O ιαπωνικός γίγαντας Toyota εξακολουθεί να είναι ηγέτης στις solid state μπαταρίες
Πηγή: Autoweek
Θα περίμενες ότι τις περισσότερες πατέντες για μπαταρίες solid state θα τις είχε κάποια μάρκα ή όμιλος που διαθέτει μεγάλη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. ΟΚ, λογικό αλλά δεν ισχύει γιατί σύμφωνα με νέα μελέτη η εταιρεία με τις περισσότερες πατέντες για solid state μπαταρίες είναι η Toyota. Ναι, η Toyota. Η εταιρεία που διαθέτει μόνο ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο (το bZ4X) στην γκάμα της και είναι μέγας ευαγγελιστής του υδρογόνου.
Το 2020, η Toyota αποκάλυψε το πρώτο πρωτότυπο ηλεκτρικό όχημα στον κόσμο που λειτουργούσε μόνο με μπαταρίες solid state (βασισμένο στο Toyota LQ concept), ανακοινώνοντας ότι θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο παραγωγής (που αναμένεται να είναι κάποιο είδος crossover) ένα χρόνο αργότερα.
Αυτό το όχημα δεν το έχουμε δει ακόμα και φανταζόμαστε ότι συντρέχουν ένα σωρό λόγοι όπως, η πανδημία και η έλλειψη ημιαγωγών στην Toyota -και τη βιομηχανία συνολικά.
Τι αποκαλύπτει η μελέτη για τις solid state μπαταρίες
Σε κάθε περίπτωση ο ιαπωνικός γίγαντας εξακολουθεί να είναι ηγέτης στις solid state μπαταρίες και λογικά θα γίνει ο πρώτος που θα πουλήσει ένα όχημα εξοπλισμένο με αυτήν την τεχνολογία. Αυτό προκύπτει από μελέτη της Nikkei Asia, η οποία αναφέρει επίσης ότι η τεχνολογία solid state κυριαρχείται από ιαπωνικούς παίκτες, με τις εταιρείες της Νότιας Κορέας να ακολουθούν σε κάποια απόσταση. Η Nikkei σημειώνει ότι το προβάδισμα της Toyota οφείλεται στο πλήθος των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που κατέχει, το εντυπωσιακό νούμερο των 1.331. Ακολουθούν η Panasonic (συνεργάτης και της Tesla) με 445 πατέντες και η Idemitsu Kosan με 272 (που σχετίζονται κυρίως με τα μέταλλα που χρησιμοποιούνται σε αυτού του είδους τις μπαταρίες)-η Samsung βρίσκεται στην τέταρτη θέση.
Το σχόλιο σας