Αυτή είναι η μάρκα του κινητού που δεν χαλάει σχεδόν ποτέ [pics]

Αυτή είναι η μάρκα του κινητού που δεν χαλάει σχεδόν ποτέ [pics]
Τις μάρκες στα κινητά τηλέφωνα, οι οποίες έχουν τον χαμηλότερο «δείκτη αποτυχία» παρουσιάζει μια μεγάλη έρευνα της εταιρείας Harris Interactive.

Τα κινητά τηλέφωνα έχουν μετατραπεί σε alter ego του εαυτού μας. Όλοι επιζητούμε ένα μοντέλο που να μην σπάει όταν πέφτει κάτω, να μην “πνίγεται” όταν πέφτει στο νερό, να σκέφτεται πιο γρήγορα από το μυαλό μας, να μας ψήνει …καφέ  και γενικά να μην χαλάει. Με βάση τα παραπάνω και όχι μόνο πραγματοποιήθηκε μια σημαντική έρευνα.

Έτσι, τις κατασκευάστριες εταιρείες  που παρουσιάζουν τον χαμηλότερο «δείκτη αποτυχίας» στα κινητά τηλέφωνα τους παρουσίασε μια μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Harris Interactive στη Γαλλία.

Με τον όρο «δείκτης αποτυχίας» εννοείται το ποσοστό των συσκευών που επέστρεψαν για επισκευή πριν από τη λήξη της διετούς εγγύησης. Κατ’ επέκταση όσο καλύτερη επίδοση παρουσιάζει μία εταιρεία ως προς αυτόν το δείκτη τόσο πιο αξιόπιστα θεωρούνται τα προϊόντα της αλλά και η ίδια η μάρκα.

Η έρευνα βασίστηκε σε δείγμα 130.350 κινητών τηλεφώνων που επέστρεψαν για επισκευή στα σημεία service της αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων Fnac Darty, σε Γαλλία και Βέλγιο, με την Harris Interactive να συντάσσει την κατάταξη των κατασκευαστών, σύμφωνα με τον αριθμό των περιστατικών που παρουσιάστηκαν στα κινητά τους τηλέφωνα.

Όσο μικρότερος ήταν ο αριθμός των περιστατικών που προέρχονταν από μία εταιρεία, τόσο πιο ψηλά στην κατάταξη εμφανίζεται ο συγκεκριμένος κατασκευαστής. Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Honor, με τη Huawei να έρχεται δεύτερη και την Apple να καταλαμβάνει την τρίτη θέση.

Από το σύνολο των 130.350 κινητών τηλεφώνων που έφθασαν στο σέρβις, ποσοστό 34% επιδιορθώθηκαν άμεσα, για το 54% χρειάστηκε αντικατάσταση κάποιου εξαρτήματος, ενώ περισσότερα από 1 στα 10 κινητά (12%) αντικαταστάθηκαν με νέα συσκευή. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ο μέσος χρόνος αντικατάστασης ενός κινητού τηλεφώνου στη Γαλλία (δηλαδή, ο χρόνος που ο καταναλωτής δεν προχωρά στην απόκτηση μιας νέας συσκευής) έχει φθάσει πλέον τα τρία έτη, συνεχίζοντας στην ίδια αυξητική τάση που χαρακτηρίζει την αγορά της κινητής όλη την τρέχουσα δεκαετία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play