Ούτε tv, ούτε υπολογιστές – Αυτή είναι η ηλεκτρική συσκευή που σάρωσε την Black Friday

Ούτε tv, ούτε υπολογιστές – Αυτή είναι η ηλεκτρική συσκευή που σάρωσε την Black Friday
Black Friday: Ένα προϊόν που δεν θα το φανταζόμασταν είναι στις πρώτες θέσεις των φετινών αγορών.

Η φετινή Black Friday στην Ελλάδα δεν ήταν δεδομένο ότι θα πάει καλά. Παρά, όμως, τις απαισιόδοξος εκτιμήσεις τελικά ο κόσμος ψώνισε και με το παραπάνω. Ίσως, αυτό να ήταν και μια επιλογή για να ξεφύγει από την ψυχολογία του lockdown.

Η αγορά, που έχει πάρει τα κάτω της, πήρε μια βαθιά ανάσα αφού έψαχνε κάτι να στηριχτεί μέσα στο lockdown. Να σημειώσουμε ότι δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που αποφάσισαν να συνεχίσουν τις προσφορές και την εβδομάδα που έρχεται, έτσι ώστε να μειώσουν όσο γίνεται τη ζημιά τους.

Τι προτιμήθηκε από τους καταναλωτές

Το 2020 οι επιλογές των καταναλωτών άλλαξαν. Ούτε τηλεοράσεις, ούτε υπολογιστές βρέθηκαν στην κορυφή των προτιμήσεων τους. Εκτός από τις ηλεκτρονικές ζυγαριές, τις ρομποτικές σκούπες και τα όργανα γυμναστικής που πήγαν εξαιρετικά, το προϊόν που είχε τεράστια ζήτηση στην Black Friday ήταν οι αφυγραντήρες.

Η ζήτηση τους ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τους καταστηματάρχες να μην πίστευαν αυτό που έβλεπαν να συμβαίνει. Ο χειμώνας έχει μπει, οι βροχές έχουν ξεκινήσει, χρήματα για πετρέλαιο δεν υπάρχουν γι’ αυτό και οι πολίτες στράφηκαν στην οικονομική και αποτελεσματική λύση των αφυγραντήρων.

Τα στοιχεία από τις ηλεκτρονικές παραγγελίες σε online φαρμακεία και super market

Εν τω μεταξύ, την Παρασκευή της 27ης Νοεμβρίου σημειώθηκε νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online φαρμακεία.

Μάλιστα, η ίδια ημέρα αποτελεί τη 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline σούπερ μάρκετ, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν από την έναρξη του δεύτερου lockdown, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Convert Group.  svg%3E

Πιο συγκεκριμένα, με +319% εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές καταναλωτικών αγαθών από τα σούπερ μάρκετ και με +103% από τα φαρμακεία για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σημειώθηκε μάλιστα επιπλέον άνοδος με +26% στα online σούπερ μάρκετ και +104% στα online φαρμακεία σε σχέση με τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου 2020.

Οι 5 κατηγορίες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online σούπερ μάρκετ που σημειώθηκαν την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ήταν:

  • οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%),
  • οι ανοιχτές πάνες (+222%),
  • οι πάνες βρακάκι (+88%),
  • τα ουίσκι (+84%) και
  • τα είδη κουζίνας (+80%).
svg%3E

Αντίστοιχα, στα online φαρμακεία τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν:

  • οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%),
  • οι μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%),
  • τα προϊόντα makeup ματιών (+261%),
  • τα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%),
  • τα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και
  • οι κρέμες αντιγήρανσης (+195%).

Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online σούπερ μάρκετ και τα οnline φαρμακεία θα ξεπεράσει το 2020 τα 300 εκατ. ευρώ (συμπ. ΦΠΑ), ενώ δεν περιλαμβάνει τις αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.ά. 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play