Η σημαντική αλλαγή που έκανε το Messenger και παρατήρησαν ελάχιστοι

Η σημαντική αλλαγή που έκανε το Messenger και παρατήρησαν ελάχιστοι
Messenger αλλαγές: Πρόσφατα έγινε μια σημαντική τροποποίηση που λίγοι παρατήρησαν.

Σε μια ακόμη αλλαγή στο δημοφιλές Messenger προέβησαν οι αρμόδιοι, προκειμένου να βελτιώσουν την εφαρμογή που χρησιμοποιεί όλος ο κόσμος.

Το Facebook Messenger, εν συντομία Messenger, είναι μια υπηρεσία άμεσων μηνυμάτων και εφαρμογή λογισμικού που παρέχει το κείμενο και τη φωνή. Το Messenger επιτρέπει στους χρήστες να συνομιλούν με φίλους τόσο στο κινητό όσο και στην κεντρική ιστοσελίδα. Όπως έχει αναφέρει η εταιρεία, το Messenger έχει ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες κάθε μήνα. Και για αυτόν τον λόγο η Facebook στοχεύει στο να είναι όσο πιο φιλική γίνεται η πλατφόρμα για τους χρήστες.

Εξάλλου, το κινητό έχει γίνει προέκταση του χεριού των περισσοτέρων, με την πλειοψηφία των ανθρώπων πλέον να έχει λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα. Μάλιστα, το Messenger είναι ένα από τα πιο δημοφιλή που χρησιμοποιούν μικροί και μεγάλοι για να επικοινωνούν μεταξύ τους με μηνύματα και βιντεοκλήσεις. Και πρόσφατα έγινε μια σημαντική αλλαγή που λίγοι παρατήρησαν, αν και αξίζει να αναφέρουμε πως δεν έχει εφαρμοστεί σε όλους τους χρήστες στην Ελλάδα αλλά σε πολύ μεγάλη μερίδα.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες λοιπόν, δεν μπορείς πλέον να προσθέσεις ιστορία, δηλαδή την εικόνα ή το βίντεο που διαρκεί μόνο 24 ώρες. Αλλά το γνωστό, σε όλους μας, story μπορείς να το ανεβάσεις μόνο μέσω Facebook. Στη θέση της ιστορίας έχει δημιουργηθεί μια άλλη επιλογή που είναι η δημιουργία δωματίου, των γνωστών δηλαδή chat rooms. Εκεί μπορείς να οργανώνεις ομαδικές συνομιλίες και βιντεοκλήσεις με την οικογένεια, τους φίλους ή τους συνεργάτες σου. Αν πλέον λοιπόν, θες να φτιάξεις ιστορία θα πρέπει να μπεις στο προφίλ σου στο Facebook και όχι μέσω Messenger.

Να αναφέρουμε πως το Facebook είναι η πιο γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του 2004. Οι χρήστες της μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω μηνυμάτων και να ειδοποιούν τους διαδικτυακούς τους φίλους όταν ανανεώνουν τις προσωπικές πληροφορίες τους. Πρόκειται εξάλλου, για το κορυφαίο σε επισκεψιμότητα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς πέρασε το Myspace τον Απρίλιο του 2008. Σύμφωνα με τους ανεξάρτητους παρόχους στοιχείων επισκεψιμότητας Alexa και SimilarWeb, το Facebook είναι δεύτερο και πρώτο σε επισκεψιμότητα αντίστοιχα, έχοντας την υψηλότερη επισκεψιμότητα ανάμεσα στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play