Έρευνα: Οι νέοι ηλικίας 13-22 ετών είναι απόλυτα εξαρτημένη από το mobile Internet

Έρευνα: Οι νέοι ηλικίας 13-22 ετών είναι απόλυτα εξαρτημένη από το mobile Internet
Απόλυτα εξαρτημένοι από το smartphone τους κι από το mobile internet είναι οι νέοι ηλικίας 13-22 ετών.

Σύμφωνα με έρευνα της CommScope οι εφαρμογές που χρησιμοποιούν πιο συχνά οι νέοι ηλικίας 13 έως 22 ετών, είναι το YouTube, το WhatsApp, το Facebook, το Instagram και το Twitter. Η αποκαλούμενη και ως “Generation Z” ελέγχει το smartphone της κάθε τρία λεπτά κατά μέσο όρο!

Από τα ευρήματα της έρευνας της CommScope, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 4.000 ανθρώπων σε οκτώ μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο, προκύπτει ότι οι νέοι αυτών των ηλικιών, εκτός από το ότι ελέγχουν συνεχώς το τηλέφωνο τους, μοιράζονται εμπειρίες σε απευθείας σύνδεση – οι οποίες, μάλιστα, δεν πιστεύουν ότι παραμένουν απαραίτητα ιδιωτικές – ενώ η πιο δημοφιλής φιλοδοξία σταδιοδρομίας τους είναι να εξελιχθούν σε διάσημους YouTubers.

“Οι νέες τάσεις και χρήσεις της τεχνολογίας έχουν, ήδη, μεγάλο αντίκτυπο στην κοινωνία, ανοίγοντας το δρόμο για σημαντικές κοινωνικές, πολιτικές και τεχνολογικές αλλαγές. Η τεχνολογία αλλάζει το πώς ζούμε, πώς δουλεύουμε και πως χαλαρώνουμε”, αναφέρουν οι συντάκτες της έρευνας της CommScope.

Από την έρευνα προκύπτει, για παράδειγμα, ότι για τη λεγόμενη “γενιά Ζ” η κατανάλωση περιεχομένου έχει μετακινηθεί σχεδόν εξ ολοκλήρου στο video on demand. “Οι σημερινοί έφηβοι βρίσκουν την ιδέα να παρακολουθούν περιεχόμενο βίντεο, όταν αυτό μεταδίδεται και όχι όποτε το θέλουν, να είναι τόσο αναχρονιστική, όσο το να στέλνουν ένα τηλεγράφημα”, σημειώνει η έρευνα.

Generation Z Όπως είναι αναμενόμενο, οι αυξημένες απαιτήσεις των σημερινών εφήβων από την τεχνολογία δημιουργούν αυξημένη ζήτηση για δεδομένα και άρα αυξημένες ανάγκες για υψηλή ποιότητα δικτύων. Η έρευνα, για παράδειγμα, διαπιστώνει ότι το 60% των νέων ηλικίας 13-22 ετών δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει ένα application ή να επισκεφθεί ένα site, αν το download είναι αργό. Στο μεταξύ, τα 2/3 δηλώνουν θετικά στις αγορές μέσω των social media. Να σημειωθεί ότι, σήμερα, οι εκπρόσωποι της Generation Z αντιπροσωπεύουν το 25% της παγκόσμιας αγοραστικής δύναμης, ποσοστό που αναμένεται να φτάσει το 40% την επόμενη δεκαετία.

Σύμφωνα με την έρευνα, τέλος, οι εφαρμογές που χρησιμοποιούν πιο συχνά οι νέοι ηλικίας 13 έως 22 ετών, είναι το YouTube, με το WhatsApp να ακολουθεί, το Facebook να έπεται, το Instagram να βρίσκεται στην τέταρτη θέση και το Twitter στην πέμπτη.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play