H κινεζική Amazon εισέβαλε στις ΗΠΑ
Πηγή: REUTERS - unsplash
Η Pinduoduo αποτελεί την πιο δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα με τον αριθμό των χρηστών να πλησιάζει το ένα δισεκατομμύριο. Η εταιρεία που είχε καταφέρει να μπει στο αμερικανικό χρηματιστήριο άλλαξε πριν από λίγες εβδομάδες το όνομα της σε PDD και αποφάσισε να δημιουργήσει με έδρα τη Βοστόνη το αμερικανικό της παράρτημα που ονομάζεται Temu.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων από οικιακά είδη μέχρι ηλεκτρονικές συσκευές τα οποία πωλεί σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές ευθέως ανταγωνιστικές με τις τιμές των αντίστοιχων προϊόντων στα κορυφαία e-shops όπως αυτά της Amazon και της Walmart. Το τελευταίο χρονικό διάστημα η Temu (προφέρεται τίμου) παρουσιάζει εκρηκτική άνοδο των downloads της στις ΗΠΑ τα οποία ξεπερνούν αυτά των αμερικανικών κολοσσών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Εκτός από τις έτσι και αλλιώς χαμηλές τιμές των προϊόντων της σε σύγκριση με αυτές των αντίστοιχων προϊόντων στα άλλα e-shops οι χρήστες της Temu βλέπουν να εμφανίζονται ξαφνικά μπροστά τους προσφορές σε προϊόντα με τις εκπτώσεις στις τιμές τους που αγγίζουν σε ορισμένες περιπτώσεις το 90%.
Η Temu δραστηριοποιούνταν τον τελευταίο καιρό στις ΗΠΑ αλλά αποφάσισε να κάνει δυναμικά την είσοδο της στην αμερικανική αγορά και να την μάθει το σύνολο του καταναλωτικού κοινού των ΗΠΑ. Για αυτό τον λόγο αποφάσισε να ξοδέψει αρκετά εκατ. δολάρια για να προβάλει μια διαφήμιση της στο κορυφαίο ετήσιο τηλεοπτικό γεγονός στις ΗΠΑ, το Σούπερ Μπόουλ, τον τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου, του σπορ που μοιάζει με το ράγκμπι. Το φετινό Σούπερ Μπόουλ το είδαν περίπου 115 εκατ. τηλεθεατές και είναι το δεύτερο σε τηλεθέαση αθλητικό γεγονός στον κόσμο (σε μεμονωμένο σπορ) μετά τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ.
Το σχόλιο σας