο Υπερταμείο –αντισυνταγματικά όπως μόλις απεφάνθη το ΣτΕ- και τώρα έχουν το θράσος να μας κουνάνε το δάχτυλο; Και μάλιστα λέγοντας ψέματα; Η πραγματικότητα, κύριε Παπαχλιμίντζο, είναι ότι το νερό ήταν, είναι και θα παραμείνει δημόσιο κοινωνικό αγαθό. Και η τιμή του ασφαλώς και δεν θα αυξηθεί. Το δημόσιο έργο που προωθούμε αφορά στη διαχείριση, λειτουργία και συντήρηση του δικτύου που ανήκει στο Δημόσιο και όχι στην ΕΥΔΑΠ. Σχεδιάζουμε να γίνει με ΣΔΙΤ γιατί πιστεύουμε στον υγιή ανταγωνισμό και εκτιμούμε ότι έτσι το σχετικό κόστος μπορεί να μειωθεί σημαντικά. Είμαστε εδώ για να υπηρετούμε το συμφέρον του πολίτη, όχι των συντεχνιών».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play