Snapchat: Παρουσιάζει τις πρώτες μίνι εφαρμογές του [vid]
Το Snapchat προχωρά σε αναβάθμιση αφού αποφάσισε να κάνει τη συνομιλία πιο ενδιαφέρουσα εισάγοντας τη δυνατότητα εκκίνησης ελαφρών εφαρμογών βοηθητικών προγραμμάτων από την ενότητα chat.
Οι εφαρμογές είναι προσβάσιμες μέσω μιας καρτέλας και έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν χωρίς να σας απομακρύνουν από τη συνομιλία που έχετε με τους φίλους σας. Όπως αναφέρει το TechCrunch reports, το Snapchat αποφάσισε να ονομάσει αυτό το νέο feauture «Minis».
Μόλις ανοίξουν, καταλαμβάνουν ολόκληρη την οθόνη για να επιτύχετε άμεσα τον σκοπό σας, σύμφωνα με το pcmag. Οι διαθέσιμες εργασίες εξαρτώνται από τους προγραμματιστές και τις υπηρεσίες που συνδέονται για να χρησιμοποιούν τα Minis.
Τι θέλει να πετύχει το Snapchat με τα «Minis»;
Το γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης δίνει πρόσβαση για κράτηση εισιτηρίων για ταινίες ή μουσικά φεστιβάλ, να λαμβάνετε μέρος σε ψηφοφορίες, να δοκιμάστε να μάθετε μια νέα γλώσσα ή να κάνετε μερικές γρήγορες αναπνευστικές ασκήσεις για να παραμείνετε ήρεμοι. Είναι ένας τρόπος επίτευξης όλων αυτών των μικρών εργασιών που διαφορετικά θα ξεχνούσατε να κάνετε ή θα τις αναβάλλετε για αργότερα, επειδή θα χρειάζονταν να φορτώσετε μία ξεχωριστή εφαρμογή.
Προς το παρόν, περιμένουμε μόλις επτά εφαρμογές Minis να εμφανιστούν τον επόμενο μήνα, συμπεριλαμβανομένων των Coachella, Headspace, Atom, Let’s Do it, Prediction Master, Saturn και Tembo. Οι προγραμματιστές που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν «Minis», όπως αναφέρει το pcmag, πρέπει να εγγραφούν στην εφαρμογή που είναι διαθέσιμη για τους δημιουργούς και ονομάζεται, «Snap Kit».
Τι είναι το Snapchat;
Το Snapchat είναι ένα προϊόν λογισμικού εφαρμογής μηνυμάτων εικόνας που δημιουργήθηκε από τους Έβαν Σπίγκελ, Μπόμπι Μέρφι και Ρέγκι Μπράουν, όταν ήταν φοιτητές στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ. Σύμφωνα με τις δημοσιευμένες στατιστικές του Snapchat, από τον Μάιο του 2015, οι χρήστες της εφαρμογής έστελναν 2 δισεκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο ανά ημέρα.
Τον Νοέμβριο του 2015, ο αριθμός αυτός έφτασε τα 6 δισεκατομμύρια βίντεο ανά ημέρα. Η εταιρεία έχει μια αποτίμηση των 10 – 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το 2016, το Snapchat έφτασε τις 7 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο ανά ημέρα. Ωστόσο, στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 (τέλος Ιουλίου) είχε 188 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες, περίπου τρία εκατομμύρια λιγότερους σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους (μείωση 2%).
Και είναι η πρώτη φορά που το Snapchat έχασε χρήστες. Για αυτό οι αναλυτές άρχισαν να αναρωτιούνται αν αυτό προμηνύει σοβαρότερα προβλήματα για το μέλλον. Παρόλα αυτά, τo Snapchat είναι διαθέσιμο σε 20 γλώσσες, ανάμεσα τους είναι και τα ελληνικά.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας