ΕΟΤ: Τριετές πλάνο για την προβολή και διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό
Τριετές στρατηγικό πλάνο για την προβολή και διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό εκπονεί ο ΕΟΤ. Η καμπάνια θα εκκινήσει μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν και έχει ως σκοπό να απαντήσει στις προκλήσεις που έχουν δημιουργηθεί από την πανδημία στον επιχειρηματικό στίβο.
Οδικός χάρτης για τον τουρισμό
Αυτό που χαρακτηρίζει τον ΕΟΤ αυτή την περίοδο είναι η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία στις συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Φραγκάκης. «Από μόνο του το γεγονός ότι ο ΕΟΤ έχει καταρτίσει ένα τριετές στρατηγικό πλάνο προβολής και επικοινωνίας της Ελλάδας στις αγορές του εξωτερικού, που όχι μόνο θα εστιάσει σε μια καμπάνια για το 2021, αλλά θα είναι ένας οδικός χάρτης για το πως κινηθούμε και τα επόμενα χρόνια, είναι μια πολύ μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν», αναφέρει ο κ. Φραγκάκης. Στην πράξη το νέο διαφημιστικό πρόγραμμα του ΕΟΤ, που θα προβάλλει την Ελλάδα στο εξωτερικό είναι δομημένο κατά τέτοιο τρόπο, που θα μπορεί να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, συμπληρώνει.
Μεγαλύτερη διάρκεια προβολής
Φέτος η καμπάνια προβολής της Ελλάδας δεν θα είναι δίμηνη και τρίμηνη, όπως στο παρελθόν, αλλά θα είναι εξάμηνη και οκτάμηνη, υπογραμμίζει ο κ. Φραγκάκης και προσθέτει πως η ένταση της θα αυξομειώνεται, όποτε χρειάζεται ανάλογα με τη ζήτηση αλλά και τις χώρες στόχευσης. Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο της καμπάνιας, σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό θα είναι έτοιμο μέχρι τα τέλη Μαρτίου και η εκκίνηση της θα γίνει όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες. Είναι χαρακτηριστικό πάντως, πως η διαφημιστική εκστρατεία για παράδειγμα στο Ισραήλ θα ξεκινήσει νωρίτερα, αφού τα νέα στο μέτωπο του εμβολιασμού είναι πολύ ενθαρρυντικά, εξήγησε.
Δίνοντας το στίγμα του μηνύματος που θα εκπέμψει εφέτος η Ελλάδα στις αγορές του κόσμου, ο κ. Φραγκάκης επεσήμανε ότι αυτό συμπυκνώνεται στο γεγονός ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα που μπορεί να προσφέρει τα πάντα στον επισκέπτη, όλες τις εποχές του χρόνου. Μάλιστα αποκάλυψε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι πέραν της κεντρικής καμπάνιας προβολής, θα υπάρξουν και άλλες 4 μικρότερες (Micro Campaigns), που θα προβάλλουν τη γαστρονομία, τον θαλάσσιο τουρισμό, τον τουρισμό υπαίθρου αλλά και τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.
«Ζεσταίνουν τις μηχανές» τα ξενοδοχεία
Παραμένοντας στο μέτωπο της προβολής και διαφήμισης, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις «ζεσταίνουν τις μηχανές τους» για τη νέα χρονιά ευελπιστώντας σε μια καλή χρονιά. Στην παρέμβαση του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης από το τμήμα μάρκετιγκ και επικεφαλής επικοινωνίας του ξενοδοχειακού ομίλου Metaxa Hospitality Group σημειώνει ότι ο όμιλος ήδη έχει έχει καταρτίσει τον προγραμματισμό του στο σκέλος των πωλήσεων και του μάρκετιγκ. Μάλιστα τις επόμενες ημέρες ξεκινάει ημέρες καριέρας για την αναζήτηση του προσωπικού που θα στελεχώσει τα ξενοδοχεία του ομίλου, καθώς εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα ανοίξουν όλες οι μονάδες του ομίλου.
Ο κ. Τριανταφύλλης δίνοντας το στίγμα των αλλαγών που έχει επιφέρει η πανδημία στο μέτωπο της προσέλκυσης επισκεπτών τονίζει ότι πλέον όλα θα κριθούν στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής έως και 3 ημέρες νωρίτερα, πριν την έλευση του επισκέπτη στον επιθυμητό προορισμό. Δηλαδή, ο υποψήφιος επισκέπτης μπορεί να κλείσει το ταξίδι του για την Κρήτη, ακόμα και την Πέμπτη και να ταξιδεύσει το Σάββατο. Αυτό αναφέρει ο κ. Τριανταφύλλης θα είναι πολύ συχνό εφέτος ειδικά για προορισμούς που απέχουν 2 με 3 ώρες με το αεροπλάνο.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας