Ημέρα της Μητέρας: Οι δαπάνες για την σημερινή γιορτή αναμένεται να ανέλθουν σε 31,7 δισεκατομμύρια
Πηγή: Stocksy
Οι δαπάνες για την Ημέρα της Μητέρας αναμένεται να ανέλθουν συνολικά σε 31,7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, αυξημένες κατά 13% από το 2021, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα καταναλωτών που δημοσιεύτηκε από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής (NRF) και την Prosper Insights & Analytics.
Περίπου το 84% των ενηλίκων των ΗΠΑ αναμένεται να γιορτάσει την Ημέρα της Μητέρας. Η μέση καταναλωτική δαπάνη προβλέπεται να είναι 245,76 δολάρια, ποσό ρεκόρ για τη συγκεκριμένη γιορτή, αυξημένη κατά 11% από πέρυσι και κατά 25% σε σύγκριση με το επίπεδο πριν από την πανδημία του 2019. «Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να βρουν αξέχαστους τρόπους για να τιμήσουν τις μητέρες τους και άλλες σημαντικές γυναίκες στη ζωή τους και είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν κάτι παραπάνω», δήλωσε ο Matthew Shay, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NRF.
Οι παραλήπτες της Ημέρας της Μητέρας αναζητούν περισσότερα δώρα
Μετά την πανδημία, οι μητέρες και όσες γιορτάζουν τη γιορτή της μαμάς φέτος αναζητούν περισσότερα από φυσικά δώρα. Σε μια πρόσφατη έρευνα της Klaviyo, το 84% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε μια εμπειρία αυτή τη Γιορτή της Μητέρας αντί για απτά δώρα και 1 στις 5 μαμάδες ζήτησε δωροεπιταγές. Σχεδόν το 40% των μαμάδων δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να πάρουν το δικό τους δώρο για τη γιορτή της μητέρας με ρούχα, κοσμήματα και ομορφιά ως τα κορυφαία είδη που σχεδιάζουν να αγοράσουν οι μαμάδες.
Όσοι αγοράζουν κοσμήματα και κακομαθαίνουν τις μαμάδες με ιδιαίτερες εξόδους, όπως δείπνο ή brunch, αναμένεται να φτάσουν τον μέσο όρο των δαπανών φέτος και στις δύο κατηγορίες.
«Τα κοσμήματα παραμένουν μια διαχρονική επιλογή δώρου για την Ημέρα της Μητέρας και συνεχίζουν να κατακτούν ένα αυξανόμενο μερίδιο αγοράς», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Στρατηγικής της Prosper, Phil Rist .
«Σαράντα ένα τοις εκατό των καταναλωτών σχεδιάζει να κάνει δώρο κοσμήματα φέτος, από 34% το 2021 και η συνολική δαπάνη για κοσμήματα αναμένεται να φτάσει τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια».
Τα παραδοσιακά δώρα
Η έρευνα NRF και Prosper Insights & Analytics διαπίστωσε ότι το 39% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να προσφέρει υπηρεσίες συνδρομής προϊόντων, όπως Birchbox ή Stitch Fix. Οι πιο σημαντικοί παράγοντες κατά την αγορά δώρου για την Ημέρα της Μητέρας με βάση την έρευνα καταναλωτών είναι η εύρεση ενός δώρου που είναι μοναδικό ή διαφορετικό (46%) και η εύρεση ενός δώρου που δημιουργεί μια ιδιαίτερη ανάμνηση (41%).
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας