Google: Πρόστιμο εκατομμυρίων δολαρίων στην εταιρεία από την Τουρκία

Google: Πρόστιμο εκατομμυρίων δολαρίων στην εταιρεία από την Τουρκία
Google: H Αρχή Ανταγωνισμού της γειτονικής μας χώρας έδωσε στην Google έξι μήνες προθεσμία να αλλάξει τη διαφημιστική στρατηγική της.

Νέοι μπελάδες για την Google, η οποία άνοιξε νέο δικαστικό μέτωπο. Αυτή τη φορά στην Τουρκία. Σύμφωνα με το Arab News, η Αρχή Ανταγωνισμού της γείτονος έδωσε στην εταιρεία προθεσμία έξι μηνών για να αλλάξει τη διαφημιστική στρατηγική της, αφού διαπίστωσε πως καταχράζεται την κυριαρχία της στο internet.

Σύμφωνα με τις κατηγορίες, η Google δε συμπεριλαμβάνει στα αποτελέσματα των διαφημίσεων εταιρείες, οι οποίες δεν παράγουν διαφημιστικό κέρδος για την ίδια την Google.

Έτσι λοιπόν, η Google έχει 60 ημέρες να ασκήσει έφεση, ενώ είναι αντιμέτωπη με πρόστιμο 25 εκατομμυρίων δολαρίων. Η απόφαση αυτή έρχεται δύο χρόνια μετά το πρόστιμο των 12,7 εκατομμυρίων δολαρίων που χρεώθηκε ο τεχνολογικός κολοσσός στην Τουρκία για ευνοϊκή μεταχείριση κάποιων διαφημιζόμενων έναντι άλλων.

Υπενθυμίζεται ότι από την 1η Μαρτίου 2020 έχει τεθεί σε ισχύ στην Τουρκία ένας φόρος 7,5% στα “έσοδα από τις πωλήσεις” τεχνολογικών κολοσσών, συμπεριλαμβανομένων των Google, Facebook και Amazon. Ο λόγος; Το Παλάτι θέλει να αναγκάσει τη Google και τη Facebook να εγκαταστήσουν τους σέρβερ τους στην Τουρκία.

Τον Δεκέμβριο του 2019, σε δήλωση, η Google δήλωσε ότι έχει πει στους επιχειρηματικούς εταίρους της ότι δεν θα εγκρίνει αιτήσεις αδειοδότησης για νέα τηλέφωνα Android για την τουρκική αγορά. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχουν πρόσβαση στο Google Play Store ή σε εφαρμογές όπως το Gmail και το YouTube. Ωστόσο, η Google διευκρίνισε ότι τα υπάρχοντα μοντέλα συσκευών δεν θα επηρεαστούν από την απόφαση και θα εξακολουθήσουν να είναι διαθέσιμα για αγορά.

” Η Google έχει τέτοια επίδραση που το internet σχεδόν ισούται με την Google”

“Οι αλγόριθμοι της Google είναι ταυτόχρονα μία ένδειξη και ο πιο κρίσιμος παράγοντας στη διαμόρφωση των αλλαγών των καταναλωτικών συμπεριφορών. Η Google είναι μία εταιρεία που έχει την ικανότητα να ορίσει ποια προϊόντα και αγαθά θα είναι διαθέσιμα παγκοσμίως και πώς. Με το Google Adsense και το Google Adwords να χρησιμοποιούνται σε παγκόσμια κλίμακα, επικρατούν στην ψηφιακή αγορά διαφήμισης. Συχνά υποτιμούμε ένα πράγμα: Η Google έχει τέτοια επίδραση που το internet σχεδόν ισούται με την Google” έχει σημειώσει χαρακτηριστικά ο ακαδημαϊκός, Sarphan Uzunoglu.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play