Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας: Δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών για την ευαισθητοποίηση στη θαλάσσια ρύπναση

Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας: Δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών για την ευαισθητοποίηση στη θαλάσσια ρύπναση
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και Εργαλεία Διαμόρφωσης Οικολογικής Συνείδησης, ιδιαίτερα για τη θαλάσσια ρύπανση,θα αναπτυχθούν και θα χρησιμοποιηθούν για εκπαιδευτικούς σκοπούς σε σχολεία, στο πλαίσιο ευρωπαϊκού έργου, σύμφωνα με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας.

Το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) είναι επικεφαλής ενός νέου ευρωπαϊκού έργου, που έχει ως στόχο να αναπτύξει ηλεκτρονικά παιχνίδια και εργαλεία διαμόρφωσης οικολογικής συνείδησης, ιδίως για τη θαλάσσια ρύπανση. Τα παιγνίδια θα χρησιμοποιηθούν για εκπαιδευτικούς σκοπούς, προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές.

Το έργο «Διαμόρφωση κριτικής σκέψης σε θέματα θαλάσσιας ρύπανσης στα σχολεία με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών (ΤΠΕ)» χρηματοδοτείται από το Erasmus + και θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με έξι άλλους οργανισμούς από τέσσερις χώρες: Την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας

Εκπαίδευσης Κρήτης, το Ινστιτούτο Θαλάσσιας και Περιβαλλοντικής Έρευνας Αρχιπέλαγος στη Σάμο, το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ στη Βρετανία, το Πανεπιστήμιο Κύπρου, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου, το Inspectoratul Scolar Judetean της Ρουμανίας, καθώς, επίσης, σχολεία στην Ουαλία, τη Ρουμανία, την Κύπρο και την Ελλάδα.

Το διδακτικό υλικό, που θα διαμορφωθεί από τη συνεργασία διαφόρων επιστημονικών πεδίων, θα επικεντρωθεί στη θαλάσσια ρύπανση, χρησιμοποιώντας σενάρια για την εμφάνιση πετρελαιοκηλίδων και επιπλεόντων αντικειμένων. Οι μαθητές θα μπορούν να διαμορφώσουν μία σφαιρική άποψη των επιπτώσεων της περιβαλλοντικής μόλυνσης και της θαλάσσιας ρύπανσης, μέσα από αναπαραστάσεις, κινούμενα σχέδια, χάρτες, φωτογραφίες, ταινίες, ερωτηματολόγια κ.ά.

Συντονιστής του έργου, σύμφωνα με το ΙΤΕ, είναι ο Βασίλης Κοντογιάννης από το Ινστιτούτο Πληροφορική.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play