Η τηλεόραση «σβήνει»: Ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούμε περισσότερο;

Η τηλεόραση «σβήνει»: Ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούμε περισσότερο;

Πηγή: LearnEnglish Teens - Fire Stick Tricks

Ένα μεγάλο ποσοστό των ατόμων κάτω των 30 ετών προτιμά να στραφεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ψυχαγωγία, ενώ επίσης αρκετοί στρέφονται στο gaming ή την παρακολούθηση τηλεοπτικών σειρών

Διαφορετικά είδη ψυχαγωγίας, αλλά και διαφορετικές πλατφόρμες προσελκύουν την κάθε ηλικιακή ομάδα, με τους κάτω των τριάντα ιδίως να έρχονται «σε σύγκρουση» με τις μεγαλύτερες γενιές, αφού αποφεύγουν την τηλεόραση και στρέφονται στα social media και τις συνδρομητικές υπηρεσίες.

Όπως καταδεικνύει σχετική έρευνα του Variety Intelligence Platform που έλαβε χώρα στις ΗΠΑ, ένα μεγάλο ποσοστό των ατόμων κάτω των 30 ετών προτιμά να στραφεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ψυχαγωγία, ενώ επίσης αρκετοί στρέφονται στο gaming ή την παρακολούθηση τηλεοπτικών σειρών.

Πολύ μεγαλύτερο ποσοστό στις μεγαλύτερες γενιές δηλώνει πως αγαπημένη ψυχαγωγική δραστηριότητα είναι η παρακολούθηση τηλεοπτικών σειρών (22% στους 30-44 ετών, 29% στους 45-59 ετών και 32% στους άνω των 60 ετών), ενώ με υψηλό ποσοστό ακολουθεί και στις τρεις ηλικιακές ομάδες η παρακολούθηση ταινιών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ιδιαίτερα αισθητή είναι η υποχώρηση της προτίμησης στο gaming στους μεγαλύτερης ηλικίας ερωτηθέντες. Ενδεικτικά, το 18% των συμμετεχόντων κάτω των 30 ετών δήλωσε ότι στρέφεται στο gaming για ψυχαγωγία, έναντι του 17% στην ηλικιακή ομάδα των 30 έως 44 ετών. Για τους 40 έως 59 ετών το ποσοστό υποχωρεί στο 13% και για τους άνω των 60 το ποσοστό διολισθαίνει μόλις στο 5%.

Βάσει των προτιμήσεων αυτών διαμορφώνονται ανάλογα και οι πλατφόρμες που προτιμά η κάθε ηλικιακή ομάδα. Σε σχετική ερώτηση, το 62% των νέων μεταξύ 15 και 29 ετών απάντησε ότι την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα ξόδεψε τουλάχιστον 30 λεπτά στο Netflix. Υψηλότατο ποσοστό της τάξης του 60% απάντησε το ίδιο για το Instagram, ενώ το 56% για το Facebook, το 53% για το YouTube και το 51% για το TikTok. Αρκετά χαμηλότερα, για το 36% των ερωτηθέντων, βρισκόταν το Spotify.

Αντιθέτως, για τα άτομα μεταξύ 45 και 59 ετών, στην ίδια ερώτηση ένα υψηλότατο ποσοστό της τάξης του 72% απάντησε ότι πέρασε τουλάχιστον μισή ώρα στο Facebook την προηγούμενη εβδομάδα. Χαμηλότερο ποσοστό, το 54% των ερωτηθέντων έδωσε «ψήφο» στο Facebook, ενώ έπειτα επικράτησαν τα τηλεοπτικά κανάλια. Σημειώνεται πως σημαντικά χαμηλότερη μερίδα των ερωτηθέντων (36%) δήλωσε ότι πέρασε τουλάχιστον 30 λεπτά στο YouTube.

Aνεξαρτήτως προτιμήσεων και τάσεων, φαίνεται ότι το Netfix βρίσκεται σταθερά υψηλά σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Σε κάθε περίπτωση, μέσα από τα ευρήματα της έρευνας διαφαίνεται ότι η τηλεόραση με την παραδοσιακή της έννοια «νοσεί», παρότι κατά μήκος όλων των ηλικιών, υπάρχει η προτίμηση για παρακολούθηση σειρών και ταινιών.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play