Adidas: Επένδυση στην ψηφιακή διαφήμηση

Adidas: Επένδυση στην ψηφιακή διαφήμηση
Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια η Adidas θα επενδύσει 4 εκ. ευρώ στην online διαφήμιση, από 1 εκ. ευρώ που ξοδεύει σήμερα.

Η Adidas αφήνει πίσω της διακόπτει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις και έχει στόχο να τετραπλασιάσει την digital διαφημιστική δαπάνη έως το 2020 όπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC, ο Kasper Rorsted,διευθύνων σύμβουλος.

O κ. Rorsted δήλωσε ότι η εταιρία θα εστιάσει στα ψηφιακά κανάλια στοχεύοντας νεαρούς καταναλωτές, σηματικό κομμάτι της αγοράς των αθλητικών ειδών, “οι νεαροί χρησιμοποιούν το κινητό τους, δεν θα δείτε άλλες τηλεοπτικές διαφημίσεις από εμάς”, δήλωσε σχετικά.

Συγκεκριμένα, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια η Adidas θα επενδύσει 4 εκ. ευρώ στην online διαφήμιση, από 1 εκ. ευρώ που ξοδεύει σήμερα.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play