Μετρό: Πότε τελικά πέφτουν οι μπάρες;
Η αλήθεια είναι ότι άγνωστο παραμένει πότε θα πέσουν μπάρες σε όλους τους σταθμούς του μετρό και του ΗΣΑΠ, καθώς μόλις έξι έχουν τεθεί σε λειτουργία.
Πρόκειται για τους σταθμούς Αεροδρόμιο, Αιγάλεω, Άγιος Δημήτριος, Άγιος Αντώνιος, Ελαιώνας και Δουκίσσης Πλακεντίας.
Ο υπουργός από την άλλη μεταθέτει από μήνα σε μήνα την πλήρη εφαρμογή του μέτρου.
Η Αττικό Μετρό έχει δώσει το πράσινο φως για να πέσουν οι μπάρες σε πολλούς ακόμα σταθμούς αλλά ο ΟΑΣΑ καθυστερεί την εφαρμογή του μέτρου, με αποτέλεσμα την απώλεια χιλιάδων ευρώ από όσους περνούν χωρίς εμπόδια στις αποβάθρες των σταθμών.
Η κατάσταση επιδεινώνεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι οι έλεγχοι είναι μηδαμινοί την τελευταία περίοδο, τόσο από τη ΣΤΑΣΥ όσο και από τον ΟΣΥ, σε τρένα, τρόλεϊ, λεωφορεία και μετρό. Και όλα αυτά ενώ όλες οι μπάρες είναι πλήρως λειτουργικές και έτοιμες να πέσουν ήδη.
Ωστόσο το μόνο που εκκρεμεί για να πέσουν οι μπάρες και να σταματήσει η απώλεια εσόδων είναι η επιχειρησιακή απόφαση για τη λειτουργία τους αλλά ο υπουργός μεταθέτει διαρκώς, σε συνεντεύξεις του, την καταληκτική ημερομηνία.
«Όταν το υπουργείο έχει ένα επίσημο χρονοδιάγραμμα το ανακοινώνει επισήμως», ήταν το σχόλιο του υπουργείου.Αν και στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου ο κ. Σπίρτζης δεσμευόταν πως οι μπάρες θα έχουν πέσει στις αρχές του Νοεμβρίου, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το ακριβές χρονοδιάγραμμα παραμένει ασαφές, καθώς εξαρτάται από την ολοκλήρωση της έκδοσης ειδικών καρτών σε ΑΜΕΑ και ανέργους και σε συνάρτηση με το βαθμό εξοικείωσης του επιβατικού κοινού.
Οι αρμόδιοι φορείς φαίνεται πως ανησυχούν μεταξύ άλλων και για το ενδεχόμενο νέων βανδαλισμών των μηχανημάτων από αγνώστους.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός πως από τα καινούργια αυτόματα εκδοτήρια εισιτηρίων έχει εξαφανιστεί η επιλογή του μισού εισιτηρίου για όσους δεν διαθέτουν προσωποποιημένη κάρτα. Το αποτέλεσμα είναι όσοι φοιτητές, ηλικιωμένοι και ανήλικοι δικαιούνται μισό εισιτήριο αλλά δεν έχουν εκδώσει κάρτα να αναγκάζονται να στηθούν στα γκισέ, επιδεικνύοντας κάθε φορά το πάσο ή την ταυτότητά τους αντίστοιχα.
Στα παλιά εκδοτήρια τα πράγματα ήταν πολύ πιο απλά, αφού αρκούσε να βγάλει κανείς μισό εισιτήριο και, στην περίπτωση τακτικού ελέγχου, να επιδείξει το αντίστοιχο δελτίο που δικαιολογούσε το «μισό» μαζί με το εισιτήριο.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας