Κορωνοϊός ΚΕΠ τράπεζες ΔΟΥ: Πως θα λειτουργήσουν

Κορωνοϊός ΚΕΠ τράπεζες ΔΟΥ: Πως θα λειτουργήσουν
Κορωνοϊός ΚΕΠ τράπεζες ΔΟΥ: Οι αλλαγές στη λειτουργία των ΚΕΠ, ΔΟΥ και των τραπεζών.

Κορωνοϊός ΚΕΠ τράπεζες ΔΟΥ: Η χώρα έχει προχωρήσει σε μια σειρά από μέτρα για να εμποδίσει την εξάπλωση του ιού. Πολλά μαγαζιά έχουν κλείσει ή λειτουργούν σαν Take Away. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να μην επηρεαστούν και οι δημόσιες υπηρεσίες. Από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020, και μέχρι νεωτέρας τα ΚΕΠ θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή, με ωράριο 7.30 πμ έως 15.00 μμ.

Η παρουσία των πολιτών θα γίνεται μόνο με ραντεβού με σκοπό να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών. Την ίδια ώρα θα αναρτηθούν στην είσοδο των καταστημάτων ΚΕΠ και στις ιστοσελίδες των δήμων τα τηλέφωνα επικοινωνίας μέσω των οποίων μπορούν να καλούν οι πολίτες για προσυνεννόηση ή πληροφορίες. Οι διευθυντές έχουν την ευθύνη της χρονικής ιεράρχησης για τη διεκπεραίωση των σχετικών αιτημάτων. Ο υπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Θεοδωρικάκος έχει ήδη προχωρήσει στην έκδοση της σχετικής υπουργικής απόφασης και εγκυκλίου λειτουργίας, έπειτα από συνεννόηση με τον αρμόδιο υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργο Γεωργαντά.

ΑΑΔΕ: Με τηλέφωνο, email και ραντεβού σε ΔΟΥ και Τελωνεία από 16 Μαρτίου 2020

Αλλάζει από Δευτέρα ο τρόπος επικοινωνίας και συναλλαγής με τις ΔΟΥ, τα τελωνεία και τα υποκαταστήματα του Χημείου σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του κοροναϊού, με γνώμονα την προστασία των πολιτών και των εργαζομένων στις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.

Σύμφωνα με απόφαση του διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή, που θα δημοσιευτεί στο ΦΕΚ, η προσέλευση του κοινού περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα και η επικοινωνία θα γίνεται ως εξής:

  • Οι συναλλασσόμενοι θα διατυπώνουν τα αιτήματά τους τηλεφωνικά ή μέσω email.
  • Στη δεύτερη περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο συναλλασσόμενος να αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του (email και τηλέφωνο).
  • Ο ειδικός κατάλογος ηλεκτρονικών διευθύνσεων και τηλεφώνων εξυπηρέτησης του κοινού, κατά την περίοδο των εκτάκτων μέτρων λόγω κοροναϊού, θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ μέχρι την Κυριακή το βράδυ.
  • Όλα τα έγγραφα που ζητούν οι ενδιαφερόμενοι θα τους αποστέλλονται μέσω email και θα πρέπει να έχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου υπαλλήλου.
  • Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτό ο ενδιαφερόμενος να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως, αλλά πρέπει να επισκεφθεί την υπηρεσία, αυτό γίνεται μόνο μέσω ραντεβού.
  • Το αίτημα για ραντεβού διατυπώνεται μέσω email ή τηλεφώνου.

Στην είσοδο των υπηρεσιών θα υπάρχει υπάλληλος που θα υποδέχεται τους συναλλασσομένους, θα ελέγχει αν όντως έχουν κλείσει ραντεβού και θα τους κατευθύνει σχετικά, ώστε να είναι ελεγχόμενη η αναμονή και η είσοδός τους. Σε αυτήν την κατεύθυνση πραγματοποιούνται οι αναγκαίες προσαρμογές των χώρων για την υποδοχή, αναμονή και εξυπηρέτηση των πολιτών.

Τι ισχύει για τις τράπεζες

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών ανακοίνωσε ότι συνεχίζεται κανονικά η λειτουργία των τραπεζικών καταστημάτων, όπως και το σύνολο των δραστηριοτήτων του τραπεζικού τομέα, και μεταξύ αυτών και η τροφοδοσία των ΑΤΜ. Στο πλαίσιο ωστόσο των μέτρων πρόληψης η ΕΕΤ ενθαρρύνει το συναλλακτικό κοινό να περιορίσει τη διενέργεια συναλλαγών με φυσικό τρόπο, όπως επίσης και τη χρήση μετρητών και να επιλέξει ένα από τα πολλά σύγχρονα μέσα της τεχνολογίας, ιδίως δε τις ανέπαφες συναλλαγές με χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.

Για όσους επιλέξουν, παρά την παραπάνω σύσταση, την εξυπηρέτηση με φυσικό τρόπο στο υποκατάστημα εντός του ισχύοντος ωραρίου, η ΕΕΤ σημειώνει ότι θα υπάρξει προσαρμογή στις κρατούσες συνθήκες, ιδίως στη ροή εξυπηρέτησης, ώστε να διαφυλαχθεί η υγεία και ασφάλεια του συναλλακτικού κοινού και των εργαζομένων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play