Μετράει αντίστροφα ο χρόνος που ο Πειραιάς θα έχει το δικό του μετρό

Μετράει αντίστροφα ο χρόνος που ο Πειραιάς θα έχει το δικό του μετρό

Πηγή: carandmotor

Ειδικότερα, τον Σεπτέμβριο θα εγκαινιαστούν οι τρεις νέοι σταθμοί του Μετρό στα Μανιάτικα, το Δημοτικό Θέατρο και τον Πειραιά.

Σε συγκοινωνιακό κόμβο και πόλο έλξης επενδύσεων μετατρέπεται το λιμάνι του Πειραιά που μετράει αντίστροφα για την έναρξη λειτουργίας τριών νέων σταθμών Μετρό. Η κάθοδος του μέσου σταθερής τροχιάς στην πόλη που φιλοξενεί το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, σε συνδυασμό με σειρά έργων που υλοποιούνται εκεί, αναβαθμίζει σημαντικά τις προοπτικές της περιοχής με έκταση περίπου 11.000 χιλιομέτρων. Ειδικότερα, όπως ανέφερε, πρόσφατα, μιλώντας σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Υποδομές Γιώργος Καραγιάννης, στόχος είναι να μετατραπεί τον Πειραιά σε μεταφορικό κόμβο, με την εμπορική λειτουργία του μετρό να τοποθετείται για τις αρχές του Φθινοπώρου.

Ειδικότερα, τον Σεπτέμβριο θα εγκαινιαστούν οι τρεις νέοι σταθμοί του Μετρό στα Μανιάτικα, το Δημοτικό Θέατρο και τον Πειραιά, ενώ κατασκευαστικά θα είναι έτοιμο έως τα τέλη Ιουλίου.

Με τον τρόπο αυτό οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν από το λιμάνι στο αεροδρόμιο σε διάστημα 50 λεπτών

Μία ακόμη μεγάλη υποδομή περιλαμβάνει την υποθαλάσσια σήραγγα που θα συνδέει το Πέραμα με τη Σαλαμίνα με τις μελέτες του έργου να ξεκινούν άμεσα, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη. Για το έργο, που είναι της τάξεως των 350 εκατ. ευρώ, έχουν προεπιλεγεί τρία σχήματα της Άκτωρ-Vinci, της ΤΕΡΝΑ και της ΜΕΤΚΑ.

Σημαντική ανάσα θα δώσει και η δυτική περιφερειακή οδός του Αιγάλεω, που θα «ξεμπλοκάρει» το κυκλοφοριακό «έμφραγμα» στο Σχιστό και το Σκαραμαγκά. Μέσω του έργου αυτού, θα συνδεθεί η Λ. Σχιστού με την Αττική Οδό και θα ολοκληρωθούν και θα λειτουργήσουν οι σήραγγες στη στροφή στον Σκαραμαγκά, ενώ θα κατασκευαστεί και κόμβος που θα συνδέει τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά με την Λεωφόρο Αθηνών.

Εάν ληφθεί υπόψη και η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά, γίνεται αντιληπτό ότι η περιοχή θα αποτελεί την καλύτερη ίσως εξυπηρετούμενη, μέσω συγκοινωνιών, διαθέτοντας ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και Προαστιακό και Μετρό.

Τα μεγάλα έργα υποδομών τροφοδοτούν και τις επενδύσεις σε ακίνητα. Έτσι, η κοινοπραξία Dimand και Grivalia μαζί με την EBRD είναι από τις πρώτες που προχώρησαν σε μαζικού χαρακτήρα επενδύσεις στην περιοχή, αγοράζοντας το 2016 τρία οικοδομικά τετράγωνα που ανήκαν στην καπνοβιομηχανία Παπαστράτος, θυγατρική της Philip Morris International (PMI).

Ένα ακόμη από τα εμβληματικά έργα real estate περιλαμβάνουν την κατασκευή του Πύργου του Πειραιά που θα αποκτήσει την ονομασία Piraeus Tower κι εκτιμάται ότι θα τεθεί σε λειτουργία τον Σεπτέμβριο του 2023. Πρόκειται για βιοκλιματικό κτίριο γραφείων που θα λάβει πιστοποίηση αειφόρου ανάπτυξης βάσει του προγράμματος πιστοποίησης Leadership in Energy and Environmental Design (LEED) σε βαθμίδα Gold. Σημειωτέον ότι τις εργασίες ανακαίνισης του Πύργου Πειραιά-όπου βρισκόταν το Εμποροναυτιλιακό Κέντρο- υλοποιεί η ΤΕΡΝΑ.

Παρά όμως, τα νέα έργα υποδομών και τις επενδύσεις στο real estate, οι τιμές των ακινήτων στον Πειραιά δεν έχουν ακόμη καταγράψει σημαντική άνοδο, με διαμερίσματα ηλικίας 20 ή 30 ετών, όχι κοντά στο Μετρό και χωρίς θέα θάλασσα να πωλούνται πέριξ των 1000-1100 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play