Facebook λειτουργίες: Προστίθενται νέα εργαλεία
To Facebook αναμένεται με την ανανέωση του να προστέσει και άλλες λειτουργίες. Εκτός από τη νέα δυνατότητα των διαδικτυακών πληρωμών, το Facebook παρουσιάζει μια ακόμη καινοτομία που στέλνει τα online ραντεβού σε άλλο level.
Πιο συγκεκριμένα, ηχητικές επιλογές φέρνει η ανανέωση του Facebook, με ηχητικά αποσπάσματα και podcasts να έρχονται στο News Feed. Οι αλλαγές εκτιμάται ότι θα τεθούν σε εφαρμογή τους προσεχείς μήνες σε μια προσπάθεια να γίνει διαθέσιμο ένα προϊόν ανταγωνιστικό του Clubhouse.
Οι νέες δυνατότητες
Για την ακρίβεια, το Facebook δεν επιδιώκει να παρουσιάσει ένα νέο προϊόν, αλλά νέες δυνατότητες που θα προστεθούν στο News Feed, την κεντρική σελίδα που βλέπει κανείς όταν μπαίνει στο κοινωνικό δίκτυο, η οποία διαμορφώνεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τα όσα κάνει στο δίκτυο ο κάθε χρήστης του. Η έμφαση των νέων χαρακτηριστικών είναι στον ήχο, ελέω Clubhouse, με το News Feed να μπορεί να δεχτεί ηχητικά αποσπάσματα και podcasts.
Το τι ηχητικό περιεχόμενο θα βάλει κανείς στο Facebook μένει να φανεί, καθώς τα εργαλεία θα δοθούν στα δισεκατομμύρια χρήστες του Facebook και θα φανεί το τι θα προκύψει. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό που θα προστεθεί είναι η δυνατότητα της απευθείας ακρόασης podcasts μέσα από το Facebook. Εννοείται ότι θα μπορεί κανείς να σχολιάσει και να κοινοποιήσει τις ηχητικές δημοσιεύσεις.
Με τη λειτουργία Audio Rooms θα μπορεί κανείς να έχει μία λειτουργικότητα όμοια με το Rooms με τη διαφορά ότι εδώ θα υπάρχει μόνο ήχος. Πολλά εργαλεία αναμένεται να γίνουν διαθέσιμα για όσους θέλουν να μοιραστούν ηχητικό περιεχόμενο, μαζί με φίλτρα και εφέ, καθώς και έξυπνη τεχνολογία μείωσης θορύβου.
Τα νέα ταχυραντεβού
Συγκεκριμένα με την εφαρμογή Sparked, η οποία ορίζεται ως μία «video dating εφαρμογή με ευγενικούς ανθρώπους», οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα event του οποίου είναι ακόμα άγνωστη η διάρκεια και να περάσουν από ταχυραντεβού μέσω video που διαρκούν τέσσερα λεπτά.
Στη συνέχεια, αν υπάρχει αμοιβαίο ενδιαφέρον, μπορεί να προγραμματιστεί ένα δεύτερο ραντεβού 10 λεπτών όπου οι χρήστες ενθαρρύνονται να ανταλλάξουν προσωπικές πληροφορίες και να παραμείνουν σε επαφή μέσω Instagram, iMessage ή email. Η εφαρμογή είναι δωρεάν προς το κοινό ενώ δεν έχει swipes, δημόσια προφίλ ή μηνύματα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας