ΔΕΗ: Οι τέσσερις προκλήσεις για τη νέα εποχή
Η ΔΕΗ ανακοίνωσε χθες το νέο λογότυπό της που συμβολίζει την αλλαγή στην πορεία της επιχείρησης από εδώ και πέρα. Η εκδήλωση παρουσίασης έγινε παρουσία του πρωθυπουργού και το νέο λογότυπο σηματοδοτεί την αλλαγή στους στόχους της ΔΕΗ που συντελείται εδώ και 14 μήνες, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της εταιρίας Γ. Στάσσης, σύμφωνα με το capital.gr.
Με αφορμή την παρουσίαση του νέου λογότυπου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης παρουσίασε τους βασικούς στόχους και τις προτεραιότητες της επιχείρησης στη νέα εποχή.
Η πρώτη βασική πρόκληση αφορά στον ενεργειακό μετασχηματισμό και στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Στο πλαίσιο αυτό η επιχείρηση επιταχύνει την απόσυρση των λιγνιτικών μονάδων και ενισχύει την παραγωγή από ΑΠΕ. Ήδη οι μονάδες 1 και 2 στο Αμύνταιο ισχύος 550MW σταμάτησαν να λειτουργούν ενώ επιταχύνεται περαιτέρω το πρόγραμμα απόσυρσης λιγνιτικών επισπεύδοντας κατά έξι μήνες το κλείσιμο της μονάδας Μεγαλόπολη 3. Στις ΑΠΕ στόχος είναι το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ από 2% να φτάσει το 20% το 2024. Στόχος είναι η εταιρεία να ξεπεράσει σε ισχύ το 1GW μέχρι το 2023, μέσα από μια δεξαμενή έργων περίπου 6GW.
Η δεύτερη πρόκληση για την επιχείρηση αφορά στην ηλεκτροκίνηση. Η ΔΕΗ προχωρά άμεσα στην τοποθέτηση 1000 σταθμών φόρτισης σε όλη την Ελλάδα και περίπου 10 χιλιάδων σταθμών μεσοπρόθεσμα.
Παράλληλα προχωρά σε μνημόνια συνεργασίας με επιχειρήσεις που διαθέτουν μεγάλους χώρους στάθμευσης στους οποίους θα εγκατασταθούν σταθμοί φόρτισης. Επίσης τα νέα οχήματα της εταιρείας θα είναι ηλεκτροκίνητα.
Η τρίτη πρόκληση
Η τρίτη πρόκληση αφορά στο λειτουργικό εκσυγχρονισμό της επιχείρησης με σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση του δικτύου διανομής. Στόχος είναι η ψηφιοποίηση και η εισαγωγή έξυπνων μετρητών, συστημάτων αυτοματοποίησης και κεντρικής διαχείρισης, συστημάτων GIS/Scada θέτοντας τις βάσεις για την κάλυψη των αναγκών που θα προκύψουν στο μέλλον.
Η τέταρτη πρόκληση
Τέλος η τέταρτη πρόκληση αφορά στον εκσυγχρονισμό της εμπορικής λειτουργίας και πολιτικής μέσω της εισαγωγής νέων προϊόντων, καθώς και νέων ψηφιακών υπηρεσιών με στόχο την βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών.
Στο πλαίσιο του στόχου αυτού αναβαθμίστηκε το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης, διευρύνθηκε το ωράριο λειτουργίας, δόθηκε η δυνατότητα τηλεφωνικών πληρωμών, επεκτάθηκε το ωράριο λειτουργίας των κεντρικών καταστημάτων, παρέχεται η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού ενώ οι πελάτες εξυπηρετούνται μέσω facebook αλλά και της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας