Marc: Ένας στους τρεις αγόρασε από το “καλάθι του νοικοκυριού”

Marc: Ένας στους τρεις αγόρασε από το “καλάθι του νοικοκυριού”
Η ακρίβεια είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο - και με διαφορά από το επόμενο - πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση της ΝΔ

Ένας στους τρεις καταναλωτές αγόρασε προϊόντα από το “καλάθι του νοικοκυριού“, σύμφωνα με το β’ μέρος της δημοσκόπησης που διενήργησε η εταιρεία Marc για τον ΑΝΤ1.

Συγκεκριμένα, το 36,8% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αγόρασε από τα προϊόντα που περιέχει το “καλάθι του νοικοκυριού” στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, το 36,5% ανέφερε ότι δεν αγόρασε και το 25,7% είπε ότι είδε τη σχετική σήμανση στα καταστήματα.

Η πλειονότητα των ερωτηθέντων 58,7% ανέφερε ότι το “καλάθι του νοικοκυριού” δεν μπορεί να συμβάλλει στην συγκράτηση των τιμών, ενώ αντίθετη άποψη εξέφρασε το 38,3% των ερωτηθέντων.

Σύμφωνα πάντα με τη δημοσκόπηση της Marc, η ακρίβεια είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο -και με μεγάλη διαφορά από το επόμενο- πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση της ΝΔ.

Συγκεκριμένα, το 68,8% των ερωτηθέντων αναφέρει ότι η ακρίβεια και η αύξηση των τιμών μπορούν να προκαλέσουν το μεγαλύτερο κόστος για την κυβέρνηση, έπεται το θέμα των παρακολουθήσεων με 12,5% και ακολουθούν η εγκληματικότητα και το θέμα Πάτση.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play