Ένας εργολάβος ευθύνεται για την κατάρρευση του συστήματος στην British Airways
Για την ταλαιπωρία περίπου 75.000 επιβατών σε βρετανικά αεροδρόμια το περασμένο σαββατοκύριακο και την κατάρρευση του συστήματος πληροφορικής της εταιρείας ευθύνεται ένας εργολάβος, ο οποίος πραγματοποιούσε εργασίες συντήρησης στο κέντρο δεδομένων.
Όπως προέκυψε, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Times, ο άνδρας έκλεισε άθελά του την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.
Το δημοσίευμα, επικαλούμενο πηγή της British Airways, έγραψε ότι το τροφοδοτικό που προκάλεσε την βλάβη στο σύστημα πληροφορικής λειτουργούσε άψογα αλλά κατά λάθος το έκλεισε ένας εργαζόμενος. Η έρευνα για το περιστατικό ενδεχομένως να επικεντρωθεί στο ανθρώπινο σφάλμα και όχι σε βλάβη εξοπλισμού, σημειώνει η εφημερίδα.
Η αεροπορική εταιρεία υποχρεώθηκε να ακυρώσει όλες τις πτήσεις από τα αεροδρόμια Γκάτγουικ και Χίθροου του Λονδίνου το περασμένο Σάββατο και έκανε λόγο για βλάβη στο σύστημα πληροφορικής της που είχε ως αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρά προβλήματα στις υπηρεσίες των διεθνών πτήσεων, τα τηλεφωνικά κέντρα και τον ιστότοπό της.
Το σχόλιο σας