Facebook: Περισσότερη βαρύτητα στα Reactions από ότι στα Likes
Σύμφωνα με πληροφορίες η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του Facebook υπολογίζει τις αντιδράσεις περισσότερο από το “Like”, προκειμένου να προσδιορίσει το περιεχόμενο που εμφανίζετε στο News Feed σας.
“Κατά το παρελθόν έτος έχουμε διαπιστώσει ότι εάν οι άνθρωποι αντιδρούν σε ένα post, είναι ένα ισχυρότερο δείγμα ότι θέλουν να δουν τέτοιου είδους posts από ό, τι αν κάνουν Like σε αυτό”, δήλωσε εκπρόσωπος του κοινωνικού δικτύου. “Έτσι υπολογίζουμε τις αντιδράσεις λίγο περισσότερο από τα likes.”
Με άλλα λόγια: Αν το “like” στέλνει ένα σήμα στο Facebook ότι κάτι σας ενδιαφέρει και θέλετε να δείτε περισσότερα σχετικά με αυτό, η οποιαδήποτε άλλη αντίδραση – ακόμη και μια “αρνητική” – στέλνει ένα ακόμη ισχυρότερο σήμα.
Το Facebook σημειώνει ότι επί του παρόντος όλες οι αντιδράσεις σταθμίζονται το ίδιο, οπότε οι αλγόριθμοι των News Feed δεν θα επηρεαστούν ανάλογα με το αν αντιδράτε με «love» ή «sad» ή «angry».
Το σχόλιο σας