YouTube Select: Διαθέσιμο πλέον και στην ελληνική αγορά
Ευχάριστα τα νέα για τους χρήστες της ιδιαίτερα διαδεδομένης πλατφόρμας του YouTube. Η Google ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα της λύσης YouTube Select και στην Ελλάδα. Τι είναι αυτή η υπηρεσία; Το YouTube Select είναι ένας αναπροσδιορισμός και συνδυασμός διαφόρων λειτουργιών, όπως το Google Preferred και τα Prime Packs, που παρέχει περισσότερη ευελιξία στην πρόσβαση.
Πιο συγκεκριμένα, οι χρήστες του YouTube λένε ότι η πλατφόρμα προσφέρει τη μεγαλύτερη ποικιλία βίντεο. Η υπηρεσία μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να βρουν το κατάλληλο περιεχόμενο για το brand τους, το YouTube Select παρέχει μια πληθώρα επιλογών premium content, τα lineups. Καθένα από αυτά είναι προσαρμοσμένο σε διεθνείς και τοπικούς σχετικούς τομείς, όπως ομορφιά και μόδα, ψυχαγωγία, τεχνολογία, αθλητισμός, και όλες τις ενδιάμεσες κατηγορίες.
Πέρα από τα Lineups, το YouTube Select μπορεί να βοηθήσει διαφημιστές να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέο κοινό από κορυφαίες εφαρμογές του YouTube και από κατηγορίες όπως YouTube Kids, Sports, Music και Originals με χορηγούς και προγράμματα. Σε όλες τις αγορές οι διαφημιστές θα πρέπει να συνεργαστούν με τις τοπικές ομάδες για να προσαρμόσουν το κατάλληλο YouTube Select πλάνο, ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Προηγμένα συστήματα ελέγχου
Συγχρόνως με το YouTube Select μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι αγορές διαφημίσεων που πραγματοποιείτε είναι ασφαλείς για το brand σας. Θα έχετε πρόσβαση σε προηγμένα συστήματα καταλληλότητας και ελέγχου, καθώς και την επιλογή να τοποθετείτε διαφημίσεις σε βίντεο που έχουν κατηγοριοποιηθεί από μηχανές και επιβεβαιωθεί από ανθρώπους σε όλα τα lineups (lineup/market dependent).
Με περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερες δυνατότητες και μεγαλύτερη σιγουριά, το YouTube Select παρέχει έναν ευκολότερο τρόπο για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο κοινό σας, σε κλίμακα. Το πιο σημαντικό είναι ότι το YouTube Select συνεισφέρει ουσιαστικά στα αποτελέσματα της επιχείρησής σας. Το 2019, τα παγκόσμια lineups σημείωσαν, κατά μέσο όρο, αύξηση 13% στην αναγνωσιμότητα και 9% στην πρόθεση αγοράς. Μια Marketing Mix Model μέτα-ανάλυση που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ με την Nielsen, έδειξε ότι τα YouTube Select lineups είχαν RΟΙ μεγαλύτερο κατά 73% στα Marketing Mix Models που συνέκριναν τα YouTube Select Lineups, από αυτά της τηλεόρασης και άλλων ψηφιακών μέσων για τη περίοδο 2016-2018.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας