Αργό ίντερνετ: Τι να κάνετε αν έχετε πρόβλημα στην σύνδεση
Πρώτη Δευτέρα της καραντίνας και το σύστημα φαίνεται να μην αντέχει. Η τηλεργασία αλλά και η τηλεκπαίδευση ξεκίνησαν και η ταχύτητα του ίντερνετ δοκιμάζεται. Η τηλεκπαίδευση έχει ήδη καταρρεύσει καθώς το σύστημα κράσαρε, κάτι που μπορεί να μην οφείλετε στην σύνδεση με το διαδίκτυο, αλλά ακόμα δεν μπορούμε να το πούμε με σιγουριά, καθώς αναμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις του υπουργείου. Το σίγουρο είναι πάντως πως το ίντερνετ πιέζεται και ήδη το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει ζητήσει από τους πολίτες να αποφεύγουν το σερφάρισμα τις ώρες αιχμής.
Συγκεκριμένα την Παρασκευή το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης απέστειλε οδηγίες, όπου μεταξύ άλλων ανέφερε πως οι πολίτες θα έπρεπε να αποφεύγουν τα social media από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα. Παρά τις οδηγίες, πολλοί είναι αυτοί που αναμένεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με αργή ταχύτητα στο διαδίκτυο.
Συνήθως τα περισσότερα προβλήματα ταχύτητας λύνονται με επανεκκίνηση του υπολογιστή, tablet ή/και με επανεκκίνηση του router. Στα router τελευταίας τεχνολογίας η επανεκκίνηση γίνεται βγάζοντας από την πρίζα το router και συνδέοντάς και πάλι μετά από ελάχιστα λεπτά.
Σε γενικές γραμμές αν έχετε πρόβλημα με την ταχύτητα του δικτύου δοκιμάστε τα παρακάτω βήματα:
- Δοκιμάστε να κλείσετε το router για 2-3 λεπτά
- Αν το πρόβλημα παραμένει και χρησιμοποιείται windows 10 θα πρέπει να απενεργοποιήσετε το updating sharing.
- Κλείστε όσα προγράμματα χρησιμοποιούν την σύνδεση του Internet (πχ. Antivirus, torrent κτλ.)
- Κάντε διαγραφή ιστορικού του browser που χρησιμοποιείτε (cookies , files κτλ).
- Δοκιμάστε να ανοίξετε τις σελίδες με κάποιο άλλο Browser
Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν βελτιώσει την ταχύτητα του δικτύου τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πάροχό σας. Τα τηλέφωνα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των παρόχων είναι τα εξής:
WIND: 13800
COSMOTE: 13888
VODAFONE: 13840
ΝΟVA (Forthnet): 13731
Στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετές σελίδες που μπορούν να ελέγξουν την ταχύτητα σύνδεσής σας. Ενδεικτικά:
https://fast.com/el/
https://www.speedtest.gr/
https://www.nperf.com/el/
https://www.speedcheck.org/el/
Τέλος, τονίζεται πως αν η αιτία της χαμηλής σύνδεσης οφείλεται τεκμηριωμένα στον πάροχο τότε δικαιούσθε αποζημίωση. Συγκεκριμένα, μπορείτε να ζητήσετε έκπτωση στο λογαριασμό σας, ακόμα και επιστροφή τμήματος ή του συνόλου του παγίου, είτε να διακόψετε το συμβόλαιό σας χωρίς χρέωση.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας