Αυτή είναι η ρητή απαγόρευση του Instagram στους influencers
Οι χρήστες του Instagram καθημερινά κατακλύζονται από εκατοντάδες διαφημίσεις που πραγματοποιούνται μέσω των influencers. Το κύμα των ανθρώπων που προωθούν προϊόντα μέσω της εφαρμογής γίνεται όλο και πιο έντονο, καθώς μοντέλα, ηθοποιοί αλλά και απλά πρόσωπα που έχουν χιλιάδες ακόλουθους πραγματοποιούν αμέτρητες καμπάνιες. Ωστόσο το Instagram προσπαθεί εν μέσω αυτού του “βομβαρδισμού” να κάνει διαχωρισμό αποκλείοντας από τους influencers δικαίωμα διαφήμισης σε συγκεκριμένα προϊόντα.
Το Instagram απαγορεύει τη διαφήμιση περιεχομένου με ηλεκτρονικά τσιγάρα αλλά και τσιγάρα γενικότερα. Απαγορεύεται να υπάρχει τέτοια διαφήμιση χορηγούμενη στα social media, όπως ανακοίνωσε η εταιρία.
Συγκεκριμένα, οι influencers δεν επιτρέπεται να προωθούν περιεχόμενο με ηλεκτρονικά τσιγάρα, προϊόντα καπνού και όπλα. Παραδόξως, η εταιρεία σημειώνει ότι οι διαφημιστικές της πολιτικές έχουν απαγορεύσει εδώ και καιρό τη διαφήμιση αυτών των προϊόντων. Ωστόσο, φαίνεται ότι το Instagram δεν είχε επιβάλλει προηγουμένως την πολιτική για διαφημιστικό περιεχόμενο, λέγοντας ότι τώρα προτίθεται να ξεκινήσει την κατάργηση αυτών των διαφημίσεων «τις ερχόμενες εβδομάδες».
Και οι influencers απαγορεύεται ρητά να προωθούν τέτοιο περιεχόμενο. Φυσικά, αυτό ενοχλεί τις εταιρίες καθώς δεν μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Μάλιστα, η εταιρία Juul έκλεισε πέρυσι τους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του Instagram, μετά την ευρεία αποδοκιμασία ότι οι πρώτες διαφημιστικές εκστρατείες της εταιρείας απευθύνονταν σε νέους μη καπνιστές!
Να σημειωθεί, πως το Instagram έχει ήδη απαγορεύσει την προώθηση αναρτήσεων που έχουν να κάνουν με συμπληρώματα διατροφής και δίαιτες καθώς και αλκοόλ. Κι ενώ οι influencers θα μπορούν ακόμη να προωθούν τέτοια post, θα περνούν από πολύ ειδικούς περιορισμούς, ήδη από τις αρχές του 2020. Πολύ περισσότερο, το Instagram αναφέρει ότι δημιουργεί ένα εργαλείο, το οποίο θα επιτρέπει στους influencers να δημιουργούν περιορισμούς αναφορικά με την ηλικία που βλέπει συγκεκριμένα post.
Το τελευταίο διάστημα, άλλωστε το Instagram πειραματίζεται κρύβοντας τα likes πλέον στις περισσότερες χώρες, κάνοντας πιο ξεκάθαρα ποια posts είναι χορηγούμενα και ποιοι συνεργάζονται με ποιες εταιρίες.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας