Instagram: Οι influencers μάλλον θα πρέπει να πληρώνουν για να βάζουν links

Instagram: Οι influencers μάλλον θα πρέπει να πληρώνουν για να βάζουν links
Instagram: Όσοι θέλουν να βάλουν λινκ στις φωτογραφίες για να προωθήσουν ένα προϊόν θα πρέπει να πληρώσουν το γνωστό Social Media,

Όσοι είναι χρήστες των Social Media και ειδικότερα του Instagram γνωρίζουν ότι υπάρχουν αυτοί που κάνουν προώθηση ενός προϊόντος. Οι λεγόμενοι influencers που έχουν μαζέψει ένα σεβαστό αριθμό ακόλουθων. Οι συγκεκριμένοι πολλές φορές ποζάρουν με ένα προϊόν λέγοντας μας πόσο ευχαριστημένοι είναι. Πρόκειται ουσιαστικά για έναν τρόπο έμμεσης διαφήμισης καθώς το τέλος της ανάρτησης υπάρχει ένα λινκ που μας οδηγεί σε κάποιο σάιτ.

Ωστόσο δεν αποκλείεται αυτό να αλλάξει το επόμενο διάστημα καθώς το Instagram σκέφτεται να χρεώνει την προσθήκη link στην περιγραφή μιας φωτογραφίες. Η πληροφορία προέρχεται από μία κατάθεση πατέντας που διέρρευσε. Σε αυτήν, την οποία είχε καταθέσει από το 2016 το Facebook, φαίνεται να εμφανίζεται ένα pop-up παράθυρο ζητώντας από το χρήστη να πληρώσει δύο δολάρια, όταν εισάγει μία διεύθυνση στην περιγραφή του post. Για να γίνει λοιπόν ενεργό το link και να μπορεί να το επιλέξει κάποιος, ο δημιουργός θα χρεώνεται με ένα χρηματικό ποσό.

Όλοι θα μπορούν να βάλουν λινκ

Η προσθήκη λινκς στην περιγραφή των φωτογραφιών ήταν κάτι που ζητούσαν εδώ και καιρό οι χρήστες. Έως τώρα, οι χρήστες με πάνω από 10.000 followers μπορούν να εισάγουν link με swipe up των Stories. Οι υπόλοιποι μπορούν να γράφουν στο post “link in bio” αλλά κανένας τρόπος δεν είναι τόσο απλός όσο το link στη περιγραφή της φωτογραφίας. Φαίνεται όμως το Instagram δεν είναι πρόθυμο να προσφέρει αυτό το χαρακτηριστικό δωρεάν. Ωστόσο, όπως με κάθε πατέντα, μπορεί και αυτή να μην έρθει στην αγορά, αλλά ακόμα και να έρθει δε γνωρίζουμε το πότε.

Θυμίζουμε ότι το επόμενο διάστημα θα γίνει άλλη μια αλλαγή που αφορά τους αναγνωρισμένους λογαριασμούς. Πιο συγκεκριμένα, η διαδικασία πιστοποίησης του χρήστη για να πάρει το πολυπόθητο τικ θα περιέχει βήματα άλλου τύπου αναγνωρισιμότητας του χρήστη. Αυτή θα μετριέται από τα αφιερώματα του Τύπου για το συγκεκριμένο πρόσωπο που θέλει να γίνει verified χρήστης. Πρόκειται για μία προσπάθεια να είναι πιο δίκαιη και ανοιχτή η διαδικασία, με το Instagram να μετρά μεταξύ άλλων, τον βαθμό αναγνωρισιμότητας του χρήστη, ο οποίος θα μετριέται από τα αφιερώματα του Τύπου για το συγκεκριμένο πρόσωπο που θέλει να γίνει verified χρήστης.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play