CITROËN C5 AIRCROSS: O Γάλλος έχει αβαντάζ αλλά και δύσκολους ανταγωνιστές

CITROËN C5 AIRCROSS: O Γάλλος έχει αβαντάζ αλλά και δύσκολους ανταγωνιστές
Η Citroen που πλέον μιλάει καθαρόαιμα τη γλώσσα των SUV ( αποφεύγοντας παντελώς τη λέξη «πολυμορφικά» που πλέον της φέρνουν αλλεργία), ετοιμάζεται να φέρει στην αγορά ένα χάι τεκ SUV, το C5 Aircross.

Ο πρωταγωνιστής των SUV της Citroen – στην πιο δημοφιλή κατηγορία που είναι αυτή των B-Segment – είναι αναμφίβολα το C3 Aircross. Πλέον η Citroen, που έχει σβήσει από τον χάρτη των μοντέλων της – εδώ και πολλά χρόνια – την κατηγορία των πολυμορφικών μοντέλων ( εκεί όπου πριν από είκοσι χρόνια περηφανευόταν για τις προτάσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία των MPV), επιτίθεται με νέα μοντέλα, όπως το νέο C5 Aircross, που σίγουρα δεν θα βρει καλοστρωμένο τον δρόμο της εμπορικής επιτυχίας, ιδιαίτερα σε μια κατηγορία που δεσπόζουν δυνατοί παίκτες ( από τον Όμιλο VW, αλλά και την αδελφή Peugeot), και συνάμα έχει να αντιμετωπίσει ίσως το πιο δύσκολο… ξεσκόνισμα των υποψήφιων αγοραστών – που πλέον θέλουν τα πάντα και στις καλύτερες τιμές.

Η γαλλική φίρμα αναφέρει ότι, το νέο SUV C5 Aircross είναι η νέα ναυαρχίδα της Citroën και μπορεί η εταιρεία να περηφανεύεται ότι εμπνέεται πρωτίστως από τις προσδοκίες των πελατών, όμως, το νέο Skoda Kodiaq, το νέο VW Tiguan, το καινούργιο Peugeot 3008, αλλά ακόμη και το Nissan Qashqai έχουν κάθε λόγο να καυχιούνται ότι συνεχίζουν να παίζουν με πολλά αβαντάζ.

Διαθέτει αρκετές προτάσεις εξατομίκευσης που αφορούν την εξωτερική εμφάνιση και είναι 30 ενώ στα ατού του σημειώστε την καινοτόμα ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions και τα καθίσματα Advanced Comfort, που κάνουν τις διαδρομές, μια νέα και ιδιαίτερα χαλαρωτική εμπειρία.

Είναι επίσης άνετο: Για τους πίσω επιβάτες, υπάρχουν τρία ξεχωριστά καθίσματα που στο κάθε ένα από αυτά ρυθμίζεται η κλίση της πλάτης αλλά και η απόσταση από τα μπροστινά, διαμορφώνοντας έτσι το χώρο αποσκευών από 580 έως 720 λίτρα.

Διαθέτει 20 συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό, συμπεριλαμβανομένου του Highway Driver Assist, ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 2) και του Grip Control με Hill Assist Descent, για τη διευκόλυνση της περιπέτειας όταν η διαδρομή γίνεται πιο απαιτητική ενώ εφοδιάζεται με 6 τεχνολογίες συνδεσιμότητας, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η ασύρματη φόρτιση των smartphones.

Επίσης, θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Citroën που θα κυκλοφορήσει σε plug-in υβριδική έκδοση (στα τέλη του 2019).

Θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και diesel, με απόδοση από 130 έως και 180 ίππους, οι οποίοι συνδυάζονται και με το εξαιρετικά προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8.

Το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2018.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play