Netflix: Απίθανο στατιστικό για τη δημοφιλή υπηρεσία

Netflix: Απίθανο στατιστικό για τη δημοφιλή υπηρεσία
Netflix: Άλλο ένα στατιστικό στοιχείο που εντυπωσιάζει για τη δημοφιλή πλατφόρμα.

Το Netflix έχει μπει για τα καλά πλέον στη ζωή μας και ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι παγκοσμίως το χρησιμοποιούν.

Η δημοφιλής πλατφόρμα έχει γίνει η αγαπημένη συνήθεια του κόσμου. Και τα στατιστικά που συναντάμε πλέον και την αφορά είναι απίστευτα.

Το athinorama παρουσιάζει μια έρευνα η οποία δείχνει πόσο ίντερνετ… χρειάζεται το μήνα κάθε υπηρεσία. Η έρευνα Global Phenomena of Internet που διενεργεί η Sandvine με την συνεργασία 150 παρόχων Δικτυακής πρόσβασης στον κόσμο αποδίδει όχι λιγότερο από το 58 % (!) της λήψης δεδομένων μέσω Internet σε υλικό video. To ποσοστό αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξης του 22% σε διάστημα τριετίας και ναι μεν έχει λογική βάση, αλλά παραμένει εξαιρετικά υψηλό αν σκεφτεί κανείς πως δουλεύουμε και διασκεδάζουμε με ένα σωρό άλλους τρόπους που απαιτούν την μεταφορά πολύ μεγάλων αρχείων άσχετων με το video.

Το 15%, μάλιστα, του υλικού video που λαμβάνεται σε μηνιαία βάση μέσω Internet αντιστοιχεί σε μία και μόνη πηγή: αναφερόμαστε φυσικά στο Netflix, την πλέον δημοφιλή υπηρεσία διανομής ψυχαγωγικού περιεχομενου μέσω Διαδικτύου, η οποία έχει κατορθώσει να επιβληθεί στην κατηγορία παρά την ύπαρξη εναλλακτικών όπως οι Hulu και Amazon Prime Video.

Αυτό το 15% είναι εκπληκτικό όχι μόνο αυτόνομα, αλλά και μετά από κάποια ανάλυση, αναφέρει το athinorama: Με δεδομένο το γεγονός ότι οι συνδρομητές του Netflix που αξιοποιούν το τρίτο επίπεδο ποιότητας εικόνας, αυτό της υπερυψηλής ευκρίνειας (4Κ/HDR), είναι η μειοψηφία, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό πως όχι μόνο είναι πάρα, μα πάρα πολλοί οι υπόλοιποι (περί τα 100 εκατομμύρια) αλλά κάνουν και πάρα, μα πάρα πολλή χρήση της υπηρεσίας.

Όσο περισσότερο, δε, αυξάνεται η διείσδυση των τηλεοράσεων 4Κ/HDR στην παγκόσμια αγορά και όσο μεγαλύτερο γίνεται το ποσοστό των συνδρομητών του Netflix που θέλουν να απολαμβάνουν πρόγραμμα σε υπερυψηλή ευκρίνεια, τόσο περισσότερα δεδομένα από την συνολική “κίνηση” του Internet θα “καταναλώνονται” από την αμερικανική υπηρεσία.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα της Sandvine όλο το υπόλοιπο περιεχόμενο video που προέρχεται από τοποθέτηση σε websites, από video conference και άλλες εφαρμογές αντιστοιχεί στο 13% της λήψης δεδομένων μέσω Internet, ενώ στην τρίτη θέση με 11% βρίσκεται μόνο του το YouTube.

Πού τοποθετούνται αυτά συγκριτικά με άλλες χρήσεις του Διαδικτύου; Το Web browsing αντιστοιχεί στο 17% των ληφθέντων δεδομένων, το gaming στο 8% ενώ η χρήση υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης στο 5%. Και να σκεφτεί κανείς πως είναι ακόμη πάρα πολλά τα εκατομμύρια καταναλωτών που προτιμούν την θέαση ψυχαγωγικού κι ενημερωτικού περιεχομένου μέσω της “παραδοσιακής” τηλεόρασης.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play