Τουρισμός: Η προώθηση των νησιών ως μέθοδος προβολής του τουριστικού προϊόντος
Πηγή: Eurokinissi
Ένα από τα πλεονεκτήματα που έχει η Ελλάδα είναι τα ελληνικά νησιά και τα προωθεί με εξαιρετικό τρόπο. Έτσι η προβολή τους προϊόντος των νησιωτικών περιοχών και η κατάσταση στον τουρισμό έτσι όπως διαμορφώνεται λόγω του πολέμου στην Ουκρανία βρίσκονται στο επίκεντρο των εργασιών της 51ης Γενικής Συνέλευσης του Επιμελητηριακού Ομίλου Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών (ΕΟΑΕΝ) που πραγματοποιείται στην Ουρανούπολη και την Αμμουλιανή Χαλκιδικής με την συμμετοχή 16 συνολικά Επιμελητηρίων απ’ όλη τη χώρα.
Καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες στην συνέλευση ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής κ Γ.Κουφίδης (το 20ο-τελευταίο μέλος του ΕΟΑΕΝ) μετέφερε την αγωνία των επιχειρήσεων του τουρισμού για τις συνέπειες του πολέμου στην Ουκρανία και το τι θα συμβεί στην συνέχεια με την ενέργεια και τον οδικό τουρισμό, απ’ τον οποίο προέρχεται κάθε σεζόν το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών της Χαλκιδικής.
“Nα έχουμε κερδοφορίες στις επιχειρήσεις Οκτώβριο-Νοέμβριο”
«Ευελπιστούμε είπε χαρακτηριστικά ο κ Κουφίδης να έχουμε επισκέπτες, να πάνε στο τέλος όλα καλά και να έχουμε κερδοφορίες στις επιχειρήσεις Οκτώβριο-Νοέμβριο γιατί θα είναι πολύ δύσκολο στις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν τον ερχόμενο χειμώνα ενώ ο πρόεδρος του Ομίλου και του Επιμελητηρίου Λευκάδας κ Ε.Σκιαδαρέσης επισήμανε ότι οι επιχειρήσεις θα αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις αν δεν υπάρξει βοήθεια από την Ευρώπη.
Τις δυνατότητες που προσφέρει στα επιμελητήρια και στα μέλη τους ο νέος Kόμβος Ψηφιακής Καινοτομίας LIVING TRAC του ΕΚΠΑ, παρουσίασε στους εκπροσώπους των νησιωτικών επιμελητηρίων η αναπληρώτρια καθηγήτρια Νάνσυ Αλωνιστιώτη. Όπως είπε ο κόσμος έχει ήδη πολλά μέλη και δραστηριότητες ενώ έχει ήδη πάρει έγκριση από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για να λειτουργεί ως εθνικός κόμβος ψηφιακής καινοτομίας και αναμένει σύντομα την θεσμική του κατοχύρωση και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι βασικές υπηρεσίες που προσφέρει ο κόμβος αφορούν την διασύνδεση των πανεπιστημίων με την αγορά.
Η νέα δομή στοχεύει στο να καλύψει το κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με κατάρτιση και εκπαίδευση και με τη διάθεση των εργαστηρίων και υποδομών, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να δοκιμάζουν καινοτόμα προϊόντα και να αξιοποιούν την τεχνογνωσία που υπάρχει στα ακαδημαϊκά ιδρύματα σε θέματα όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα νέα δίκτυα και οι έξυπνες εφαρμογές στο τουρισμό και στην αγροδιατροφή.
Πρόταση για να βελτιωθεί η προβολή και η προώθηση του συνολικού τουριστικού προϊόντος των περιοχών που καλύπτουν τα επιμελητήρια στοχεύοντας και στους κολοσσούς του οικοσυστήματος τουριστικής προβολής (Booking,Expedia,Airbnb, Viator) παρουσίασε στην συνέλευση του ΕΟΑΕΝ o κ Βασίλης Χρηστίδης, διευθύνων σύμβουλος της Knowledge αε. Επικαλούμενος στατιστικά στοιχεία από διεθνείς έρευνες επισήμανε ότι σήμερα ο επισκέπτης ενός τόπου αφιερώνει το 50% στην μετάβαση, το 30% στην επιστροφή κι ένα μόνο 20% να ψάξει τον τόπο που επισκέπτεται. Άρα αυτό το τελευταίο ποσοστό πρέπει να αυξηθεί κι αυτό κατά συνέπεια θα αυξήσει και την κατά κεφαλήν δαπάνη.
Στην 51η συνέλευση του ΕΟΑΕΝ συμμετέχουν τα επιμελητήρια Έβρου, Καβάλας, Μαγνησίας, Εύβοιας, Κέρκυρας, Κυκλάδων, Ζακύνθου, Λευκάδος, Λασιθίου, Πειραιώς, Ρεθύμνου, Λέσβου, Κεφαλληνίας-Ιθάκης, Χαλκιδικής, Χίου και Ηρακλείου.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας