Apple: Πως «ψαλίδισε» τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook

Apple: Πως «ψαλίδισε» τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook
Apple: Ο αντίκτυπος της αλλαγής απορρήτου τον περασμένο Απρίλιο αρχίζει να επιδρά και στην πολιτική άλλων εταιρειών δείχνοντας, την τεράστια δύναμη της εταιρείας.

Ο αντίκτυπος της αλλαγής απορρήτου της Apple τον περασμένο Απρίλιο αρχίζει να επιδρά και στην πολιτική άλλων εταιρειών δείχνοντας, την τεράστια δύναμη που ασκεί η Apple σε άλλους τεχνολογικούς κολοσσούς που δεν έχουν “άμεση” πρόσβαση στους καταναλωτές ηλεκτρονικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Όλα ξεκίνησαν τον Απρίλιο όταν η Apple του Τιμ Κουκ αποφάσισε να αναλάβει ρόλο προστάτιδας του δικαιώματος κάθε χρήστη να μην επιτρέπει σε ψηφιακές εφαρμογές (app) την κατασκοπεία των κινήσεών του – έστω και εάν αυτή είναι τύποις νόμιμη.

Apple

Τι άλλαξε το App Tracking Transparency

Στην τελευταία ενημέρωση του λειτουργικού συστήματος iOS με τον κωδικό 14.5.1 και χάρη στην προσθήκη του εργαλείου App Tracking Transparency (Διαφάνεια στην παρακολούθηση μέσω app), η Apple παρέχει πλέον σε κάθε κάτοχο συσκευής iPhone τη δυνατότητα να λέει «όχι» σε κάθε αθέατο ψηφιακό «Μεγάλο Αδελφό».

Πολλά από αυτά τα application, παράλληλα με την όποια χρησιμότητά τους, φακελώνουν τον χρήστη συλλέγοντας κάθε είδους προσωπικά στοιχεία. Με τα νέα δεδομένα που εισήγαγε η Apple, κάθε application για iPhone πρέπει να εναρμονιστεί με την πρωταρχική απαίτηση του λειτουργικού συστήματος iOS 14.5.1, ώστε να δίνει στον χρήστη το δικαίωμα επιλογής αν θα επιτρέψει ή όχι την καταγραφή της δραστηριότητάς του και την περαιτέρω αξιοποίησή της για εμπορικές ή άλλες σκοπιμότητες. Οι κάτοχοι iPhone μπορούν πλέον εύκολα να εξαιρεθούν κάνοντας κλικ στη σχετική ένδειξη ώστε να μην παρακολουθούνται. Πάνω από έξι μήνες μετά, είναι σαφές ότι οι περισσότεροι χρήστες iPhone εξαιρέθηκαν και το εργαλείο ATT της Apple γεννά νέα προβλήματα σε εταιρείες όπως η Snap, το Facebook και η Peloton.

Οι προειδοποιήσεις του Μeta

Η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook, προειδοποίησε τον περασμένο μήνα ότι αυτή η εξέλιξη έκανε τις διαφημίσεις της λιγότερο αποτελεσματικές στη στόχευση δυνητικών πελατών. Το Facebook είπε ότι τα έσοδά του θα αυξάνονταν στο τρίτο τρίμηνο του 2021, αν δεν υλοποιούνταν οι αλλαγές στις διαφημίσεις από μέρους της Apple. Κάτι βέβαια που έγινε από την Αpple και τα έσοδα του Facebook παρέμειναν «κολλημένα». Apple

Η μετοχή της Snap δέχτηκε πλήγματα τον περασμένο μήνα αφότου ήρθαν στο φως οι χαμηλότερες πωλήσεις της, γεγονός για το οποίo η εταιρεία κατηγόρησε τις αλλαγές απορρήτου της Apple. Ο διευθύνων σύμβουλος της Snap, Evan Spiegel, δήλωσε ότι η λειτουργία απορρήτου συνέχισε να ενέχει κινδύνους για τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου της εταιρείας και η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις κατά το τρίμηνο θα ήταν περίπου 1,18 δισεκατομμύρια δολάρια — σημαντικά χαμηλότερες από τις πωλήσεις 1,36 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ανέμενε η Wall Street.

Και η Peloton ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι η λειτουργία απορρήτου της Apple έπληξε την ανάπτυξη των χρηστών.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, αρνήθηκε να σχολιάσει τον αντίκτυπο του εργαλείου ΑΤΤ σε άλλες εταιρείες, αλλά τόνισε πως το ATT κυκλοφόρησε για να δώσει στους χρήστες την επιλογή του να έχουν γνώση τι συμβαίνει στις συσκευές τους.

Τόνισε λέγοντας: «Αυτό για το οποίο ασχοληθήκαμε είναι να δώσουμε τη δύναμη στον χρήστη. Δεν παίρνουμε την απόφαση, απλώς τον προτρέπουμε να ερωτηθεί εάν θέλει να παρακολουθείται σε όλες τις εφαρμογές ή όχι. Και, φυσικά, πολλοί αποφασίζουν όχι».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play