Το DNA της Θεσσαλονίκης έχει αλλάξει την τελευταία πενταετία
Το DNA της Θεσσαλονίκης έχει αλλάξει. Έχει αναδειχθεί το πολυπολιτισμικό παρελθόν και ο κοσμοπολίτικος χαρακτήρας της πόλης, η οποία αποπνέει μια θετική αύρα που κάθε επισκέπτης αισθάνεται. Με αυτά τα λόγια περιγράφει την εικόνα της πόλης, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του Δ.Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM, για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης και τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό.
“Η Θεσσαλονίκη έχει φτάσει σε ένα αρκετά υψηλό σημείο αναγνωρισιμότητας, υπάρχει συνεχής ροή επισκεπτών και ένα δυνατό τουριστικό ρεύμα τα τελευταία χρόνια”, σημείωσε. “Τώρα όμως είμαστε έτοιμοι να περάσουμε στη δεύτερη φάση της τουριστικής ανάπτυξης και αυτό σημαίνει συνέργειες και επενδύσεις”, τόνισε ο αντιδήμαρχος.
Ως παραδείγματα που ανοίγουν το δρόμο ανέφερε την ανάληψη του αεροδρομίου από τη Fraport, τις επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια σε νέου είδους καταλύματα αλλά και νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που αναμένονται. Είπε ακόμη, ότι πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν νέες αεροπορικές συνδέσεις ενώ πρόσθεσε ότι αν προχωρήσουν τα σχέδια που αφορούν στο λιμάνι Θεσσαλονίκης η ποιότητα του τουρισμού θα αναβαθμιστεί σημαντικά.
Η πόλη χρειάζεται μια αγορά “ζωντανή”
Οι περισσότεροι τουρίστες που έρχονται στη Θεσσαλονίκη είναι από τις γύρω περιοχές. Πολλοί από αυτούς είναι Τούρκοι, οι οποίοι δεν διστάζουν να ξοδέψουν χρήματα, τονώντας την αγορά της πόλης. “Ευχής έργον θα ήταν να είχαμε επιπλέον, περισσότερους Ρώσους τουρίστες, όπως το 2013 που ήταν χρονιά ρεκόρ ως προς τους επισκέπτες από τη Ρωσία. Δυστυχώς όμως δυσκολεύονται πια να ταξιδέψουν”, σημείωσε.
Είπε ακόμη, ότι πόλη χρειάζεται τόσο τα καταστήματα πολυτελείας, όσο και τα πολυκαταστήματα και τις μεγάλες εταιρείες καθώς σημαντική μερίδα των τουριστών από τις γύρω χώρες, επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη για να κάνουν τα ψώνια τους. “Δεν θα ξεχάσω τα λόγια του υπουργού Εξωτερικών του Κοσόβου, ο οποίος μου είχε πει ότι όλα τα νιόπαντρα ζευγάρια έρχονται στη Θεσσαλονίκη για να αγοράσουν έπιπλα από ένα συγκεκριμένο μεγάλο κατάστημα”, υπογράμμισε ο κ.Πέγκας.
Διπλωματία των Πόλεων
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Δ.Θεσσαλονίκης, μίλησε ακόμη για το εγχείρημα που πραγματοποιείται τα τελευταία χρόνια, γνωστό ως Διπλωματία των Πόλεων και έχει ως στόχο την προβολή και την παρουσίαση της Θεσσαλονίκης ως προορισμού, στο εξωτερικό.
“Στις 23 Νοεμβρίου αναχωρούμε για Κολωνία, που είναι ο τελευταίος σταθμός για το 2016. Επιλέγουμε πέντε πόλεις κάθε χρόνο, όπου παρουσιάζουμε την πόλη της Θεσσαλονίκης και τις δυνατότητες που έχει, όχι μόνο ως τουριστικός προορισμός αλλά και ως εκπαιδευτικός, συνεδριακός, ιατρικός και γαστρονομικός προορισμός”, πρόσθεσε.
“Οι εκθέσεις”, είπε, “είναι ένα πιο παλαιό μοντέλο παρουσίασης”
“Ο τρίτος χρόνος της Διπλωματίας των πόλεων, έχει φέρει αποτελέσματα, τα οποία έχουν αναγνωριστεί, καθώς όχι μόνο έχει βραβευτεί ως πρωτοπόρα και καινοτόμα δράση αλλά και επειδή πολλές άλλες πόλεις την υιοθετούν ως στρατηγική και ακολουθούν το παράδειγμα του Δήμου Θεσσαλονίκης”, υπογράμμισε ο κ.Πέγκας.
Στις αποστολές συμμετέχουν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της πόλης που έχουν δημιουργήσει την ομάδα “Study in Thessaloniki” (Σπούδασε στη Θεσσαλονίκη), ο ιατρικός σύλλογος, το Γραφείο Συνεδριακού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η ΔΕΘ-HELEXPO, επιχειρηματίες από το χώρο της εστίασης και από τον ευρύτερο χώρο του τουρισμού.
Στόχος είναι, σύμφωνα με τον κ.Πέγκα, να “ωριμάσει” αυτή η διαδικασία και να “τρέχει από τους ίδιους τους φορείς, ανεξάρτητα από το ποιος θα κρατάει τα ηνία της πόλης πολιτικά”.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας