Θερινές εκπτώσεις 2019: Πεσμένος ο τζίρος – Τα στοιχεία για τις Κυριακές

Θερινές εκπτώσεις 2019: Πεσμένος ο τζίρος – Τα στοιχεία για τις Κυριακές
Θερινές εκπτώσεις 2019: Τα αποτελέσματα της εξαμηνιαίας έρευνας του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών.

Θερινές εκπτώσεις 2019: Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών διεξήγε εξαμηνιαία έρευνα σχετικά με την απόδοση των καταστημάτων κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας δεν ήταν ενθαρρυντικά, καθώς το 57.9% των καταστηματαρχών δήλωσε ότι ο τζίρος των θερινών εκπτώσεων ήταν χειρότερος σε σχέση με εκείνον του 2018. Πάντως, 1/4 επιχειρήσεις δήλωσε καλύτερο τζίρο για την φετινή περίοδο των θερινών εκπτώσεων, ενώ το 16.7% ανέφερε ότι κινήθηκε στα ίδια επίπεδα. Τα στοιχεία αυτά, όπως υπογραμμίζει η ανακοίνωση του συλλόγου, δείχνουν ότι υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος μέχρι την ανάπτυξη, αν και η σύγκριση με τους αντίστοιχους δείκτες της έρευνας του ΕΣΑ για τη χειμερινή εκπτωτική περίοδο του 2019, δείχνουν μικρή βελτίωση, ειδικά στο ποσοστό των επιχειρηματιών που δήλωσαν καλύτερο τζίρο.

Όσον αφορά το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, το 18.1% των καταστημάτων δεν άνοιξαν στις 14 Ιουλίου. Το 10,8% των καταστημάτων δήλωσε ότι έκανε τον ίδιο τζίρο σε σχέση με την ανοιχτή Κυριακή του 2018, ίδιο τζίρο το 22,1% και το 47% κατέγραψε χειρότερο. Σύμφωνα με την έρευνα, ο επιχειρηματικός κόσμος θεωρεί πως το διαθέσιμο εισόδημα του Έλληνα καταναλωτή είναι υπεύθυνο για το χαμηλό επίπεδο τζίρου των τελευταίων ετών και πως ελάχιστα καταστήματα εκτός τουριστικής περιοχής επωφελούνται από τον τουρισμό.

  • Το 2,4% των καταστημάτων που δραστηριοποιούνται εκτός της τουριστικής περιοχής της Αθήνας, δήλωσαν ότι το ποσοστό του τζίρου τους που οφείλεται στον τουρισμό, είναι από 21% και άνω.
  • Το 5,4% των καταστημάτων που δραστηριοποιούνται εκτός της Τουριστικής περιοχής της Αθήνας, δήλωσαν ότι το ποσοστό του τζίρου τους που οφείλεται στον τουρισμό, είναι από 11% έως 20%.
  • Το 25% των καταστημάτων που δραστηριοποιούνται εκτός της τουριστικής περιοχής της Αθήνας, δήλωσαν ότι το ποσοστό του τζίρου τους που οφείλεται στον τουρισμό, είναι έως 10%.
  • Το 67,2% των καταστημάτων που δραστηριοποιούνται εκτός της τουριστικής περιοχής της Αθήνας, δήλωσαν ότι δεν επηρεάζει καθόλου τον τζίρο τους ο τουρισμός.

Στην σχετική ανακοίνωση του ΕΣΑ, τονίζονται επίσης τα εξής: «Είναι αναγκαίος ο σχεδιασμός μιας ολοκληρωμένης πολιτικής για το «Shopping» στην Αθήνα και χρειάζονται συντονισμένες ενέργειες της τοπικής αυτοδιοίκησης και του Ε.Σ.Α για τη δημιουργία ταυτότητας της αγοράς (Market Branding), με σκοπό την αύξηση της κατά κεφαλήν κατανάλωσης των επισκεπτών της χώρας μας, που σήμερα βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Σε περιοχές που τα θέματα της ασφάλειας είναι περιορισμένα, όπως στο Κολωνάκι και στις περιφερειακές αγορές, το πρόβλημα εστιάζεται στη διαχείριση του δημόσιου χώρου». Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της έρευνας, αναδεικνύεται η ασφάλεια και η παραβατικότητα ως το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι έμποροι. Αυτή την απάντηση έδωσε το 52,9% των ερωτηθέντων, ενώ για το 21,6% το σημαντικότερο πρόβλημα είναι η διαχείριση του δημόσιου χώρου (π.χ. καθαριότητα) και για το 21,1% η προσβασιμότητα (ΜΜΜ, θέσεις πάρκινγκ).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play