Στον χορό των αυξήσεων Chivas, Jameson και Havana Club στην Ελλάδα

Στον χορό των αυξήσεων Chivas, Jameson και Havana Club στην Ελλάδα

Πηγή: Φωτογραφία - pexels

Υφίσταται μία γενικευμένη εικόνα αύξησης των τιμών παγκοσμίως και αυτή επηρεάζει και τα προϊόντα, δεδομένου ότι είναι υπαρκτές οι ανατιμήσεις στις μεταφορές.

Πρεμιέρα με ανατιμήσεις στην καλοκαιρινή περίοδο θα κάνει η Pernod Ricard Hellas, όπως παραδέχτηκε στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που παρέθεσε η εταιρεία, o Mathieu Lambotte, CEO της εταιρείας.

“Υφίσταται μία γενικευμένη εικόνα αύξησης των τιμών παγκοσμίως και αυτή επηρεάζει και τα προϊόντα, δεδομένου ότι είναι υπαρκτές οι ανατιμήσεις στις μεταφορές και τις πρώτες ύλες με αποτέλεσμα το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο τροφίμων και ποτών να προχωρούν με τη σειρά τους σε αυξήσεις στα τελικά προϊόντα”, ανέφερε συγκεκριμένα ο κ. Lambotte.

Φωτογραφία – Cellier

Εντός του επόμενου τετραμήνου θα περαστούν οι νέες τιμές στα προϊόντα της

O ίδιος ανέφερε ότι από πλευράς της Pernod Ricard Hellas δεν έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής ανατιμήσεις. Προανήγγειλε ωστόσο ότι κάτι τέτοιο θα συμβεί μέσα στο επόμενο τετράμηνο.

Σημειώνεται ότι η Pernod Ricard Hellas, ολοκληρώνει την τρέχουσα οικονομική χρήση στις 30 Ιουνίου. Επομένως η απόφαση για αυξήσεις τιμών στα προϊόντα της θα έρθει εντός της τρέχουσας οικονομικής χρήσης και ουσιαστικά θα προλάβει την επικείμενη καλοκαιρινή περίοδο στην Ελλάδα.

Τα πιο γνωστά αλκοολούχα της εταιρείας

Τα πιο γνωστά από τα προϊόντα της στην ελληνική αγορά είναι το Chivas Regal, το Ballantine’s, το Four Roses, το Jameson, το Eoliki, η Havana Club, η σαμπάνια Μumm αλλά και το ούζο MINI. Επί της ουσίας οι ανατιμήσεις πρόκειται να εφαρμοστούν στο σύνολο του χαρτοφυλακίου της. O CEO της Pernod Ricard Hellas σημείωσε επίσης ότι ακόμα δεν είναι γνωστό το ποσοστό των ανατιμήσεων που θα εφαρμόσει τα προϊόντα της όταν συμβεί αυτό.

Ισχυρή ανάκαμψη πωλήσεων από τον Ιούλιο του 2021 και μετά

Στο περιθώριο της ίδιας εκδήλωσης ο Mathieu Lambotte ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία κατέγραψε ισχυρή ανάκαμψη από τον Ιούλιο του 2021 και ύστερα, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο M. Lambotte.

Όπως σημείωσε το καλοκαίρι που πέρασε χαρακτηρίστηκε από την έντονη τουριστική κίνηση, η οποία επανήλθε στην Ελλάδα. Ενδεικτικό της πορείας της εταιρείας στη χώρα μας είναι το γεγονός ότι με βάση τις πρόσφατες οικονομικές καταστάσεις που δημοσίευσε η μητρική εταιρεία, Pernod Ricard οι πωλήσεις στην Ευρώπη αυξήθηκαν στο πρώτο μισό της χρήσης από το 1,45 δισ. ευρώ που ήταν το 2021, σε 1,79 δισ. ευρώ το 2022, ενώ παγκοσμίως οι πωλήσεις του ομίλου Pernod Ricard στο α’ εξάμηνο αυξήθηκαν από τα 4,98 δισ. ευρώ στα 5,95 δισ. ευρώ.

Φωτογραφία – Beowein

Η νέα άφιξη του Malfy Gin στο χαρτοφυλάκιο της Ελλάδας

Στο πλάνο της εταιρείας είναι η ενίσχυσή της και στον τομέα του gin, όπου προχωράει στην εισαγωγή του ιταλικού premium ποτού, Malfy Gin. Ο CEO της εταιρείας εκτίμησε ότι η φετινή χρονιά θα είναι ενισχυμένη, δεδομένου του σημαντικού αριθμού κρατήσεων για τουριστικά καταλύματα στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι η Pernod Ricard Hellas έχει αναλάβει από τον Οκτώβριο του 2020 την διανομή των ελληνικής παραγωγής λικέρ, Roots. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της πολυεθνικής στη χώρα μας, εφόσον προκύψουν και άλλες αποσταγματοποιίες ή ποτοποιίες που διατηρούν ανάλογο χαρακτήρα με τη Roots Spirits, των αδελφών Σμυρλάκη, θα επιδιώξει συνεργασία μαζί τους. Της συνεργασίας διανομής των Roots, είχε προηγηθεί μερικούς μήνες νωρίτερα άλλη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών για την παραγωγή των λικέρ Roots στις εγκαταστάσεις της Pernod Ricard Hellas στη Μυτιλήνη.

Φωτογραφία – Cava Greco

H περιβαλλοντική κίνηση “Μy beach. Our Planet”

Σημειώνεται εκτός των άλλων ότι η Pernod Ricard Hellas κάνει κινήσεις και στον τομέα της εταιρικής υπευθυνότητας, καθώς ακολουθώντας τις παγκόσμιες δεσμεύσεις του ομίλου αναφορικά με τη βιωσιμότητα και την κοινωνική υπευθυνότητα, πραγματοποιεί την περιβαλλοντική δράση “My beach. Our Planet”. Στόχο έχει να δημιουργήσει μια νέα κουλτούρα οικολογικής και βιώσιμης συμπεριφοράς στις ελληνικές παραλίες.

Δεδομένου ότι ένα σημαντικό ποσοστό των προϊόντων της καταναλώνεται στις παραλίες και στοχεύοντας να εξισορροπήσει τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της λειτουργίας της στην Ελλάδα, η Pernod Ricard Hellas προχωράει σε μακροπρόθεσμη δέσμευση με στόχο να φέρει την αλλαγή τόσο στον κλάδο της εστίασης όσο και στο περιβάλλον των παραλιών της Ελλάδας.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας θα προβεί στην εκπαίδευση επαγγελματιών της εστίασης για την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών λειτουργίας των ελληνικών beach bars. Ταυτόχρονα αναλαμβάνει από την φετινή άνοιξη τον καθαρισμό 7 παραλιών της Ελλάδας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play