Πανελλήνιες 2019: Η ανάλυση για τα θέματα των μαθημάτων προσανατολισμού
Οι Πανελλήνιες 2019 συνεχίστηκαν σήμερα, Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019, με μαθήματα προσανατολισμού. Οι υποψήφιοι των ΓΕΛ εξετάστηκαν σε τρία μαθήματα. Ειδικότερα, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών εξετάστηκαν στην Ιστορία, οι υποψήφιοι της ΟΠ Θετικών Σπουδών στη Φυσική και οι υποψήφιοι της ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Πανελλήνιες 2019 – Θέματα Ιστορίας: Χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες
Τα θέματα της Ιστορίας, χαρακτηρίζονται βατά, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. «Δόθηκαν στους υποψηφίους με απλό και κατανοητό τρόπο και μπορούμε να πούμε ότι ήταν εύκολα», σχολίασε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιάννης Χανούμης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον κ. Χανούμη, με εξαίρεση το θέμα Β1, το οποίο χρειαζόταν συνδυαστική σκέψη από τα δύο πρώτα κεφάλαια του βιβλίου και στο οποίο ίσως να μπερδεύτηκαν ορισμένοι υποψήφιοι, τα υπόλοιπα θέματα ήταν αρκετά σαφή και δεν αναμένεται να προβλημάτισαν ιδιαίτερα τους υποψηφίους. «Ήταν κατατοπιστικά και αναμενόμενα τα θέματα, οπότε και ένας μέτριος μαθητής θα μπόρεσε να γράψει καλά», σημείωσε.
- Για τα θέματα ‘Ιστορία’ ΓΕΛ (ημερήσια) πατήστε εδώ.
- Για τα θέματα ‘Ιστορία’ ΓΕΛ (εσπερινά) πατήστε εδώ.
Πανελλήνιες 2019: Μέτριας δυσκολίας τα θέματα στη Φυσική
Όσον αφορά τη Φυσική, τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας συνολικά. Ωστόσο, όπως και πέρυσι, οι διατυπώσεις των θεμάτων ήταν μεγάλες και τα θέματα που πήραν στα χέρια τους οι υποψήφιοι ήταν πολλές σελίδες (8 στον αριθμό). «Χρειαζόταν αρκετή συγκέντρωση από τους υποψηφίους για να επεξεργαστούν όλα τα δεδομένα που τους δόθηκαν και σίγουρα έπρεπε να διαχειριστούν σωστά τον χρόνο που είχαν διαθέσιμο, για να μπορέσουν να λύσουν όλα τα θέματα, μέχρι τέλους», επεσήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νάνσυ Σαμαρά, καθηγήτρια και συντονίστρια του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου Αθηναίων. Όπως πρόσθεσε, τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και ειδικότερα, το Γ θέμα αφορούσε διαχείριση εφαρμογών, που όσοι είχαν προετοιμαστεί καλά μπορούσαν να ανταπεξέλθουν, ενώ το Δ θέμα δεν έκρυβε παγίδες και ήταν αναμενόμενο. «Το μόνο πρόβλημα που ίσως αντιμετώπισαν στο Δ θέμα οι υποψήφιοι ήταν η αλυσίδα των υποερωτημάτων», σημείωσε.
- Για τα θέματα ‘Φυσική’ ΓΕΛ (ημερήσια) πατήστε εδώ.
- Για τα θέματα ‘Φυσική’ ΓΕΛ (εσπερινά) πατήστε εδώ.
Μέτριας δυσκολίας χαρακτηρίζονται και τα φετινά θέματα στο μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»
«Τα θέματα ήταν κλασικά και αναμενόμενα, αλλά κάπως απαιτητικά», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχάλης Βαξεβανίδης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον κ. Βαξεβανίδη, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το Β θέμα ήταν σχετικά δύσκολο, ενώ το Γ αφορούσε βασικές γνώσεις και μεθοδολογίες που οι υποψήφιοι είχαν διδαχθεί ήδη από την αρχή της χρονιάς. «Το Β είναι αρκετά δύσκολο για Β θέμα, έχει πολλά ζητούμενα. Το Γ αφορά κλασικές μεθοδολογίες, βασικές γνώσεις. Το Δ, όμως είναι αρκετά δύσκολο και ίσως πολλοί να δυσκολευτούν να συνεχίσουν μετά το τρίτο υποερώτημα», κατέληξε. Όσον αφορά στα ΕΠΑΛ, οι υποψήφιοι αύριο, Πέμπτη, θα εξεταστούν στα μαθήματα ειδικότητας: Ανατομία-Φυσιολογία, Ηλεκτροτεχνία, Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης και Αρχιτεκτονικό Σχέδιο.
- Για τα θέματα ‘Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον’ ΓΕΛ (ημερήσια) πατήστε εδώ.
- Για τα θέματα ‘Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον’ ΓΕΛ (εσπερινά) πατήστε εδώ.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας