Τράπεζα Πειραιώς: Νέες δυνατότητες μέσα από τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Τράπεζα Πειραιώς: Νέες δυνατότητες μέσα από τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Τράπεζα Πειραιώς: Οι πελάτες της τράπεζας, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ωφελούνται από ένα σύνολο λειτουργικοτήτων και υπηρεσιών που είναι άμεσα διαθέσιμες σε αυτούς μέσω των ψηφιακών καναλιών.

Η Τράπεζα Πειραιώς ανταποκρινόμενη στη νέα πραγματικότητα που έφεραν τα περιοριστικά μέτρα εξαιτίας του Covid-19, επιτάχυνε την διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τα ψηφιακά κανάλια winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες της Τράπεζας κατά τη διάρκεια της πανδημίας ωφελούνται από ένα σύνολο λειτουργικοτήτων και υπηρεσιών που είναι άμεσα διαθέσιμες σε αυτούς μέσω των ψηφιακών καναλιών και μπορούν να τις ολοκληρώσουν χωρίς την επίσκεψη τους σε κατάστημα της τράπεζας:

Υπηρεσίες που αφορούν στα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού

  • Αίτηση για την αναστολή πληρωμών στεγαστικών / καταναλωτικών δανείων, επιταγών, καθώς και δανείων πελατών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
  • Ένταξη στο πρόγραμμα «Γέφυρα» για επιδότηση δόσεων δανείου με προσημείωση ή υποθήκη την πρώτη κατοικία.

Απόκτηση προϊόντων – υπηρεσιών μέσα από ψηφιακά κανάλια (digital sales)

Μέσα από την υπηρεσία winbank web banking οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν ή να αιτηθούν:

  • Πιστωτική κάρτα.
  • Καταναλωτικό δάνειο.
  • Λογαριασμό καταθέσεων.
  • Προθεσμιακή κατάθεση.
  • Ενεργοποίηση υπηρεσίας αποταμίευσης «Pay & Save».
  • Μεταφορά χρημάτων ανάμεσα σε λογαριασμό σε Ευρώ και σε λογαριασμό κύριων Ξένων Νομισμάτων.
  • Ασφαλιστικά προϊόντα.

Διαχείριση προϊόντων και υπηρεσιών

Επιπλέον, μέσα από τα ψηφιακά κανάλια, οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να διενεργήσουν πλήθος λειτουργιών, όπως:

  • Επικαιροποίηση προσωπικών στοιχείων.
  • Αλλαγή συνδεδεμένων λογαριασμών στη χρεωστική τους κάρτα.
  • Τροποποίηση ορίων αγορών και αναλήψεων στη χρεωστική τους κάρτα.
  • Προσωρινή απενεργοποίηση/ ενεργοποίηση της κάρτα τους.
  • Αλλαγή PIN της χρεωστικής τους κάρτας.
  • Χρήση εργαλείων οικονομικού προγραμματισμού.
  • Διασύνδεση λογαριασμών τους σε άλλες Τράπεζες στην Ελλάδα, για να έχουν την συνολική οικονομική πληροφόρηση.
  • Ταυτοποίηση στην πύλη Gov.gr με τους κωδικούς winbank.

Υπηρεσίες αυτό-εξυπηρέτησης (self-service)

Οι υπηρεσίες αυτό-εξυπηρέτησης ανασχεδιάστηκαν με σκοπό την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση του πελάτη:

  • Δωρεάν online εγγραφή στην winbank.
  • Επαναφορά πρόσβασης κωδικών winbank.
  • Υπενθύμιση username.
  • Επανέκδοση password.
  • Δήλωση κινητού extraPIN για λήψη κωδικού ασφαλείας.

Επιπροσθέτως, στην υπηρεσία winbank web banking ενσωματώθηκε ένας ψηφιακός βοηθός τεχνητής νοημοσύνης, έτσι ώστε ο χρήστης να μπορεί να ρωτήσει στα Ελληνικά οτιδήποτε αφορά την winbank ή ακόμα και την Τράπεζα, λαμβάνοντας επιτόπου την αντίστοιχη απάντηση.

Όπως σημειώνουν στελέχη της Τράπεζα Πειραιώς, τα ψηφιακά κανάλια θα συνεχίσουν να εμπλουτίζονται με νέες λειτουργικότητες καλύπτοντας ολοένα και μεγαλύτερο φάσμα από τις ανάγκες των πελατών, με τους κατάλληλα εκπαιδευμένοι συνεργάτες στο δίκτυο καταστημάτων να εξυπηρετούν στις πιο σύνθετες ανάγκες τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play