Κερατάδες και χωρισμένοι τα “καρφιά” του ΣΔΟΕ

Κερατάδες και χωρισμένοι τα “καρφιά” του ΣΔΟΕ
Οι ελεγκτές του ΣΔΟΕ βρίσκουν πρόθυμους "συμμάχους" για την πάταξη της φοροδιαφυγής.

Φωτιά έχει πάρει η τετραψήφια τηλεφωνική γραμμή 1517 του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος που χτυπάει καθημερινά. Στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής βρίσκονται απατημένοι σύζυγοι, χωρισμένοι, πρώην συνέταιροι, πρώην υπάλληλοι, απλήρωτοι υπάλληλοι, δυσαρεστημένοι πελάτες, αλλά και δυσαρεστημένοι συγγενείς, φίλοι και γείτονες, έτοιμοι να “καρφώσουν” με juicy λεπτομέρειες για φοροδιαφυγή, μη έκδοση αποδείξεων, παράνομο πλουτισμό,διαφθορά, υποθέσεις ξεπλύματος “μαύρου” χρήματος αλλά και για περιπτώσεις χλιδάτης ζωής. Άλλες είναι ανώνυμες και άλλες επώνυμες. Όλες όμως αξιολογούνται από τα στελέχη του ΣΔΟΕ.

Σύμφωνα με στελέχη του ΣΔΟΕ όλες οι καταγγελίες αξιολογούνται και λαμβάνουν βαθμό από 0 (καταγγελίες που δεν έχουν ενδιαφέρον) μέχρι 4 (καταγγελίες ειδικού χειρισμού). Τα περισσότερα λαβράκια έχουν βγει από καταγγελίες που υποβάλλονται από πρώην συζύγους ή συνέταιρους ή υπάλληλους που έχουν απολυθεί. Οι συγκεκριμένοι «καρφώνουν» σημαντικές πληροφορίες, για τη δράση του καταγγελλόμενου όπως για περιουσιακά στοιχεία, περιεχόμενο θυρίδων, λογαριασμούς στο εξωτερικό, μεθόδους φοροδιαφυγής. Πολλοί φορολογικοί έλεγχοι ξεκινούν από μια ανώνυμη καταγγελία.

Όλες οι πληροφορίες από τις καταγγελίες συγκεντρώνονται και η ειδική ομάδα των ελεγκτών συνεδριάζει μέσα στην εβδομάδα μια ή δυο φορές και αξιολογεί κάθε πληροφορία. Ανάλογα με τον βαθμό ενδιαφέροντος παρουσιάζεται και η δράση που απαιτείται.

Έτσι αν για μια πληροφορία η βαθμολογία είναι 0 τότε τίθεται στο αρχείο, αν έχει βαθμολογία 1 έχει μικρό ενδιαφέρον, ενώ αν βαθμολογηθεί με 2 σημαίνει ότι είναι σημαντική και εντάσσεται στην κατηγορία περαιτέρω διερεύνηση. Με τον αριθμό 3 βαθμολογούνται οι πάρα πολύ σημαντικές πληροφορίες και μπαίνουν στην κατηγορία της άμεσης διερεύνησης. Ενώ όσες βαθμολογηθούν με 4 σημαίνει ότι είναι πληροφορίες για υπόθεση που χρειάζεται ειδικό χειρισμό.

Σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνει το ΣΔΟΕ, οι καταγγελίες μπορούν να γίνουν προφορικά ή γραπτά, επώνυμα ή ανώνυμα, με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Υποβολή με αυτοπρόσωπη παρουσία στα γραφεία του Σ.Δ.Ο.Ε. (Αλκίφρονος 92 & Πειραιώς 207, γρ. 401- 4ος όροφος)
  • Αποστολή μέσω ταχυδρομείου (Ταχ. Δ/νση: Αλκίφρονος 92 & Πειραιώς 207, Τ.Κ. 118 53 ΑΘΗΝΑ)
  • Αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (kataggelies@sdoe.gr)
  • Τηλεφωνικά στον τετραψήφιο «1517» από τις 8:00 – 15:00 καθημερινά και τις εργάσιμες μέρες.
  • Στο τηλέφωνο 210-291.8447, ειδικά για μη έκδοση αποδείξεων λιανικής πώλησης
  • Αποστολή της καταγγελίας μέσω τηλεομοιοτυπίας (FAX) στο 210-3426760

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play