Το Virtual Reality στο χώρο της μόδας
Η εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα είναι πολύ περισσότερα από ένα παιχνίδι.Είναι μια τάση που αναμένεται να αυξηθεί γρήγορα και θα κατακλύσει σχεδόν κάθε μέρος της πραγματικής ζωής, συμπεριλαμβανομένης της μόδας.
Από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές μέχρι τα ημερολόγια, από τα ξυπνητήρια και τις κάμερες, σε όλα πλέον έχουν ενσωματωθεί εξαρτήματα της νέας τάσης. Θα μπορούσαν πλέον και οι ντουλάπες να είναι έτοιμες να ακολουθήσουν τη νέα μόδα και να εξαφανιστούν μέσα στο ψηφιακό τοπίο;
Φαίνεται ότι η τεχνολογία μπορεί να προχωρήσει τόσο πολύ που δεν θα ήταν περίεργο να φτάναμε στο σημείο να αγοράζουμε ρούχα και κοσμήματα μέσα από τον κόσμο της επαυξημένης πραγματικότητας.
«Όλα αυτά τα υλικά πράγματα που νομίζουμε απαραίτητα, θα εξαφανιστούν μέσα στο εικονικό περιβάλλον», λέει η Jody Medich, διευθύντρια σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Singularity, μιλώντας στο WIRED Retail. «Όλα εμφανίζονται σε μία οθόνη- αλλά στο μέλλον, πρόκειται όλα να τα ψάχνουμε μέσα από μία οθόνη», πρόσθεσε.
Η Medich πιστεύει, σύμφωνα με την εφημερίδα «Independent» ότι η επαυξημένη πραγματικότητα θα είναι πανταχού παρούσα στα επόμενα πέντε χρόνια στα τηλέφωνα, τα ακουστικά ή τους φακούς επαφής κι ενώ αυτό μπορεί να ακούγεται λίγο βιαστικό σε ορισμένους, είναι πιο ρεαλιστικό από όσο φαντάζεστε.
Ήδη από το 2014 η εικονική πραγματικότητα έχει κάνει τεράστια βήματα στη βιομηχανία της μόδας, όταν στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου είχε προσφερθεί στους θεατές της πρώτης σειράς το σύστημα προβολής της πασαρέλας κατά 360 μοίρες.
Πιο πρόσφατα ο οίκος Balenciaga, παρουσίασε την κολεξιόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2016 μέσα από τα «μάτια» της εικονικής πραγματικότητας, ο σχεδιαστής Χουσεΐν Τσάλαγιαν κυκλοφόρησε ένα πανοραμικό βίντεο του ντεφιλέ του, ακόμα και ο Dior έχει φτιάξει τα δικά του headset εικονικής πραγματικότητας.
«Αυτή η τεχνολογία θα είναι παντού και δεν θα επηρεάσει μόνο ένα μέρος της ζωής μας, πρόκειται να αλλάξει κάθε πτυχή της ζωής μας. Όλες αυτές οι δραστηριότητες που κάνουμε στις οθόνες σε δευτερόλεπτα πρόκειται να αλλάξουν με ριζικό τρόπο», είπε η Medich, προσθέτοντας ότι «αντί να ψάχνουμε σε μία οθόνη, θα μπορούμε να ψάχνουμε μέσα από την οθόνη. Όταν το καταφέρουμε αυτό τα πράγματα θα είναι μαγικά».
Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν τις online αγορές, αλλά μέχρι στιγμής είναι δύσκολο να γνωρίζουν τι ακριβώς είναι αυτό που αγοράζουν και εάν τους ταιριάζει.Θα μπορούσε η εικονική πραγματικότητα να δώσει λύση;
Η Medich πιστεύει πως ναι και φέρει ως παράδειγμα μία εταιρεία πώλησης επίπλων που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Tango της Google για να φτιάξει μία εφαρμογή που μπορεί να πάρει τα μέτρα του χώρου που θέλει κάποιος να βάλει έπιπλα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας