Ρεύμα διακοπή: Πρωτόγνωρη κατάσταση η «Μήδεια» – Πόσα σπίτια είναι ακόμα χωρίς ρεύμα

Ρεύμα διακοπή: Πρωτόγνωρη κατάσταση η «Μήδεια» – Πόσα σπίτια είναι ακόμα χωρίς ρεύμα
Ρεύμα διακοπή: Οι αρμόδιοι παραμένουν σε επιφυλακή και συνεχίζουν να επιχειρούν για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κακοκαιρίας.

Ενδεικτική της πρωτόγνωρης κατάστασης που έζησε η Αττική από την «Μήδεια» είναι ο μέχρι τώρα απολογισμός του Πυροσβεστικού Σώματος.

Όπως αναφέρεται, το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος, από την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021 μέχρι και σήμερα έχει δεχθεί συνολικά 3.204 κλήσεις, η πλειονότητα των οποίων αφορούν σε κοπές δέντρων και αφαιρέσεις αντικειμένων εκ των οποίων οι 2.718 ήταν στην Αττική, από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου που έφτασε ο χιονιάς στο λεκανοπέδιο, μέχρι σήμερα το απόγευμα. Αναλυτικά:

  • 2.254 για κοπές δέντρων και αφαιρέσεις αντικειμένων
  • 215 για μεταφορές ατόμων σε ασφαλές σημείο
  • 157 για μεταφορές ατόμων σε νοσοκομεία (αιμοκάθαρση)
  • 29 για μεταφορές ατόμων σε κέντρα υγείας και νοσοκομεία προκειμένου να εμβολιαστούν
  • καθώς και για άλλες περιπτώσεις παροχής βοηθείας.

Το προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος παραμένει σε επιφυλακή και συνεχίζει να επιχειρεί για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κακοκαιρίας.

Πόσα νοικοκυριά είναι ακόμα χωρίς ρεύμα;

Συνεχίζονται οι εργασίες των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ στις γραμμές Μέσης Τάσης στις περιοχές Εκάλη, Διόνυσο, Άγιο Στέφανο, Κρυονέρι, Άνοιξη, Δροσιά και Κάλαμο, για την επανηλεκτροδότηση άλλων περίπου 3.500 νοικοκυριών, σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Σημειώνεται ακόμη, ότι η χιονόπτωση που έπληξε τις περιοχές των Βορείων Προαστίων, συνεχίζει να προκαλεί πτώσεις δέντρων λόγω του συσσωρευμένου όγκου χιονιού.

Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί όλους τους πολίτες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Εταιρία προκειμένου να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης.

Η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να γίνει τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500 , μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης πατώντας εδώ.

Αφαίρεση της Χρέωσης Δικτύου Διανομής για τους πληγέντες καταναλωτές

Μηδενική χρέωση δικτύου διανομής τον Φεβρουάριο για όλους τους πελάτες ηλεκτρικής ενέργειας που επλήγησαν από την κακοκαιρία ανακοίνωσε την Πέμπτη ο ΔΕΔΔΗΕ. Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμούς πελατών που επλήγησαν, ανεξάρτητα από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

«Ο ΔΕΔΔΗΕ, αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων νοικοκυριών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, αποφάσισε να αφαιρέσει από τους λογαριασμούς τη Χρέωση Δικτύου Διανομής, που αντιστοιχεί στον μήνα Φεβρουάριο», αναφέρει ο Διαχειριστής.

Η μείωση θα ενταχθεί στους λογαριασμούς που θα λάβουν οι καταναλωτές στο επόμενο διάστημα, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης του κάθε προμηθευτή. Ο ΔΕΔΔΗΕ θα αφαιρέσει το ποσό που αναλογεί στη χρέωση αυτή από τους λογαριασμούς των συγκεκριμένων πελατών και θα το αποστείλει στους προμηθευτές.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play