Σούπερ-μάρκετ επαυξημένης πραγματικότητας (photos)

Σούπερ-μάρκετ επαυξημένης πραγματικότητας (photos)
Μέσω οθονών θα παρέχονται πληροφορίες στους καταναλωτές για τα προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν.

Όπω; όλα δείχνουν, τα σούπερ μάρκετ του μέλλοντος είναι γεγονός, καθώς το πρώτο σούπερ μάρκετ επαυξημένης πραγματικότητας, το οποίο σχεδιάστηκε από τον Carlo Ratti, του MIT, άνοιξε στο Μιλάνο.

Το νέο κατάστημα της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, Coop Italia, σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει στυς καταναλωτές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που αγοράζουν την ώρα που το κάνουν. Πώς λειτουργεί; όταν οι καταναλωτές πλησιάζουν ένα προϊόν σε ένα τραπέζι ή ράφι, ενεργοποιούν τους αισθητήρες κίνησης και μέσω μίας οθόνης εμφανίζονται χρήσιμες πληροφορίες για το προϊόν, όπως η διατροφική του αξία και συμβουλές.

Αν και αυτή την στιγμή το σούπερ μάρκετ έχει 6.000 προϊόντα, ο Carlo Ratti, σε δελτίο τύπου ανέφερε ότι υπάρχει χώρος για βελτίωση.

«Σήμερα, η πληροφορία φτάνει στον καταναλωτή κατακερματισμένη. Στο άμεσο μέλλον, θα μπορούμε να ανακαλύψουμε τα πάντα για τα μήλα που κοιτάζουμε, όπως το δέντρο από το οποίο προήλθαν, το διοξείδιο του άνθρακα που παρήγαγε, τις χημικές διεργασίες που έγιναν και το ταξίδι του μέχρι το ράφι του σούπερ μάρκετ».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play