Πολλοί καταναλωτές στη Μέση Ανατολή αγοράζουν ολοένα και περισσότερο μέσω διαδικτύου, κάνουν εκεί συναντήσεις και μαθήματα. Παρόλα αυτά οι πωλήσεις του κλάδου ένδυσης έπεσαν πολύ, από τις αρχές του 2020. Κάποιες εταιρίες πιστεύουν ότι οφείλεται στο ότι κάποιες διαδικτυακές συμπεριφορές, απαιτούν πιο ανθρώπινη προσέγγιση.
Αυτή την ιδέα αξιοποίησε η εταιρία λογισμικού Getbee, που εδρεύει στο Ντουμπάι. Δημιούργησε την πρώτη εξατομικευμένη πλατφόρμα για φίρμες ώστε να συνδεθούν καλύτερα με τους πελάτες τους. Αυτοί βλέπουν, αξιολογούν και καθοδηγούνται από έναν ειδικό της επιλογής τους.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρίας Τία Μίρβολντ επισημαίνει ότι ενώ τα παγκόσμια έσοδα του τομέα της μόδας μειώθηκαν το 2020, οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις των 20 επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, αυξήθηκαν κατά 28% σε λίγους μήνες: «Το να αγοράζεις κάτι online μπορεί να είναι μια μοναχική εμπειρία, αλλά όπως όλοι γνωρίζουμε, άνθρωποι αγοράζουν τελικά πράγματα από άλλους ανθρώπους. 86% των πελατών μας προτιμά να συνομιλεί με ένα άτοGETο στο chat. Γι’ αυτό το λόγο είναι αποτελεσματική αυτή η εξατομικευμένη συναισθηματική εμπειρία αγοράς».
Ο Όμιλος Chalhoub Μέσης Ανατολής εκπροσωπεί γνωστές εταιρίες ομορφιάς και μόδας. Θεωρεί ότι στο μέλλον όλοι θα απαιτήσουν να γίνουν οι ψηφιακές πλατφόρμες πιο ανθρώπινες και να παρέχουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Η Αλεξάνδρα Χάρσιαρεκ είναι διευθύντρια ψηφιακού περιεχομένου της εταιρίας: «Μας βοήθησε να επιβιώσουμε και να βγάλουμε αποτελέσματα που δεν θα είχαμε, αν περιμέναμε απλά από τον τεχνικό μας να δημιουργήσει πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου».
Έχοντας ως δεδομένη την ανάγκη καινοτομιών που έχουν πιο ανθρωποκεντρικό αποτέλεσμα, ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη μας, οι προγραμματιστές θεωρούν ότι είναι πολύ σημαντικό να ενσωματώσουν ανθρώπινες αξίες στις πιο σύνθετες τεχνολογίες όπως είναι η τεχνητή νοημοσύνη και η νοημοσύνη των μηχανών, για να τις κάνουν πιο αξιόπιστες.
Αυτό θέτει το ερώτημα αν η τεχνολογία μπορεί να πει ψέματα. Η απάντηση είναι καταφατική. Όλα εξαρτώνται από τα δεδομένα που εισάγουμε για να διαχειριστούμε τη νοημοσύνη των μηχανών. Το 2015, η μηχανή προσλήψεων της Amazon κατέληξε ότι βιογραφικά με τη λέξη γυναίκες δεν τα προτιμούσαν.
Μια μελέτη του ΜΙΤ βρήκε ότι οι αυτοματοποιημένοι αλγόριθμοι αναγνώρισης προσώπου, είχαν περισσότερα λάθη ταυτοποίησης μαύρων σε σχέση με λευκούς το 2018, μεταφέρει ο Salim Essaid στο Euronews.
Αντίστοιχα θέματα το 2020, οδήγησαν την Microsoft, την IBM, & την Amazon να αρνηθούν να πουλήσουν το λογισμικό ανάλυσης προσώπων στην αμερικανική αστυνομία, υπό το φόβο ότι θα δημιουργήσει φυλετικά προφίλ και θα κάνει μαζική παρακολούθηση.
Παρόλα αυτά, μόνο το 25% των επιχειρήσεων λαμβάνουν υπόψη τις ηθικές συνέπειες πριν επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με την Price Waterhouse Coopers. Υπολογίζεται ότι η τεχνολογία θα συνεισφέρει περίπου 13 τρις ευρώ στην παγκόσμια οικονομία μέχρι το 2030.
Η Startup DatumCon εκπαιδεύει νευρωνικά δίκτυα τεχνητής νοημοσύνης για την διασφάλιση της εξόρυξης πετρελαίου, την χρήση μάσκας, τη συμμόρφωση με την κοινωνική απόσταση και την ανίχνευση ανθρώπινων συναισθημάτων με βάση την ανάλυση συναισθημάτων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Σεζάρ Αντρές Λόπεζ θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ανώτερη σε σχέση με τον άνθρωπο στην εκτέλεση συγκεκριμένων καθηκόντων. Παρόλα αυτά, χρειάζεται την ανθρώπινη καθοδήγηση για πιο σύνθετες λειτουργίες, όπως η ανίχνευση αισθημάτων, που μπορούν να περιέχουν προκαταλήψεις, αν δεν τα διαχειριστούμε σωστά. Πώς εκπαιδεύουν μια μηχανή τεχνητής νοημοσύνης να είναι πιο ανθρώπινη και ηθική; «Όταν θέσουμε ένα δίκτυο σε λειτουργία εδώ στο Ντουμπάι, θα διασφαλίσουμε ότι τα δεδομένα που υπάρχουν προέρχονται από τους ντόπιους, γιατί θέλουμε να υπάρχουν τα τοπικά χαρακτηριστικά στα δεδομένα».
Η DatumCon χρησιμοποιεί 30.000 διαφορετικά πρόσωπα για να διδάξει την ανίχνευση του κάθε βασικού συναισθήματος. Η διαδικασία παρακολουθείται από ψυχολόγο. Όλα στοχεύουν στη δημιουργία τεχνολογίας που είναι πιο κοντά στον άνθρωπο και στην ανθρώπινη συνείδηση.
Το σχόλιο σας