myKEPlive: Περισσότεροι από 200 Δήμοι έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα

myKEPlive: Περισσότεροι από 200 Δήμοι έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα
MyKEPlive: Διευρύνεται η υπηρεσία εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία. Περισσότεροι από 200 Δήμοι έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα.

Διευρύνεται η υπηρεσία εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία, καθώς σε περισσότερους από 200 ανέρχονται οι Δήμοι της χώρας που έχουν ενταχτεί στο myKEPlive, καθώς από την Τρίτη παρέχουν εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση επιπλέον 29 ΚΕΠ σε 27 Δήμους.

Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα εντάσσονται οι Δήμοι: Αγίου Ευστρατίου, Αιγάλεω, Αμαρίου, Αμφίκλειας-Ελάτειας, Ασπροπύργου, Αστυπάλαιας, Βύρωνα, Γρεβενών, Δελφών, Θηβαίων, Ιθάκη, Ιστιαίας Αιδηψού, Καρδίτσας, Κάτω Νευροκοπίου, Λαγκαδά, Μεγαρέων, Μεσσήνης, Μετεώρων, Μοσχάτου – Ταύρου, Νέας Ιωνίας, Παλλήνης, Πάτμου, Σάμης, Σικυωνίων, Σουφλίου, Σοφάδων, Τεμπών.

Μέσα σε δέκα μήνες 249 ΚΕΠ από 201 Δήμους της επικράτειας έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα που υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης υπό την επίβλεψη του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιου για την απλούστευση των διαδικασιών Γιώργου Γεωργαντά.

Προς υποστήριξη της λειτουργίας του myKEPlive 1.215 υπάλληλοι των ΚΕΠ έχουν εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, ενώ από 14/06/2021 ξεκινούν επιμορφωτικά προγράμματα από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας που υπέγραψε ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης με το ΕΚΔΔΑ.

Έτσι, εκπαιδευμένοι υπάλληλοι των ΚΕΠ εξυπηρετούν τον πολίτη με προγραμματισμένη βιντεοκλήση, ενώ το έντυπο που εκδίδεται αποστέλλεται είτε ηλεκτρονικά, είτε με συστημένη επιστολή.

Η πλατφόρμα ΜyKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται ήδη από 201 δήμους και 249 ΚΕΠ, διευκολύνει σημαντικά όσους πολίτες μας δεν μπορούν να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία. Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας. Κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, η προσέλευση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που εδρεύουν στην Περιφέρεια Αττικής γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού. Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού είτε τηλεφωνικά, είτε αποστέλλοντας e-mail στο ΚΕΠ της επιλογής τους.

Η διαδικασία για τα ψηφιακά ραντεβού – Ποιες κατηγορίες υπηρεσιών είναι διαθέσιμες

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

Τι θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:

  • Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη
  • Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
  • Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του
  • Την διεύθυνση επικοινωνίας του

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των παρακάτω υπηρεσιών:

  • Διοικητική Πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
  • Υπηρεσίες για Επιχειρήσεις
  • Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
  • Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Πατήστε εδώ

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play