Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσεις το κοινό σου στο Instagram
Όλο και περισσότεροι βλέπουν το Instagram ως ένα μέσο προβολής αλλά και διαφήμισης. Μοντέλα, ηθοποιοί αλλά και απλοί άνθρωποι δίνουν έμφαση στο προσωπικό μέσο δικτύωσης, καθώς βλέπουν πως μακροπρόθεσμα μπορεί να εξελιχθεί σε κανονική δουλειά, μιας και οι περισσότερες εταιρίες διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής. Μια νέα μέτρηση για λογαριασμό του Instagram μπορεί με οκτώ απλά βήματα να δείξει τον δρόμο της “εκτόξευσης” ενός λογαριασμού.
Προσέγγιση
Άμα θέλεις να παρακολουθήσεις την απήχηση που έχει το brand σου στο Instagram, η εξέταση της “προσέγγισης” νέων χρηστών είναι μια από τις σημαντικότερες ενέργειες που θα πρέπει να λάβεις υπόψη. Ενώ παλαιότερα, τα πάντα αφορούσαν τα ποσοστά συμμετοχής των χρηστών στο Instagram, η απομάκρυνση των likes σε πολλές χώρες αλλάζει τα πράγματα!
Ως αποτέλεσμα, η εμβέλεια είναι τώρα πολύ πιο σημαντική για την αποτελεσματικότερη προσέγγιση κοινού. Έτσι αν ο στόχος σου είναι να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου και να φτάσεις στον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό χρηστών, θα πρέπει να εστιάσεις στην αύξηση της προσέγγισής σου στο Instagram.
Αποθήκευση
Οι λογαριασμοί στο Instagram δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να αποθηκεύουν τις αναρτήσεις που θέλουν για αργότερα – ειδικότερα τώρα που τα likes είναι παρελθόν. Με τις αποθηκεύσεις στο Instagram, οι χρήστες μπορούν να συλλέξουν και να αποθηκεύσουν posts, απλά πατώντας το εικονίδιο “σελιδοδείκτη” στην κάτω δεξιά γωνία μιας ανάρτησης.
Αυτές οι αποθηκεύσεις είναι ένα βασικό βήμα για τον αλγόριθμο του Instagram, καθώς υποδηλώνουν έντονο ενδιαφέρον για το περιεχόμενό σου. Όσες περισσότερες αποθηκεύεις έχεις σε ένα posts, τόσο σε περισσότερες αρχικές σελίδες θα εμφανιστεί ο λογαριασμός σου.
Πωλήσεις
Mπορεί όλοι να μιλάνε για το TikTok αυτή τη στιγμή, αλλά όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ της επιχείρησής σου και την αύξηση των πωλήσεων, το Instagram είναι σίγουρα η καλύτερη (και πιο εξελιγμένη) πλατφόρμα στην οποία θα επικεντρωθείς. Το Instagram έχει κάνει τεράστια βήματα τα τελευταία χρόνια για να βοηθήσει τις εταιρείες στο θέμα των πωλήσεων, εισάγοντας διαφημιστικά posts, Instagram Stories, αγορές και πιο πρόσφατα, τα φίλτρα AR.
Για να παρακολουθήσεις τις πωλήσεις από το Instagram, απλά πρόσθεσε UTM parameters – Ενιαίος Εντοπιστής Πόρων – σε οποιονδήποτε σύνδεσμο χρησιμοποιείς. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να καταλάβεις όχι πώς οδηγείται κάποιος στο περιεχόμενό σου, αλλά πως μετατρέπεται αυτό σε “χρήμα”.
Το Instagram έχει επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τα brands: έναν σύνδεσμο με δυνατότητα κλικ στο bio. Ο σύνδεσμος στο bio σου είναι ένα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία για την προώθηση της ιστοσελίδας σου μέσω του Instagram.
Engagement rate
Καθώς τα likes εξαφανίζονται σε ολόκληρο τον κόσμο, τα σχόλια είναι η νέα μέτρηση προσέγγισης χρηστών για τα brands στο Instagram. Το engagement rate στο Instagram αποτελεί βασική ένδειξη για την ανταπόκριση που έχει το περιεχόμενό σου στο διαδικτυακό κόσμο. Αν οι followers σου σχολιάζουν και μοιράζονται το περιεχόμενό σoυ, το engagement rate σου θα αυξηθεί.
Πώς υπολογίζεται το engagement rate;
Χώρισε τον συνολικό αριθμό των likes σου και των σχολίων από τον αριθμό των followers σου και, στη συνέχεια, πολλαπλασιάσεις με το 100, για να δώσεις ένα ποσοστό.
Engagement rate = (Likes + Comments) / Followers * 100
Προβολές Instagram stories
Ένα από τα πιο δύσκολα σημεία στο Instagram είναι η δημιουργία περιεχομένου στα Insta stories, έτσι ώστε να αρέσει στο κοινό σου. Θέλεις να δημιουργήσεις ιστορίες που πραγματικά θα αρέσουν στους followers σου και να κρατάει την προσοχή τους από την αρχή μέχρι το τέλος ζωντανή;
Μόλις μάθεις το είδος του περιεχομένου που έχει “αγκαλιάσει” το κοινό σου, μπορείς να οργανωθείς καλύτερα και να συνεχίσεις να δημιουργείς περιεχόμενο που απευθύνεται για αυτούς.
Αλλά πώς μπορείς να πεις ποιο περιεχόμενο είναι καλύτερο; Όλα καταλήγουν στις προβολές των Instagram Stories.
- Έλεγξε το ποσοστό ολοκλήρωσης για κάθε ιστορία, δηλαδή πόσα δευτερόλεπτα έκατσε ένας χρήστης στην ιστορία σου.
- Υπολόγισε τις ιστορίες στο Instagram για να παρακολουθήσεις τη κίνηση του λογαριασμού σου.
- Υπολόγισε το ποσοστό “απόρριψης” μετά την πρώτη σου ιστορία.
Η καλύτερη στιγμή για να κάνεις post
Γνωρίζεις ότι θα μπορούσες να παρεμποδίσεις το ποσοστό επιτυχίας σου, άμα δημοσιεύεις τα posts σου τη λάθος στιγμή; Η εύρεση της καλύτερης ώρας για την ανάρτηση είναι ο καλύτερος τρόπος να προσεγγίσεις το κοινό σου όταν είναι πιο πιθανό να σχολιάσει το περιεχόμενό σου. Δες αναλυτικά τα posts και τις ιστορίες σου για να δεις την καλύτερη μέρα και ώρα για να δημοσιεύσεις.
Ανάπτυξη
Η διατήρηση των “καρτελών” στο προφίλ σου ήταν πάντα σημαντική, αλλά τώρα – χάρη στις μετρήσεις του Instagram “follow” και “unfollow” – μπορείς να δεις πόσους followers κερδίζεις και πόσους χάνεις κάθε μέρα. Έχοντας αυτό το επίπεδο διορατικότητας, είναι πολύ χρήσιμο να κατανοήσεις το περιεχόμενο που θα σε βοηθήσεις να αυξηθούν οι followers σου.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας