Παναγιώτης Κουρουμπλής: Πρέπει να μιλήσουμε ανοιχτά για τα αίτια της μετανάστευσης

Παναγιώτης Κουρουμπλής: Πρέπει να μιλήσουμε ανοιχτά για τα αίτια της μετανάστευσης
"Η ναυτιλία θα πρέπει να διατηρήσει τον ανθρωπιστικό της χαρακτήρα και δεν πρέπει να επιτρέψουμε τον πνιγμό ανθρώπων στη θάλασσα, διότι κάποια στιγμή θα πρέπει να μιλήσουμε ανοιχτά για την αντιμετώπιση των αιτιών της μετανάστευσης", επισήμανε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Η ναυτιλία θα πρέπει να διατηρήσει τον ανθρωπιστικό της χαρακτήρα και δεν πρέπει να επιτρέψουμε τον πνιγμό ανθρώπων στη θάλασσα, διότι κάποια στιγμή θα πρέπει να μιλήσουμε ανοιχτά για την αντιμετώπιση των αιτιών της μετανάστευσης, επισήμανε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στην 30ης σύνοδο της Γενικής Συνέλευσης του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) στο Λονδίνο.

Σε αυτό το σημείο ο κ.Κουρουμπλής έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο σημαντικό έργο που επιτελεί καθημερινά το λιμενικό σώμα, όπου το τελευταίο διάστημα έχει διασώσει τουλάχιστον 150.000 ανθρώπους.

Αναφερόμενος στην ελληνική ναυτιλία είπε ότι έχει σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια κατάταξη, καθώς διαθέτει μικρότερης ηλικίας πλοία, ενώ κατασκευάσει περίπου 600 νέας τεχνολογίας.

Για το λιμάνι του Πειραιά τόνισε ότι κερδίζει συνεχώς έδαφος στην παγκόσμια κατάταξη, αφού μετατρέπεται σε ένα παγκόσμιο διαμετακομιστικό κέντρο, που συνδέει τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών με τη Β. Αφρική, τη Μαύρη Θάλασσα, τη Μέση Ανατολή και τις αγορές της Ασίας.

"Είναι ένα λιμάνι που διαθέτει τη μεγαλύτερη- σε αριθμό- πλοιοκτησία, υψηλό -σε τεχνογνωσία- ανθρώπινο δυναμικό και μια ναυτιλιακή διοίκηση που συγκεντρώνει όλες τις αρμοδιότητες για την επίλυση των προβλημάτων που ανακύπτουν στο ναυτιλιακό κλάδο." πρόσθεσε

Ο κ.Κουρουμπλής δήλωσε ότι η ελληνική κυβέρνηση στηρίζει τον παγκόσμιο ρυθμιστικό ρόλο του ΙΜΟ και τις πολιτικές που προκρίνει ο Γενικός Γραμματέας και πως χώρα μας βρίσκεται στην πρώτη γραμμή κύρωσης των συμβάσεων του Διεθνούς Οργανισμού.

"Στηρίζουμε την πενταετή στρατηγική του Οργανισμού και το διετές πρόγραμμα προϋπολογισμού. Αν και γνωρίζουμε ότι η ναυτιλία έχει μικρή συμβολή στην περιβαλλοντική επιβάρυνση σε σχέση με άλλες μορφές βιομηχανίας, οφείλουμε να συνεργαστούμε όλοι μαζί προκειμένου να περιορίσουμε τις επιπτώσεις στο περιβάλλον" επεσήμανε.

Πρόσθεσε επίσης ότι θα πρέπει να εξεταστούν νέες δυνατότητες, φιλικές προς το περιβάλλον, όπως είναι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων, η χρήση νέων τεχνολογιών και η ενθάρρυνση καινοτομιών που συμβάλουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Τέλος, ανέφερε, ότι η Ελλάδα υποστηρίζει την ποιότητα ζωής πάνω στα πλοία και συμβάλλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης, ώστε η παγκόσμια ναυτιλία να μπορέσει να απαντήσει στις απαιτήσεις που θα προκύψουν για νέα στελέχη μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play