In-Edit: Φεστιβάλ μουσικού κινηματογράφου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση
Προσδεθείτε! Το IN-EDIT έρχεται για δεύτερη χρονιά στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, από τις 4 μέχρι τις 7 Νοεμβρίου 2017 και υπόσχεται ένα ανεπανάληπτο ταξίδι στην παγκόσμια μουσική. Το μεγαλύτερο φεστιβάλ μουσικού ντοκιμαντέρ στον κόσμο, περιλαμβάνει στο φετινό του πρόγραμμα 17 σπουδαία μουσικά ντοκιμαντέρ και στην οθόνη του, συναντιούνται ο Nick Cave με djs από το Ιράν, οι Rolling Stones με τον James Lavelle και βετεράνοι της λονδρέζικης πανκ με βιρτουόζους τζαζίστες.
Εδώ και 15 χρόνια, από την πρώτη του διοργάνωση στη Βαρκελώνη, το 2003, μέχρι σήμερα, το IN-EDIT έχει ταξιδέψει σε δεκάδες πόλεις του κόσμου, παρουσιάζοντας πάντα τις πιο σπουδαίες ιστορίες από τα παρασκήνια της μουσικής βιομηχανίας και το όνομά του αποτελεί πλέον συνώνυμο του μουσικού ντοκιμαντέρ. Το IN-EDIT Festival, επιστρέφει στην Αθήνα για τέταρτη χρονιά και παρουσιάζει για μία ακόμη φορά, στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση μοναδικές μουσικές ιστορίες τόσο επί της οθόνης, όσο και εκτός!
Το φεστιβάλ ανοίγει το Σάββατο 4 Νοεμβρίου και μέχρι τη Τρίτη 7 Νοεμβρίου, η Στέγη γίνεται το απόλυτο σημείο συνάντησης για τους λάτρεις της μουσικής και του κινηματογράφου, έχοντας στο φετινό του πρόγραμμα 17 μουσικά ντοκιμαντέρ που αποτυπώνουν σπουδαίες μουσικές ιστορίες από όλο τον κόσμο.
Ο Nick Cave, στο One More Time with Feeling, μιλάει για πρώτη και τελευταία φορά για το πλαίσιο μέσα στο οποίο έγραψε και ηχογράφησε το 16ο άλμπουμ του, Skeleton Tree. Και ο James Lavelle (UNKLE), κορυφαίος εκπρόσωπος της τριπ χοπ σκηνής αφηγείται τη ζωή του στο The Man from Mo’Wax.
Οι Rolling Stones ταξιδεύουν στη Λατινική Αμερική για μία ιστορική περιοδεία (The Rolling Stones Olé, Olé, Olé!: A Trip Across Latin America), ενώ στο The Beatles: Eight Days a Week – The Touring Years, αποτυπώνονται τα εννέα συναρπαστικά (και εξαντλητικά) χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων οι Beatles βρέθηκαν να περιοδεύουν στον κόσμο. Οι Sepultura, ίσως το σημαντικότερο χέβι μέταλ συγκρότημα της δεκαετίας του ’90, αφηγούνται την ιστορία τους (Sepultura Endurance) και οι Eagles of Death Metal ετοιμάζονται να επιστρέψουν στο Παρίσι για να ολοκληρώσουν τη συναυλία που διακόπηκε βίαια μετά την επίθεση στο Bataclan, τον Νοέμβριο του 2015 (Eagles of Death Metal: Nos Amis). Τέλος, ο Jim Jarmusch, ορκισμένος φαν των Stooges, συναντά τον Iggy Pop σε μία ταινία για το εκκεντρικό συγκρότημα που αναγνωρίστηκε μετά τη διάλυσή του (Gimme Danger).
Ειδικό ενδιαφέρον, στη φετινή έκδοση του IN-EDIT, έχουν τα ντοκιμαντέρ που αναδεικνύουν underground κουλτούρες του κόσμου. Οι νέοι καλλιτέχνες που εμφανίζονται στο Yallah! Underground αφηγούνται πώς άλλαξε τη μουσική και τη ζωή τους η Αραβική Άνοιξη, δύο νέοι από το Ιράν προσπαθούν να παίξουν ηλεκτρονική μουσική κόντρα στις απαγορεύσεις του ισλαμικού Ιράν (Raving Iran), οι Placebo βρίσκονται στη Ρωσία κατά τη διάρκεια της περιοδείας για τα 20 χρόνια από το ξεκίνημά τους και συναντούν δεκάδες καλλιτέχνες που συνθέτουν το τεράστιο παζλ της σύγχρονης ρωσικής υποκουλτούρας (PLACEBO: ALT. RUSSIA), ενώ ο Mark Reeder, ένας βρετανός μουσικός παραγωγός, καταγράφει σε βίντεο τις συναρπαστικές ημέρες και νύχτες του Δυτικού Βερολίνου από το 1979 μέχρι το 1989 (B-Movie: Lust & Sound in West-Berlin 1979-1989). Επιπλέον, δύο από τις ταινίες του φετινού προγράμματος είναι αφιερωμένες στην κυριότερη από τις υποκουλτούρες του 20ου αιώνα: το πανκ. Ο Don Letts δίνει τον ορισμό του πανκ στο ντοκιμαντέρ Punk: Attitude, μία μοναδική ανθολόγηση των συγκροτημάτων που διαμόρφωσαν την πανκ σκηνή της δεκαετίας του ’70 στην Μεγάλη Βρετανία και τις Η.Π.Α., και ο Johnny Rotten μιλάει για τη ζωή του πριν και μετά τους Sex Pistols στο ολοκαίνουριο The Public Image is Rotten.
Τρεις σπουδαίες ταινίες για τρεις σπουδαίους τζαζίστες: στο I called him Morgan ξεδιπλώνεται η σύντομη καριέρα του τρομπετίστα Lee Morgan, που δολοφονήθηκε από τη σύζυγό του σε ηλικία 33 ετών, στο Bill Evans: Time Remembered, συντίθεται το παζλ της ζωής του επιδραστικότερου ίσως πιανίστα της τζαζ σκηνής, Bill Evans, ενώ το Charles Bradley: Soul οf America είναι ένας φόρος τιμής στον σπουδαίο μουσικό Charles Bradley, ο οποίος πέθανε τον Σεπτέμβριο σε ηλικία 68 ετών, έχοντας όμως καταφέρει να πραγματοποιήσει το όνειρο του να κυκλοφορήσει ένα δικό του προσωπικό δίσκο, σε ηλικία 63 ετών. Το πρόγραμμα του φετινού IN-EDIT συμπληρώνεται με το ξεχωριστό Landfill Harmonic που ακολουθεί την ορχήστρα μίας μικρής πόλης της Παραγουάης της οποίας τα όργανα που είναι φτιαγμένα από σκουπίδια.
Σκοπός όμως του IN-EDIT είναι να προσφέρει μία μουσική εμπειρία τόσο επί της οθόνης όσο και εκτός! Στις 4 Νοεμβρίου ο Pepper 96.6 θα ντύσει μουσικά το πάρτι έναρξης του IN-EDIT στο ισόγειο της Στέγης από τις 22:00 ως τη 01:00, ενώ την ίδια μέρα και την Κυριακή 5 Νοεμβρίου θα εκπέμπει ζωντανά από τις 18:00 ως τις 22:00.
Ακόμη, το IN-EDIT φέτος, επιστρέφει στην Αθήνα με τέσσερις καλεσμένους που θα δώσουν στο πρόγραμμά του σάρκα και οστά. Ο James Lavelle, ο κυριότερος εκπρόσωπος της παγκόσµιας τριπ χοπ σκηνής έρχεται στην Αθήνα λίγο πριν την έναρξη του IN-EDIT για να παίξει μουσική στο ΡΟΜΑΝΤΣΟ (Αναξαγόρα 3-5, Ομόνοια), την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου.
Το πάρτι θα ανοίξει λίγο μετά τις 22:00 το Street Outdoors Soundsystem (GR), DJ crew αποτελούμενο από τους Έλληνες Jiles John, Jose Amba & Polatof, που προσφέρουν μουσικές απολαύσεις χωρίς αυστηρά όρια στα επιλεγόμενα είδη, καθώς στις τσάντες τους κουβαλούν από σύγχρονη house μέχρι σπάνια tracks της disco. Την επόμενη ημέρα, ο Lavelle θα βρεθεί στη Στέγη και μετά την προβολή του ντοκιμαντέρ The Man From Mo’Wax θα μιλήσει με το κοινό. Την Κυριακή 5 Νοεμβρίου, το IN-EDIT υποδέχεται τον Mark Reeder ο οποίος συναντά στην Εφημερίδα (Σίνα και Βησσαρίωνος, Πανεπιστήμιο) τον Στέφανο Τσιτσόπουλο σε ένα dj set με βερολινέζικες επιρροές, ενώ τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου ο Reeder θα βρεθεί στη Στέγη για να συνομιλήσει με το κοινό μετά την προβολή του B-Movie: Lust and Sound in West Berlin 1979-1989.
Την τελευταία του ημέρα, το IN-EDIT υποδέχεται έναν βετεράνο της πανκ σκηνής. Ο Don Letts έρχεται στην Αθήνα με όλες του τις ιδιότητες: σκηνοθέτης, μουσικός και dj για να μιλήσει με το κοινό του IN-EDIT μετά την προβολή του ντοκιμαντέρ του Punk:Attitude, ενώ στη συνέχεια θα βρεθεί στο Μπελ Ρέυ (Φαλήρου 88, Κουκάκι) για το closing party του IN-EDIT Athens Edition 2017.
Από το πρόγραμμα του IN-EDIT βέβαια δε θα μπορούσε να λείπει η ενότητα του doc alive, που για πρώτη φορά παρουσιάστηκε στην περσινή έκδοση του IN-EDIT στη Στέγη. Το doc alive είναι ουσιαστικά η συνέχεια του ντοκιμαντέρ εκτός οθόνης! Μετά τη λήξη του ντοκιμαντέρ, οι πρωταγωνιστές του εμφανίζονται στη σκηνή και παίζουν ζωντανά μέσα στην αίθουσα. Φέτος, οι Μaii and Zeid, δύο από τους μουσικούς που παρουσιάζονται στη διάρκεια του ντοκιμαντέρ Yallah! Underground, έρχονται από τη Βηρυτό φέρνοντας μαζί τους ήχους από την Αίγυπτο και τον Λίβανο και για ένα μοναδικό doc alive μετά την προβολή του αντίστοιχου ντοκιμαντέρ (Δευτέρα 6/11, 21:30. Μικρή Σκηνή).
Για τέσσερις ημέρες, το IN-EDIT ταξιδεύει με μουσικές και εικόνες σε όλο τον κόσμο συγκεντρώνοντας τις πιο σπουδαίες μουσικές ιστορίες. Μαζί του φέτος σε αυτό το ταξίδι, είναι η Estrella Damm και το Beefeater. Από τις 4 μέχρι τις 7 Νοεμβρίου, στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, η μουσική και το σινεμά συναντιούνται στην πιο ειλικρινή τους μορφή: το ντοκιμαντέρ. Δεν θα δεις πουθενά.. τόση μουσική!
Επιμέλεια-Οργάνωση: Parenthesis
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ Σάββατο 4 Νοεμβρίου Κεντρική Σκηνή 18:00 | The Public Image Is Rotten (103΄) 20:15 | One More Time with Feeling (112΄) Μικρή Σκηνή 17:30 | Gimme Danger (108΄) 19:45 | The Man from Mo’ Wax (110΄) [ακολουθεί Q&A με τον James Lavelle] 22:15 | Raving Iran (84΄)
Κυριακή 5 Νοεμβρίου Κεντρική Σκηνή 17:00 | Landfill Harmonic (84΄) 18:45 | The Beatles: Eight Days a Week – The Touring Years (137΄) 21:30 | Placebo: Alt.Russia (67΄) Μικρή Σκηνή 18:00 | Bill Evans: Time Remembered (84΄) 20:00 | I Called Him Morgan (92΄) 22:00 | Sepultura Endurance (100΄)
Δευτέρα 6 Νοεμβρίου Κεντρική Σκηνή 19:00 | One More Time with Feeling (112΄) 21:30 | Eagles of Death Metal: Nos Amis (84΄) Μικρή Σκηνή 17:30 | Charles Bradley: Soul of America (75΄) 19:15 | B-Movie: Lust & Sound in West Berlin 1979-1989 (92΄) [ακολουθεί Q&A με τον Mark Reeder] 21:30*** | Yallah! Undergound (85΄) | ακολουθεί live performance.
Αναλυτικά για τις ταινίες:
B-Movie: Lust & Sound in West-Berlin 1979-1989 (σκην:Jörg A. Hoppe/ Klaus Maeck/ Heiko Lange, 92’, 2015) Μουσική, τέχνη και χάος στο δυτικό Βερολίνο της δεκαετίας του ’80. Η περίκλειστη πόλη είναι ιδανικό έδαφος για την ανάδειξη μίας μοναδικής για τα ευρωπαϊκά δεδομένα ποπ υπο-κουλτούρας. Ένα ιλιγγιώδες κολάζ με ανέκδοτο υλικό από μία ξέφρενα δημιουργική δεκαετία, που ξεκίνησε με πανκ και κατέληξε στο πρώτο Love Parade, μίας πόλης που οι μέρες είναι μικρές και οι νύχτες ατελείωτες.
Bill Evans. Time Remembered (σκην.: Bruce Spiegel, 84’, 2016) Ανάμεσα στους κορυφαίους πιανίστες της τζαζ μουσικής, λίγοι παραμένουν μέχρι σήμερα τόσο επιδραστικοί όσο ο Μπιλ Έβανς. Η εμφάνισή του, στα τέλη της δεκαετίας του ’50, εισήγαγε μία νέα διάσταση στη τζαζ μουσική, που θα καθήλωνε εξίσου τους μουσικούς και τους ακροατές. Μέσα από συνεντεύξεις φίλων και συνεργατών του, το ντοκιμαντέρ αυτό παρουσιάζει μία μουσική πορεία και μία ζωή γεμάτες λάμψη, τραγωδία, πρωτοπορία που άφησαν ανεξίτηλο ίχνος στη μουσική.
Charles Bradley: Soul Of America (σκην.: Poull Brien, 75’, 2012) Με αφετηρία τα 62α γενέθλιά του, το συγκινητικό αυτό ντοκιμαντέρ, καταγράφει το σπουδαίο ταξίδι του τραγουδιστή Charles Bradley κατά τη διάρκεια των συναρπαστικών και καθοριστικών μηνών μέχρι την κυκλοφορία του πρώτου του προσωπικού δίσκου «No Time for Dreaming». Μία συγκινητική ιστορία για έναν σπουδαίο ερμηνευτή, που περίμενε 48 ολόκληρα χρόνια για να δει τα όνειρά του να πραγματοποιούνται.
Eagles of Death Metal: Nos Amis (σκην.: Colin Hanks, 84’, 2017) Η συναυλία των Eagles of Death Metal στις 13 Νοεμβρίου 2015, στο Bataclan, στο Παρίσι, διακόπηκε βίαια. Τα μέλη της μπάντας, θυμούνται τα τραγικά γεγονότα ενώ ετοιμάζονται να επιστρέψουν στο Παρίσι για να ολοκληρώσουν τη συναυλία, τόσο για τους θαυμαστές τους όσο και για τους ίδιους.
Gimme Danger (σκην.: Jim Jarmusch, 108′, 2016) Ο Τζιμ Τζάρμους συναντά τους Στουτζες σε ένα ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει με επιμέλεια το πλαίσιο της πιο εκκεντρικής μπάντας στην ιστορία του ροκ εν ρολ. Το Gimme Danger είναι ένα μεγαλοφυές ντοκιμαντέρ που καταγράφει ολόκληρη την ιστορία του συγκροτήματος που σήμερα θεωρείται «μύθος» αλλά στην εποχή του αντιμετωπίστηκε σαν αποτυχία.
I called him Morgan (σκην.: Kasper Collin, 92’, 2016) Ο τρομπετίστας Lee Morgan δολοφονήθηκε σε ηλικία 33 ετών, από τη γυναίκα του, στο τζαζ κλαμπ όπου εμφανιζόταν. Μία συναρπαστική αφήγηση της ζωής του ταλαντούχου και ευγενή μουσικού, αλλά και εκείνης της ιδιότροπης συζύγου του, μέσα από μαρτυρίες φίλων και συνεργατών, μέσα από φωτογραφίες και μουσικά κομμάτια, από το ξεκίνημα μέχρι την μοιραία νύχτα.
Landfill Harmonic (σκην.: Brad Allgood / Graham Townsley, 84′, 2015) Το ντοκιμαντέρ αυτό (Landfill Harmonic: Η ορχήστρα των σκουπιδιών) ακολουθεί την ορχήστρα της Cateura, μίας μικρής πόλης της Παραγουάης. Η ορχήστρα αυτή έχει μία μικρή ιδιαιτερότητα: τα όργανα που χρησιμοποιεί είναι φτιαγμένα από σκουπίδια. Μία ωδή για τη δύναμη της μουσικής και του ανθρώπου.
One more time with Feeling (σκην.: Andrew Dominik, 112′, 2016) Ένα αριστούργημα μουσικής, εικόνων, και ακατέργαστων συναισθημάτων. Μία σπουδή στο ερμηνευτικό ταλέντο του Nick Cave, καταγράφει την περίοδο της δημιουργίας του Skeleton Tree, του δέκατου έκτου δίσκου των Nick Cave & the Bad Seeds, το οποίο δημιουργήθηκε και ηχογραφήθηκε στο πλαίσιο μίας προσωπικής τραγωδίας.
PLACEBO: ALT. RUSSIA (σκην.: Charlie Targett-Adams, 71’,2016) Για περίπου δύο δεκαετίες, οι Placebo, εκφράζουν με την μουσική τους μία εναλλακτική κουλτούρα που αδιαφορεί για το φύλο, την ηλικία και τη φυλή. Συμπληρώνοντας 20 χρόνια από το ξεκίνημά τους, κάνουν μία περιοδεία σε όλη τη Ρωσία, και βρίσκονται απέναντι σε μία αντισυμβατική κουλτούρα που ξεπερνούσε κατά πολύ τα όρια της μουσικής. Οι Placebo μας οδηγούν σε έναν κόσμο που επιμένει να δημιουργεί. Ένα ξεχωριστό ντοκιμαντέρ, που ακολουθεί το ταξίδι του συγκροτήματος, κατά μήκος 10 ρωσικών πόλεων.
Punk: Attitude (σκην.: Don Letts, 90’, 2005) Ο Don Letts, βετεράνος της Λονδρέζικης πανκ σκηνής, ανθολογεί την πανκ σκηνή της δεκαετίας του ’70 από την Νέα Υόρκη και το Ντιτρόιτ στο Ηνωμένο Βασίλειο και την επιρροή της στη σύγχρονη μουσική. Δεκάδες μουσικοί και καλλιτέχνες περνάνε μπροστά από την κάμερα για να προσθέσουν το δικό τους κομμάτι στο ατελείωτο παζλ.
Raving Iran (σκην.: Susanne Regina Meures, 85′, 2016) Ο παραλογισμός της προσπάθειας να κάνεις house μουσική στο ισλαμικό Ιραν. Ο Amoosh και ο Arash ξεκινούν το γεμάτο ενθουσιασμό ταξίδι τους από τη μία μουσική σκηνή στην άλλη, ένα ταξίδι που μοιάζει να ξεπερνάει ακόμη και τις πιο ακραίες οργουελικές ιστορίες. Όταν το ελβετικό Street Parade festival τους προσκαλεί να παίξουν στη διάρκειά του, τον αρχικό ενθουσιασμό διαδέχεται η ανησυχία. Φεύγουμε;
Sepultura Endurance (σκην.: Otavio Juliano,100’, 2017) Οι Σεπουλτουρα είναι αναμφισβήτητα ένα από τα κορυφαία ονόματα της χέβι μέταλ μουσικής και ίσως το πιο σημαντικό χέβι μέταλ συγκρότημα της δεκαετίας του ’90. Κάνοντας περιοδείες για περίπου 30 χρόνια, δημιουργώντας ένα ασύγκριτο προσωπικό στυλ και επηρεάζοντας γενιές μουσικών και συγκροτημάτων, αυτοί οι Βραζιλιάνοι απέδειξαν ότι δεν αστειεύονται. Αυτή είναι η ιστορία των Σεπουλτούρα, που ξεκίνησαν από τη Βραζιλία για να κατακτήσουν τον κόσμο.
The Beatles: Eight Days a Week – The Touring Years (σκην.: Ron Howard, 137’, 2016) Με το θρυλικό ντεμπούτο τους στο «The Ed Sullivan Show» το 1954, οι Beatles μάγεψαν τις Η.Π.Α. και οι μετασεισμοί έγιναν αισθητοί παντού, μεταμορφώνοντας την ποπ κουλτούρα για πάντα. Το ντοκιμαντέρ του βραβευμένου με Όσκαρ Ρον Χάουαρντ εξερευνά την ιστορία των Beatles μέσα από τις συναυλίες τους, από τα πρώτα χρόνια τους στα μικρά κλαμπ του Λίβερπουλ μέχρι τις παγκόσμιες τουρνέ σε γεμάτα στάδια σε όλον τον κόσμο.
The Man from Mo’Wax (σκην.: Matthew Jones, 110′, 2016) Ένα ντοκιμαντέρ για έναν Dj που αποτελεί σημείο αναφοράς για ολόκληρη την μουσική βιομηχανία: τον James Lavelle. Γυρισμένο κατά τη διάρκεια τριών δεκαετιών γεμάτων αλλαγές και μετατοπίσεις, όπου τα τρελά όνειρα ενός νεαρού αγοριού έρχονται σε σύγκρουση με τις φιλίες του, σε μία προσπάθεια κατάκτησης του μουσικού στερεώματος.
The public image is Rotten (σκην.: Tabbert Fiiller, 105’, ΗΠΑ, 2017) O John Lydon, γνωστός ως Johnny Rotten, θυμάται, φιλοσοφεί, αφηγείται, σχολιάζει, διαμαρτύρεται και αναπολεί την εποχή που ακολούθησε τη διάλυση των Sex Pistols. Η ιστορία και η εποχή των Public Image Ltd., σε μία απολαυστική αφήγηση του ιδρυτή της. Προσδεθείτε!
The Rolling Stones Olé, Olé, Olé!: A Trip Across Latin America (σκην.: Paul Dugdale, 105’, 2016) Το 2016 οι Rolling Stones, στα πλαίσια της περιοδείας τους, επισκέφθηκαν 10 χώρες της Λατινικής Αμερικής, τις 9 από αυτές για πολλοστή φορά, την δέκατη και τελευταία, για πρώτη. Η ταινία αυτή παρουσιάζει την ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα των ζωντανών τους εμφανίσεων σε καθεμία από τις πόλεις, τις ιλιγγιώδεις προετοιμασίες και τα παρασκήνια στη διάρκεια του ταξιδιού με αποκορύφωμα το ιστορικό κλείσιμο της περιοδείας τους στην πρωτεύουσα της Κούβας, Αβάνα, όπου έγιναν η πρώτη ροκ μπάντα που έπαιξε ζωντανά σε ένα κοινό 1.200.000 θεατών.
Yallah! Underground (σκην.: Farid Eslam, 85’, 2016) Yallah! στα αραβικά σημαίνει Πάμε! και το ντοκιμαντέρ αυτό ακολουθεί μερικούς από τους πιο σημαντικούς και πρωτοπόρους αντιπροσώπους της εναλλακτικής αραβικής κουλτούρας από το 2009 μέχρι το 2013, καταγράφοντας τη δουλειά τους, τα όνειρά τους και τους φόβους τους, στις σύγχρονες αραβικές κοινωνίες. Σε ένα σημείο του κόσμου γεμάτο ένταση, οι νέοι καλλιτέχνες, προσπαθούν εδώ και χρόνια να εκφραστούν ελεύθερα και να προωθήσουν απελευθερωμένες αντιλήψεις για τις κοινωνίες στις οποίες ζουν.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
Παρασκευή 3 Νοεμβρίου
Pre-festival Party | ΡΟΜΑΝΤΣΟ (Αναξαγόρα 3-5, Ομόνοια) | 22:00 | 8 € (χωρίς ποτό)
*Ο χώρος δεν είναι προσβάσιμος σε αμαξίδια και δεν ενδείκνυται για ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες. Ο James Lavelle, ο κυριότερος εκπρόσωπος της παγκόσμιας τριπ χοπ σκηνής, έρχεται στην Αθήνα για να παίξει μουσική λίγο πριν την έναρξη του IN-EDIT. Το πάρτι θα ανοίξει το Street Outdoors Soundsystem (GR), DJ crew αποτελούμενο από τους Έλληνες Jiles John, Jose Amba & Polatof, που προσφέρουν μουσικές απολαύσεις χωρίς αυστηρά όρια στα επιλεγόμενα είδη, καθώς στις τσάντες τους κουβαλούν από σύγχρονη house μέχρι σπάνια tracks της disco. Σάββατο 4 Νοεμβρίου
Opening Party | Ισόγειο Στέγης | 22:00-01:00 | Είσοδος Ελεύθερη
Ο Pepper 96.6 θα ντύσει μουσικά το πάρτι έναρξης του IN-EDIT, ενώ το Σάββατο και την Κυριακή θα εκπέμπει ζωντανά από τις 18:00 ως τις 22:00.
Κυριακή 5 Νοεμβρίου Dj set με τους Mark Reeder και Στέφανο Τσιτσόπουλο | Εφημερίδα (Σίνα και Βησσαρίωνος, Πανεπιστήμιο) | 19:30 | Είσοδος ελεύθερη Τρίτη 7 Νοεμβρίου Closing Party με τον Don Letts | Μπελ Ρέυ (Φαλήρου 88, Κουκάκι) | 21:30 | Είσοδος Ελεύθερη
Πληροφορίες
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
Συγγρού 107
4 – 7 Νοεμβρίου 2017 Κεντρική Σκηνή & Μικρή Σκηνή
Εισιτήρια
Κανονικό: 6€
Προβολή + live performance 8€ (Yallah! Undergound)
Combo 2 εισιτήρια για 2 διαφορετικές προβολές της ίδιας ημέρας: 10€
Μειωμένο, Παρέα 5+ άτομα, Ανεργίας, ΑμεΑ & Συνοδός ΑμεΑ: 4€, 5€ για την προβολή και live performance (Yallah! Undergound
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας